|
|
FlyingHigh
|
Ziet er best geinig uit dat Gokova
|
|
|
|
@LaurenS
|
Vind het er maar saai uitzien , zal wel aan mij liggen
|
|
|
|
Fe®®y
|
Marokko??!!
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
marrokko mag ik nie komen hey rich waar blijft de trailer ????????????????????????????????????????????????????? zit al te wachten maar er komt niks blij dat jullie het ook naar je zin hebben gehad zee you on the water
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
En in Duitsland en Belgie mag je ook al niet meer komen. Blijft er weinig over voor je.
|
|
|
Haring High Richardt
|
hey rich waar blijft de trailer ????????????????????????????????????????????????????? zit al te wachten maar er komt niks Druk, druk druk, ben er mee bezig maar druk druk Pingpongen, verjaardagen, handbalcoachen etc etc druk druk
|
|
|
TBK
|
Hotel ligt nog een tering eind van de spot af en je moet iedere dag met je spullen slepen. Hotels nabij de spot zijn een stuk duurder.
|
|
|
|
Ian2
Geen avatar
|
Hoi over Gokova was net geweest voor een lang weekend 21 sept-23 sept en het wind informatie op de always windy site klopt voor geen meter! Een maatje van mij was daar het hele week en geen wind boven de 18 Knoppen denk ik! Dus was constant wind maar licht.. is niets voor niets dat er zijn veel zephyrs en 15M edges bij de spot! Wat is wel leuk is het warme water (behalve die stuk waar de rivier komt - daar is het ijs koud!) het locaal bevolking en het vlaak water stuk of free ride area... Vervelend is als de wind uitkaakt in het middag en je moet door het learners gebeid en voorbij het keine chop maar je hebt heel weining wind om mee te spelen. Dus in ben benieuwd van de statistics voor dit jaar omdat er was zeker geen 24 dagen voor 9M van een 75 kg. Er waren ook ander maatjes van mij geweest eerder in de maand in de waren allemaal varen met een edge of wat grooter licht wind kites. Dus always windy maar als het een vaarbaar wind met je gewoon kite is af te vragen. Ik was daar met een 12M ozone catalyst en een 135 twintip en wegt 80kg. In Tegenstelling was ik bij Dahkla vorige jaar in Oktober en het waaide elke dag ook met een thermal effect (soms weinig wind s'ochtens maar naar lunch ) en een stuk sterke en leuker... gevaard wel powered up met mijn 12M en af en toe met mijn 8M ozone catalyst!
|
|
|
Ride
|
Dan maar Dakhla. Of Brasil, of El Gouna, of Kaapstad. Maar Dakhla klinkt goed.
|
|
|
TBK
|
Gukova, goh wat een avontuur ! Liever een bejaarde en naar El Gouna gaan met 8 dagen wind dan 8 dagen tussen lessers door te wandelen. Ik ben best bereid tot een avontuur (HH) , volgend jaar in ieder geval eind februari naar Sal, Juni bestemming onbekend, oktober 16 dagen Brasil. Tarifa is no go !
|
|
|
|
|
|
|
Ride
|
Overal, maar dan ook echt overal heeft die spammendeharinghapper dat filmpie gepost. Mijn god
|
|
|
|
|