R@bert
|
Zo, vandaag had een mooi dagje op t water geweest, maar vandaag ga ik naar DANCE VALLEY (hangloose_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Lekker weertje, zon, good music !! Voor degene die gaan, hang loose!!!! @Mick je hebt pb
|
|
|
spoetnik
|
Is er in de buurt van Den-Haag leiden ook een stukje binnenwater om op te spelen? Ik ben nog beginnend, en kan op Oostvoorne nu best leuk varen. Ik ben niet meer bang mijn boardje kwijt te raken, dus volgens mij ben ik toe aan een volgende stap. Maar ik denk dat de stap naar Scheveningen (10 minuten fietsen ) nog iets te groot is.
|
|
|
michiel v geel
|
binnenwateren zijn niet echt hier in de buurd en zeker wel gevaarlijk en verboden als je een meertje opzoekt
ga gewoon naar scheef en rustig proberen
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Was weer een dag voor in het archief, goed gepowerd met de 11m2. Andere bindings op mijn board, en nu vaart ie echt helemaal super. Wat is dat een verschil trouwens zeg?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
mystics zijn top he;) was een lekker knallend dagje, dikke wind!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
mystics zijn top he;) was een lekker knallend dagje, dikke wind!
Zeker top!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Mick, las in dit topic dat je morgen op vakantie gaat....
Veel plezier!!! (kiss_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Lex
|
zoooo stond dik overpwered met die 12....
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
zoooo stond dik overpwered met die 12.... Ondanks dat je af en toe wat hard moest afremmen haha, ging je lekker man Zag je ook even goed zweven paar keer (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Mick, las in dit topic dat je morgen op vakantie gaat....
Veel plezier!!! (kiss_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Thx, Mister Leoff! Eens kijken of de Ouzo nog steeds is wat het ooit geweest is! Ik neem voor de zekerheid die laatste fles Absint wel ff mee....je weet maar nooit (grinnik_kitesmiley) Have fun.. en hou een kamertje voor mij vrij in je nieuwe paleis... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
michiel v geel
|
dames ik duik zo de taxi naar de airport in en dan ben ik rond het middaguur op rhodos (mayby vanmiddag nog ff varen) dus zullen mischien wel 14 dagen niks horen
waarsch tune ik tussendoor wel ff in om een updateje te geven van hoe chill het hier wel/niet is
|
|
|
massari
|
Hey guys, ik knal nog steeds op Oostvoorne en wil eigenlijk ook wel de eerste stappen op zee gaan proberen. Wassenaar, Katwijk, Ter Heijde... spots die voor mij beter te benaderen zijn (10 minuutjes rijden). Kan redelijk varen op dit moment. Wat zouden jullie doen? Scheveningen lijkt mij soms te druk.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Goeiemorgen!!!! Wat raar ze gaven niet veel wind op, maar het begint hier toch aardig te waaien! Twijfel geval?
|
|
|
Micky
|
Gasten.... mzzzzzzzzzzzzzzzzzzzlllllllllllllllllll lllllllll (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
CHRIZZZZ
|
wind in de buie misch ?? net was t 2m/s en nu ff 8m/s. Maar het dondert hier ook lekekr flink. T ziet er ook lekker uit op de buierader. K blijf lkkr thuis met mn verbrande hasses
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Gasten.... mzzzzzzzzzzzzzzzzzzzlllllllllllllllllll lllllllll (hangloose_kitesmiley) Doegie!!!!!!!!!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
wind in de buie misch ?? net was t 2m/s en nu ff 8m/s. Maar het dondert hier ook lekekr flink. T ziet er ook lekker uit op de buierader. K blijf lkkr thuis met mn verbrande hasses Ja zie er ook maar vanaf, achteraf maar goed ook want wind is compleet weggevallen.
|
|
|
R@bert
|
Hey guys, ik knal nog steeds op Oostvoorne en wil eigenlijk ook wel de eerste stappen op zee gaan proberen. Wassenaar, Katwijk, Ter Heijde... spots die voor mij beter te benaderen zijn (10 minuutjes rijden). Kan redelijk varen op dit moment. Wat zouden jullie doen? Scheveningen lijkt mij soms te druk.
Katwijk is een goede optie...rustig, parkeerplaats dicht bij t strand. Je hebt 2 spots daar, bij Airtime en KBS, allebei goede spots!!
|
|
|
R@bert
|
Gasten.... mzzzzzzzzzzzzzzzzzzzlllllllllllllllllll lllllllll (hangloose_kitesmiley) Mazzellllllllllllllllllllllllll.....en kijk je uit met mn boardbag? Wel ff paar foto's posten, he?
|
|
|
massari
|
Hey R@bert, hoe is Katwijk voor de rest? Kun je ver in het water blijven staan? Heb je veel last van stroming? Wil het wel een keertje uitproberen. Ik donder nog wel vaak in het water, dus gelukkig heb ik recent een impactvest gekocht. Hoop dat ik dan wat heb aan het drijvend karakter van dat ding.
|
|
|
R@bert
|
Hey R@bert, hoe is Katwijk voor de rest? Kun je ver in het water blijven staan? Heb je veel last van stroming? Wil het wel een keertje uitproberen. Ik donder nog wel vaak in het water, dus gelukkig heb ik recent een impactvest gekocht. Hoop dat ik dan wat heb aan het drijvend karakter van dat ding.
Dat ligt eraan, hoog of laag water...wb staan en stroming...he, je moet toch een x de stap maken, Massari...en wat een voordeel is dat t daar niet zo druk is. Ik ga er regelmatig varen dus laat maar een keer weten, dude
|
|
|
massari
|
Dat is zo R@bert. Het moet er maar een keer van komen hahaha... Ik denk dat ik woensdag (mits de wind ok is en het weer natuurlijk ook) even ga kijken. Kan jij doordeweeks een keer afspreken?
|
|
|
koen-tjeee
|
Het waaaaiiiiiiiiiiit! helaas moet ik werken danwel aanwezig zijn (shame_kitesmiley)! wellicht gaan er vanavond nog mensen nog autoplaya hopelijk houd de wind aan!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Het waait zeker!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.....................................en ik moet ook werken (angry_kitesmiley)
en vanavond kan ik echt niet kl*te.
|
|
|