Gj
|
Je ka ook met mij mee rijden en Jimmy! bel maar? nog plek vrij!
|
|
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
nou, t was ff rustig op t forum (van mijn kant dan) maar eeehm wordt er zondag nog gekite? heb n nieuwe
|
|
|
|
Gj
|
NOpe, morgen rusten maandag flammen 28 knopen :j
|
|
|
Gj
|
Mensen die maandag nog mee willen rijden?
|
|
|
|
Lude
|
dikke shit, van 9 tot 17 college :-(
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
dikke shit, van 9 tot 17 college :-(
haha toch de verkeerde opleiding gekozen lang leve de vrijetijd!
|
|
|
Gj
|
ik weet niet of morgen loog of workum.. Bejamn even bellen /
|
|
|
Benjooh
|
Workum wordt het dus.
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Veel plezier allemaal.... lekker knallen. Ik wacht op weeer voor 8m2 kite's Nu even geld verdienen. Geniet van de wind !!
|
|
|
Jordi_1990
|
Veel plezier allemaal.... lekker knallen. Ik wacht op weeer voor 8m2 kite's Nu even geld verdienen. Geniet van de wind !!
ik ga zo met de 7knallen hier op terschelling
|
|
|
Bram Wilbrink
|
fuck you.. omgeving groningen is dit
|
|
|
Benjooh
|
Man wat aan baggerzooi die wind vandaag Naja we hebben kunnen varen maar hield niet over...
|
|
|
Gertjan
|
Bram heb je een 8m raven3 ??
|
|
|
Gj
|
ik ga zo met de 7knallen hier op terschelling dachten we eindelijk van je af te zijn..
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Ja heb raven 8m2 2007 heb hem al 2 keer in de lucht gehad vorige week... bij mirns. Prima te houden, het ging superhard heeel fijn... lekker snel en meteen superhoog. uber.. Je moet er maar gauw eens aan hangen
|
|
|
Jordi_1990
|
ik ga zo met de 7knallen hier op terschelling nooooooooooooooit was wel lekker, leuke spot alleen erg geijdegevoelig, bij eb is er dus echt niet te varen... kan zo van mn kamer t water op hehe . vandaag geen wind helaas, mischien vanavond nog ff dachten we eindelijk van je af te zijn..
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
"de dagen voor l'oog korten als snel in" wie wil morgen nog meer genieten van een namiddig/avondsessie? 16.00/17.00uur aanwezig voorspelling ziet er goed uit
|
|
|
Lude
|
Als het gaat waaien ben ik voor!
ziet er alleen niet al te best meer uit :-(
|
|
|
Doeke
Geen avatar
|
ik ga ook zowieso ff kijken , woon vlakbij loog , dus ben van de party als het mee zit ..
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
De voorspellingen laten ons weer in de steek, 10 knp en stoten van 17knp Ik blijf dus thuis......
|
|
|