Kitebabe_89
Gast
|
ik probeer dr nu weer in te komen
|
|
|
Emiel
|
wat een feest hiero zeg:P
|
|
|
Joost
|
gezellig he.
|
|
|
Joris
|
Wen-D waar ben je nou... helemaal voor niets speciaal chatbox voor jou gemaakt?
|
|
|
Rutger II
|
Pfff wat een zielige manier om posts te urnen.
jullie hebben elkaars msn toch ???
|
|
|
Beul
Gast
|
Yo Regtur, helemaal mee eens, kan een moderator deze onzin er niet afgooien anders gaan wellicht steeds meer leden hier het forum verknallen met veel te veel onzinnige posts.
P) P)
|
|
|
~Arjan
Founding Father
|
Snap het gasten, maar dit is Lounge. Daar moet dit kunnen en hoeven we ons er niet aan te storen.
Eigenlijk zouden Loungeberichten maar voor 1/4 moeten tellen of niet?
Hoi, Arjan
|
|
|
Joris
|
ik vind dat loungeberichten voor -2 moeten tellen
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
hmmsz.. zit nu op me pa's laptop.. srry.. maar dr zit geen java op.. en aangezien ik de hele tijd al sta.. met laptop op de bar.. *moet opasse op me overbuurmeisje..en buurjongentje* ... %@! wordt ik helemaal lam in de poten.. joris..? heb je nou die banner ? %@! en was het gezellig bij je opa
|
|
|
|
Moza
|
Wendy en Joris in een intiem onderonsje...gelukkig houdt Pa zoomy en drest van kitehigh een oogje in het zeil. Ontluikende tienerliefdes gaan kennelijk zelden gepaard met een overvloed aan literair geneuzel..... Ik heb tegenwoordig zelfs het idee dat er bij de jeugd een regel is dat wie er het meeste spelvouten maakt ....ook het meeste deukjes in een pakje boter regelt....m.a.w. msn-en levert meer vrienden op als je oppervlakkig kletst, het moet begrijpelijk zijnen mensen moeten ernaast nog met 10 andere potentiele partners kunnen chatten......Ik zou lekker een dagje met zn tweeen naar de dierentuin gaan Wen en Joor
|
|
|
Moza
|
Ik lul ook maar wat hoor
|
|
|
Joris
|
ik houd niet van aapjes. ga liever dag naar het strand
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
hahaha.. knuppel... *moza* ... kheb al 1 jaar een vriend misschien kunnen joris en jij naar de dierentuin
|
|
|
Joost
|
Ach heb ook al 5 jaar een vriendin en ga nog steeds met andere vrouwen aapjes kijken %proost%
|
|
|
|
Emiel
|
waarom is er niemand in de box zeg, sjongejonge
|
|
|
Joost
|
Hij is nu al uitgestorven.
|
|
|
Joris
|
waar zijn jullie dan emiel en joost!!
en ik vind moza trouwens stiekum ook veel leuker
|
|
|
pierre
|
ja joris das eng wat je nu zegt toen ik laatst me kite eent oppompen was d8t ik al wel dat je naar me reet stond te kijken VIESPUK!!
|
|
|
Joris
|
wishful thinking....
|
|
|
wen
Gast
|
hahaha.. *nu voel ik me achtergesteld!*
|
|
|
|
Spinnerfreak
|
Als je naar het bezoekersaantal van kitehigh.nl kijkt, is het volgens mij wel mogelijk om een chatbox op de site te zetten. Er moeten dan zeker wel moderators komen die alles in de gaten houden.
|
|
|