|
Retard
|
Check even je pm asje blieft
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Koop een grote sporttas waar je bord en een aantal kites in passen ben je veel goedkoper uit. De meeste bordjes passen wel in de grotere sporttassen (ijshockeytas ....)
|
|
|
|
VincentC
|
Liquid Force Travelbag. Heb hem zelf ook en neem hem zondag ook mee naar Zuid Afrika. Passen 2 boardjes, 3 kites, harnas, accesoires etc. in! De kwaliteit is ook super dus je hoeft je geen zorgen te maken dat de ritsen of wieltjes het begeven !
|
|
|
Retard
|
Gruwlijk ding ! mag ik vragen wat hij gekost ( TIP) heb en wat de afmetingen zijn
|
|
|
Nazar
|
nerd je mag mijn travelbad lenen.
|
|
|
Nazar
|
en die van Vincent is nep...ik had hem 1keertje gezien. Het ziet er niet ui.
Geintje Vincent. Die LF travelbad is echt dope en sterk.
|
|
|
Retard
|
had je hem mee moeten nemen !
|
|
|
Frank77
|
bij telstar laatst een board baggekocht. ze hadden er nog meer liggen.
Kites doe ik dan in een gewone tas, maar dan met een hoes eromheen (zoals ook voor rugzakken gebruikt)
|
|
|
Retard
|
Ik wil gewoon een goede bag niet groter dan 1.65
|
|
|
Sandro
|
Mijn Mystic travelbag staat te koop.Is 150CM lang.Zit een gaatje in van een halve cm dus moet even genaaid worden maar dan is ie weer zo goed als nieuw.Ik heb een kleinere gekocht omdat deze voor mij te groot was.Mag weg voor €50
|
|
|
Bram Wilbrink
|
rdd golfbag 140 cm... mooi ding lijkt me..
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Hoiii Kiters, Einde van de maand ga ik met het vliegtuig op pad naar een warm zonnig oord met hopelijk veel wind. Nu wil ik mijn drie kite's + board (130cm) veilig en goedkoop meenemen. Ik ben dan ook op zoek naar een degelijke traveler bag (golfbag). Hebben mensen ervaring met de Pat love? Pat Loveof met de mystic? MysticGraag hoor ik jullie ervaringen met traveler bags... wil best beetje investeren om het handig, goed en goedkoop te kunnen vervoeren.. heb al eens een beschadigd board gehad. Ik wacht af.... Bram
|
|
|
Retard
|
Ik ga denk ook die patlove kopen inderdaad mega sterk komt goed uit verschillende testen
|
|
|
Bram Wilbrink
|
waar wil je die scoren? sneek heeft ze niet meer.. ik wil die ook...
|
|
|
KappuhH
|
Ik twijfel tussen die zwarte van Patlove of de gekleurde. Volgens mij kan de gekleurde iets meer in maar die is ontzettend lelijk. Kitepro.nl heeft ze ook (alhoewel ze niet op de website staan).
|
|
|
Bram Wilbrink
|
die zwarte van 135 cm? das taco he.. mijn buurman. zou tof zijn
|
|
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Topic van Brambix en Richard samengevoegd daar de vraag hetzelfde was.
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Richard.. bij kitepro hebben ze die pat love... vrijdag kunnen ze hem meenemen voor je.. mooie scherpe prijs !! via de site even mail ofzo doen richting die gasten , maat doorgeven en klaar is sjaaak. ik hoop hem vrijdag te hebben.
|
|
|