Wetsuit anti stink

pierre

Antwoord #25 Juni 21, 2005, 22:05:30
edit2Rapporteer  
joris is aant lere springe de strond loopt zo ze pak uit
Bazaki_Thijs

Antwoord #26 Juni 21, 2005, 22:55:19
edit2Rapporteer  
Nee ik doe hem regelmatig in de wasmachiene Werkt perfect op 30 graden kan geen kwaad want hij ligt ook wel een in de zon te bakken en word ie nog veel warmer. En gewoon een beetje wasmiddel er bij Gaat er lekker van ruiken
bce

Antwoord #27 Juni 21, 2005, 23:09:51
edit2Rapporteer  
Diepvriezen heeft geen goede bacterie dodende werking enkel de groei ervan wordt vertraagd en een deel van de kiemen sterft af. je kan dan beter je pak goed afspoelen en binnenstebuiten hangen te drogen.
Pbter

Geen avatar

Antwoord #28 Juni 21, 2005, 23:10:19
edit2Rapporteer  
mietje!
jezus man, een beetje pak moet meuren hoor.
Marc de Munnik

Antwoord #29 Juni 21, 2005, 23:24:17
edit2Rapporteer  
Haha, jullie hebben wel allemaal te gekke ideeen, Ik pis of poep nooit in me pak (vraag me af wie er wel in poept) Dus mijne ruikt gewoon lekker na elke sessie met m`n pak onder de does dan is het zweet er ook gelijk uit!
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #30 Juni 22, 2005, 09:55:46
edit2Rapporteer  
Ik heb dat ook altijd gedaan met een O'niell Semi dry pak en een drysuit (worden ook nat door zweet). Zijn allebei gescheurd. Staat ook altijd op de kaartjes bij de pakken, en bij de shop weten ze dat ook wel.

Kortstondig dubbel is ook geen probleem, en ik weet niet wat voor pak jij hebt wat vouwen heeft als je het aan hebt, dan is het veels te ruim. Maar zo laten drogen is niet goed. Als je dat vaak doet dan zul je zien dat er een vouw ontstaat aan de zijkant van je pak.

Dat spul is zover ik weet overal te koop waar ze pakken verkopen. O.a. Siem de Jong en ook bij Hartbeach hebben ze een middeltje in het assortiment.
Joris

Antwoord #31 Juni 22, 2005, 12:42:19
edit2Rapporteer  
Haha, jullie hebben wel allemaal te gekke ideeen, Ik pis of poep nooit in me pak (vraag me af wie er wel in poept) Dus mijne ruikt gewoon lekker na elke sessie met m`n pak onder de does dan is het zweet er ook gelijk uit!

mja maar jij land je 'tricks' ook vast niet in slootjes met mest.
En ik heb er op zich niet zon last van maar t leek me wel zo netjes om m redelijk schoon in te ruilen.
~Dirk~

Antwoord #32 Juni 22, 2005, 15:14:33
edit2Rapporteer  
@ wake-kiter
Ik bedoel als je je armen buigt dan krijg je toch iets van vouwen. Als ikm'n pak omdraai heeft het ook geen vouwen. Begrijp me goed hoor, ik zeg niet dat je geen gelijk hebt het leek me alleen een beetje vreemd dat omdraaien een probleem is. Ik heb eerlijk  gezegt die kaartjes nog nooit gelezen  :-[.  Blijf het ook doen omdat ik de binnenkant snel droog wil hebben, dan maar wat sneller afschrijven, dat heb ik er dan wel voor over. Tot op heden overigens geen probleem
GJ
Gast
Antwoord #33 Juni 22, 2005, 15:56:59
edit2Rapporteer  
Pfff...wat moeilijk allemaal.....

Gewoon afspoelen met kraanwater / tuinslang en effe ophangen om te drogen....duik nu al 7 jaar met verschillende pakken en geen 1 die stinkt (Allemaal verschillende in dikte). De rest is gewoon onzin...

Als je hem wil wassen gewoon bioteqs, handwasmiddel en goed uitspoelen

Kleine additionele tip:
Als je wat strakke seals hebt rond je polsen en enkels dan even daaronder insmeren (op je huid) met een klein beetje zeepsop, gaat hij een stuk makkelijk uit en trek je, je pakt niet stuk.

tom w
Gast
Antwoord #34 Juni 24, 2005, 00:04:42
edit2Rapporteer  
Dat het binnenstebuiten keren van je pak slecht zou zijn, heb ik toch ook nog niet gemerkt hoor.
Ik vaar nu al 4 jaar met hetzelfde wetsuit (Neilpryde) , na elke sessie binnenstebuiten laten drogen en nog steeds is ie niet gescheurd!
matman

Antwoord #35 Juni 24, 2005, 08:57:26
edit2Rapporteer  
Ik keer mijn pakkie ook altijd om, en dan met een gietertje schoon water in de tuin afspoelen en drogen in de zon. En tot nu toe nooit vouwen gehad in jaren.... Ik heb meer schade aan mijn wetsuit door een slechte landing tussen struiken en mijn board achterop mijn kuiten dan door het pak om te keren. Hebben jullie dan een pakkie van het huismerk van de HEMA ofzo.. ;D. En stinken? nooit gemerkt. Alhouwel aan het eind van de zomer al die stink-slib in je pak bij het autolozestrand.....

Matman
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.