Passie
|
dat zal zeker gaan gebeuren. eindeljk weer 'n beetje wind
|
|
|
Lex
|
school is een bitch
|
|
|
larssmits
Gast
|
En ik heb dan een studdiedag, dus vrij!!
Alleen doordeweeks nooit vervoer naar het strand... (angry_kitesmiley)
|
|
|
Bazmark
|
In Renesse gaat het nog harder.. na..na..na..na..na..na (Hoe maak je een sliep uit smiley?)
|
|
|
Joris
|
dinsdagmiddag scheveningen!! wie gaat er meeee?
|
|
|
Vlaardingen
|
Dinsdag Slufter, lekker vroeg natuurlijk.... wie oh wie? Als die wind maar komt pffffff.
|
|
|
KiteKoe®t
|
Ik zal er ook zijn als het goed is!!!
|
|
|
Elevation
|
zal ook wel eens tijd worden.. hoop stiekum nog een beetje op morgen, misschien uit zee iets.. maar zal de moeite wel niet zijn..
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ziet er inderdaad nog steeds goed uit voor dinsdag ,ik ben vanaf 15.00 uur op schellinkhout ...
|
|
|
VincentC
|
Zullen me moeten missen op school denk ik, iemand vanuit Almere die ergens heengaat dinsdag ? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Zeker wel! Hoop ik!
Zal wel tegen eidn vd middag worden...door tot het donker!!
En ik hopelijk met mn eigen gear! Morgen naar Adam om 2e hands spul te kopen!!
|
|
|
|
kitestertje
|
oostvoorne me nieuwe raaf uittesten
|
|
|
Joris
|
volgens knmi morgenavond al windkracht 5 :D:D:D Ik ben op scheveningen rond half 7 bij jumpteam als het goed is!!!!! gaan er morgenavond nog meer mensen vanuit delft?
|
|
|
aettema
Geen avatar
|
@Joris Ja ik denk dat ik ook eind van de middag vertrek. Scheef/Schravezande/Hvh of iets dergelijks.
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
Hopelijk is er iemand op het autostrand die mijn Peter lynn vliegertje omhoog kan gooien , me kitesurf maatje kan niet mee
|
|
|
DaanD
|
Wordt weer knallen hoor!! Aan de westkust en het Ijsselmeergebied 6-7.. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mak
|
ziet er zeker goed uit voor morgen, en ik ben vrij denk dat ik wel een uurtje of half 12 op autostrand ben
|
|
|
Berend
|
K ben dinsdag ook op autoplaya te vinden... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
dimitri
Gast
|
JAJAJAJAJAJA ben weer van de party 16:00 present op Tha SluftAH!!!!!!
|
|
|
slufterhufters.com
|
Jaaaa, wordt weer gezellig op het Autostrand. Ben er lekker vroeg, in de middag wordt het hoog water dus is het helemaal top op het Autostrand...
|
|
|
KiteDemon
|
Jaaaahahahaaaaa ben er morgen ook weer bij. Gelukkig een day-off kunnen nemen. Ben er wel weer aan toe.
|
|
|