Ocean-Limbo
|
Ik heb ook altijd last van kramp als ik handschoenen draag .....komt door het knijpen. Daarom stel ik het dragen van die !"##$ dingen zo lang mogelijk uit. Als het echt koud wordt draag ik handschoendjes met een open handpalm (Decatlon enkele euri´s) Er is niets zo $%&#" als varen met kramp in je handen
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik heb lekkere handschoentjes van de decathlon, ze zitten een beetje los om je hand, daardoor heb je geen last van kramp ofzo.
|
|
|
|
[Pepper]
|
Als je last van kramp krijgt dan zijn je handschoenen vaak te dik. Heb zelf handschoentjes van 2 mm (deze: http://www.wetsuitoutlet.co.uk/gul-2mm-flexor-2mm-liquid-seamed-gloves-gl1225-p-1362.html) en heb nog nooit koude handen of kramp gehad. Is wellicht ook erg persoonlijk. Je zou ook voor handschoenen met een open handpalm kunnen kiezen. Maat van me had ook altijd kramp (zelfs met mijn 2mm handschoenen). Hij heeft toen die open dingen gekocht en heeft nergens meer last van.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Als je last van kramp krijgt dan zijn je handschoenen vaak te dik. Heb zelf handschoentjes van 2 mm (deze: http://www.wetsuitoutlet.co.uk/gul-2mm-flexor-2mm-liquid-seamed-gloves-gl1225-p-1362.html) en heb nog nooit koude handen of kramp gehad. Is wellicht ook erg persoonlijk. Je zou ook voor handschoenen met een open handpalm kunnen kiezen. Maat van me had ook altijd kramp (zelfs met mijn 2mm handschoenen). Hij heeft toen die open dingen gekocht en heeft nergens meer last van. Als je mij bedoeld inderdaad. Heb diverse handschoenen gehad allemaal last van kramp en koude fikken. Met de open handpalm niks geen last meer.
|
|
|
Gehaktdag
|
Heb zelf ook last van kramp met 5mm handschoenen na een uur. mss ook maar eens 2mm proberen
|
|
|
Langbeest
|
Ik heb dezelfde als Johan 2mm geen kramp of koude handen topper
|
|
|
Ocean-Limbo
|
handschoenen is voor watjes, mietjes en nietjes ....
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik heb de Clawfingers. Gewoon niet teveel knijpen in je barretje en veel met één hand varen, zodat je je andere hand langs je lichaam naar beneden kan houden. Daardoor stroomt je bloed weer naar je vingers toe, waardoor ze ook beter warm blijven tijdens de koudere dagen. In de zomer heb je daar minder snel last van.
|
|
|
Ian2
Geen avatar
|
Bedankt iedereen voor het advies en ik denk het wordt de open palm handschoenen
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Bedankt iedereen voor het advies en ik denk het wordt de open palm handschoenen Welkom bij "deopenhandpalmhanschoenclub" Goeie keuze. Heb er nog geen sec spijt van gehad. En het zijn ook nog eens een van de goedkoopste handschoenen.
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Weet iemand of er een online webwinkel is die zulke open handpalm handschoenen verkoopt? Decathlon is nogal een eind rijden voor mij!
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Weet iemand of er een online webwinkel is die zulke open handpalm handschoenen verkoopt? Decathlon is nogal een eind rijden voor mij!
Als beginner zou ik echt niet voor open handschoenen kiezen. Je ligt teveel in het water en moet bodydraggen. geloof me, dat is met open handschoenen ECHT niet fijn.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
4surfers.nl, heb ik schoentjes en gloves vandaan. ben er zeer tevreden over. edit: zie op de website ff geen handschoenen meer staan?!? winterstop? haha.
|
|
|
DM2008
|
Heb O'Neill 2mm, vandaag niet koud gehad en ook geen kramp.
|
|
|
Monkh
Logs: 0 | 403 uur
|
Ik had ION handschoenen, geen kramp, zeer soepel maar toch geen aanrader. Na 4 keer waren mijn vingertoppen van mijn duimen doorgesleten. Ze zijn gemaakt van een soort waterdicht neopreen dat echt megagrip heeft, iets te veel grip misschien.
|
|
|
franco
|
niet in je bar knijpen, geen kramp. tippie van mij hehehe zonder handschoenen knijp je toch ook niet in je bar??
|
|
|