Gixxer
Logs: 0 | 114 uur
|
Back In NL. Italie was prima alleen weinig kite mogelijkheid in de bergen dus ik heb de motor maar even uitgelaten. Binnenkort weer op Horst present.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
@Hike, heb tot iets van half 9 gekite, stond wel lekker windje
|
|
|
Rubon
|
Welcome back Gixxer! Binnenkort maar weer eens wat meters gaan maken denk ik he ?
|
|
|
|
Rubon
|
Morgen toevallig?? Ben er morgenochtend tot een uur of 1 denk ik daarna ff vanaf 16:00 denk ik nog eventjes Mits het waait natuurlijk
|
|
|
|
Gixxer
|
Wind ziet er best redelijk uit gaan er vanmiddag nog meer mensen ? Lolbroek/ RFAC ?
|
|
|
Rubon
|
Ga kevin zo ophalen en dan rijden we naar horst Vanochtend had de 12 er moeite mee, maar de wind is gaan aantrekken dus dat is wel positief! Wij zijn er rond 15:00 of 15:30....Jij nogsteeds 17/17:30 ??
|
|
|
|
Gixxer
|
Toch weer even het water op geweest wel jammer van de net wel net niet wind
|
|
|
|
|
Rubon
|
Was het maar zo'n feest!! Hele weekend aan de arbeit!
|
|
|
|
Gixxer
|
Was weer een prima middagje wel raar dat wind stille moment.
@Ha-Pe jammer dat je broertje daar geen foto's van heeft was een droevig gezicht al die kites op het water.
@Hike balen van die scheur, hoop dat je hem snel gefixed krijgt.
|
|
|
darky001
|
ja, dat hebben we toch nog kunne fixen voor de kite middag. nu weet ik eindelijk wie HaPe en Hike zijn. weet je ook waarom ik veel op de kant zit, veel te druk met kamikaze piloten :-))
|
|
|
DePe
|
@Gixxer Ik heb er wel een foto van die in de buurt kwam. Maar ik had mn kleine lens niet bij me. Dan had ik het nog beter vast kunnen leggen. Volgende keer beter. Op deze foto is het wel een beetje te zien.
|
|
|
Gixxer
|
@De-Pe Deze geeft wel een beetje het gevoel aan was een maf moment Mooie fotos btw
|
|
|
Gixxer
|
Was niet van vandaag , gewoon te weinig stabiele wind.
@ de heren die aan het oefenen waren : geel groene 14 en de blauwe 10 ozone, succes met oefenen.
Kom nog eens terug als je wat hulp nodig hebt.
|
|
|
Ian2
Geen avatar
|
Hoi ik wil bij deze bericht aansluiten Wil wel een keertje naar horst varen. Ik ben een beginner en ken deze spot helemaal niet... is er wat advise tips jullie kunnen geven
|
|
|
Gixxer
|
@Ian2 Laten even weten wanneer je gaat als ik er ben wil ik je wel even op weg helpen.
Ik ben door de weeks er meestal elke avond 17:00 - 21:30 als het waait.
|
|
|
Ian2
Geen avatar
|
@ Gizzer Thanks Even een vraag ik zie nergens op wind guru of windfinder het plek hoorst? Welke wind richting is goed voor deze spot en is er een site waar het is mogelijk om de windo forecast te zien voor deze spot?
|
|
|
|
Ian2
Geen avatar
|
Ahh Bedankt! Ik was aan het zoeken voor Horst and niet Strand Horst!
|
|
|