TtHoM@s
|
ik ben net nog ff naar het strand gelopen niks meer gezien dus hopen dat een goed iemand hem heeft
|
|
|
TtHoM@s
|
dan nog maar een duits forum proberen dat is het duitse forum
voor de eerlijke vinder natuurlijk een beloning
|
|
|
D.D
|
Balen man van je bar . Wel lekker gevaren he? . Ben je hem met je scooter kwijt geraakt of ben je hem op dat loopstuk kwijt geraakt?
|
|
|
DENNS
|
hopen dat de vinder zo eerlijk/sociaal is om zich te melden
|
|
|
TtHoM@s
|
ik ben met de auto geweest hij zat waarschijnlijk niet goed in het vakje van de bar
hij kan er uitgevallen van bij het oppakken op de zantbank t/m het neerzetten op de parkeerplaats om in de auto te laden
echt niks man nog helemaal geen bericht
er waren nog genoeg kiters dus iemand moet hem gezien hebben ik ben gister anvond nog terug gereden en nog gekeken maar niks meer gezien het kan natuurlijk ook dan een wandelaar hem heeft gevonden
pff echt balen hoop nog steets dat de eerlijke vinder zich meld
|
|
|
DENNS
|
iemand moet hem gezien hebben, want er waren nog ruim 20 kiters toen wij weg gingen ik liep samen met thomas naar de parkeerplaats waar we werden opgehaald. degene die hem heeft wees dan zo vriendelijk en meld je bij thomas Gr. dennis
|
|
|
TtHoM@s
|
wat kan ik nog meer doen om mijn bar terug te krijgen
wat als een wandelaar hem heeft gevonden
een populair duits forum proberen ?
wet iemand de naam van de kite school die in het donkergroene busje komt met het geel rooie logo?
ik kan toch niet begrijpen dat mensen dat zo naar huis nemen en zelf houden ik heb zelf laatst ook een bar gevonden geen moment aan getwijfeld om terug te geven en nu dit onbegrijpelijk. (cry_kitesmiley)
|
|
|
Peterkiter
|
Baluh man, Ik heb ook een keer mijn Naish bar op Oostvoorne verloren, ook nooit terug gezien, dus ik hoop dat je meer geluk hebt. Maar jij vaarde met gele waroo of niet? Want wij gingen dan eerder terug dan jullie dus kheb em niet gezien helaas. Succes en hopen dat er een eerlijke vinder is.
|
|
|
Alferink
|
Jeesh, dat is ff t*ring k*t,
220 euro heb je ook niet ff in je zak zitten...
Hopelijk hoor je er nog wat van... want t was hardstikke druk met kiters, dus hele grote kans dat een medekiter m heeft.
|
|
|
|
TtHoM@s
|
nee dat heb ik als 16 jarige kiter niet zo in me zak zitten
ik ga vandaag nog even de politie proberen
|
|
|
|
TtHoM@s
|
kitehigh geprobeert, hanglos geprobeert, politie geprobeert, harry geprobeert en euro fun geprobeert
hij lijkt wel van de aardbodem verdwenen te zijn
ik wil aleen nog die kiteschool proberen met dat donker groene busje en dat geel met rode logo die staat er ook altijd en die was volgens mij toen ook nog aanwezig maar weet er de naam niet van, iemand?
(het kratje staat al klaar voor de eerlijke vinder)
|
|
|
Berend
|
Thomas,
De kiteschool die je zoekt is Kitespace uit Scheveningen of Den-haag. Suc6
Berend
|
|
|
TtHoM@s
|
ja die school bedoelde ik, bedankt
neej hij had niks gekregen maar hij zou het nog even aan iemand na vragen
|
|
|
D.D
|
Nog steeds niks gehoord van je bar?
|
|
|
ruud L
Gast
|
ik denk dat een vriend van mij jouw bar heeft gevonden. Nadat wij vandaag 1-10-2006 een sleutel op het autostrand hadden gevonden zei ik tegen hem dat ik het wel op kitehigh zou zetten. Toen vertelde hij mij dat hij pas een bar had gevonden en niet wist wat hij moest doen om de bar bij de eigenaar terug te krijgen. Hij vroeg mij dus of ik wilde kijken of er iets over een bar op de site stond. Ik denk dus dat het om jou bar gaat. vertel mij hoe je bar eruit ziet en we zoeken een oplossing om hem zo snel mogelijk bij jou terug te krijgen. Groetjes Ruud
|
|
|
|
Tom Kite
|
haha, die gast kan blij zijn met z'n teruggevonden bar
|
|
|
|