vinnie
|
Ik heb geen oplossing voor je, maar welke north bar heb je? Ik had hetzelfde bij de '04, ben benieuwd of latere modellen er ook last van hebben....
|
|
|
Joy.H
|
hey, geen idee welk jaar ik gok de oudste scepterbar(geen idee uit welk jaar die komt) maar de letters zijn los gekomen en de stof egint nu ook los te komen en dat moet ik zeker niet hebben misschien weer dichtsmelten door de stof weer aan elkaar vast de smelten ofzo? heeft hier iemand trouwens enig idee welke stof het is wqant dan kan ik eens kijken op verpakking van de sec lijm? gr.joy
|
|
|
|
Jolien.
|
misschien al je vragen in 1 topic zetten?.. maargoed, ducktape ja.. of gripje voor hockeystick/tennisracket.. plakt niet,dus wel goed strak eromheen draaien! maar als t nat wordt, glijden je handen niet weg, bij ducktape volgensmij wel *geen ervaring mee*
|
|
|
Joy.H
|
misschien toch eens mijn vraag goed lezen??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!! er staat dat ik wil weten hoe ik het weer vast maak niet hoe ik het vervang (huilen_kitesmiley) (tong_kitesmiley) :
|
|
|
Alferink
|
misschien toch eens mijn vraag goed lezen??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!! er staat dat ik wil weten hoe ik het weer vast maak niet hoe ik het vervang (huilen_kitesmiley) (tong_kitesmiley) : Als je ducktape eromheen doet zit t weer vast hoor. (grinnik_kitesmiley) Anders probeer je het met iets van lijm ofzo, vast wel een speciale watervaste goed plakkende versie, die na 2 sessies ook weer los laat... maargoed, that's north. Waarom varen zoveel north kites kiters toch met een naish bar?? (kiss_kitesmiley)
|
|
|
Ondabeach
|
Ik heb het een keer gefixed met neopreen-lijm.. Maar toch iederekeer weer laat het ergens anders los, vooral bij de letters. Op zich houd neopreen lijm wel goed alleen blijf je aan de gang met de rest van de bar.
|
|
|
ralph local@noordwijk
|
maargoed, je zegt het zelf al. ''het is de oudste northbar''. Kitemateriaal gaat bij intensief gebruik eenmaal niet jarenlang mee.
bovendien moet je altijd je veiligheid hoog in het vaandel houden, en die is bij de oude barren erg slecht.
daarom zou Ik zeggen dat een nieuwe geen slechte investering zou zijn.
succes ermee!
|
|
|
vinnie
|
ralph, die oudste scepter northbar kan je nog steeds nieuw kopen hoor.. wie weet heeft hij 'm net?... maar die letters gaan echt vroegtijdig van de bar los... dat zou gewoon niet mogen. (huilen_kitesmiley)
|
|
|
-Cedric-
|
Er zijn al elk jaar zo'n problemen op North bars denk ik, zag vorig jaar ook een 2006 bar die echt helemaal aan gorten was, dit zou zeker niet mogen voor zo'n groot merk als North.
|
|
|
ES
Geen avatar
|
Volgens mij is dat met alles van North zo dat het loslaat, begint bij mijn 2005 bar ook al. En me grabhandle van me board ook.
|
|
|
VincentC
|
Het rare is dat heel veel mensen weten dat het stuk gaat, maar het toch blijven kopen.
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Mooie is dat heel veel mensen weten dat het stuk gaat, maar het toch blijven kopen
jij kocht toch ook n waroo!?!?
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
en dan later oei aah ik ben zo zielig want ik heb n bijna dood ervaring gehad!?!?
|
|
|
-Cedric-
|
Lol gaat het deze richting weer in. Wat heb je er aan om zo'n domme zielige commentaar te geven over elkaar? Wat opscheppen, elkaar wat opnaaien, via een forum. Laat dat zielig gedrag gewoon!! Jou commentaar Melvin is even dom als die van Vincent! Ik kom naar dit forum te praten over kiten, advies te geven en uitleg te vragen aan anderen, en niet om dit soort domme posts te lezen!
|
|
|
diederik.,
Gast
|
precies...en als je ze op het strand tegenkomt zijn het allemaal mietjes...computerjeugd he....
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
precies...en als je ze op het strand tegenkomt zijn het allemaal mietjes...computerjeugd he....
jeugd? ik ben gewoon 'n hele grote baby!(van 95kg)
|
|
|
Sake
Gast
|
En meestal zijn het de B*** riders die aanzetten tot zulke reacties. Ook nu weer. Hoe komt dat toch?
On topic: Ik heb geen ervaring met North barren met grip die los laat. En ik gebruik North barren vanaf 2004.... 't lijkt dat er geen echt goede lijm is, al zou je zeggen dat de grip er origineel ook op gelijmd wordt. Op kiteforum wordt feitelijk gewezen op vervanging. Met spul zoals op hockeysticks of fietsen.
|
|
|
Alferink
|
En meestal zijn het de B*** riders die aanzetten tot zulke reacties. Ook nu weer. Hoe komt dat toch?
Mss omdat ze nu de kans krijgen om ff een ander merk af te zeiken, zoals **** ook afgezeken wordt. (shame_kitesmiley) (kiss_kitesmiley) (kiss_kitesmiley)
|
|
|
VincentC
|
Nou ik zeik NIEMAND af, zeg alleen dat ze het bij North alleen goed voor elkaar hebben dat de bar al jarenlang stukgaat na verloop van tijd en dat ze die barren nog steeds verkopen en de bar niet dusdanig hebben aangepast.
Ik zeg hier NIETS tegen North, NIETS tegen Northkiters en bedoel hier verder niets mee, dus laat mij drbuite ja?!
|
|
|
Joy.H
|
hey, ik heb het al gelijmd met seconde lijm werkt gewoon en tast gelukkig niks aan maar nou vraag ik me een ding echt af hoe kan het dat als ik een normale vraag stel er direct herrie wordt gemaakt tussen een paar mensen??????
|
|
|
Lex
|
dat vragen er zich wel meer af....
|
|
|
vinnie
|
Hahaha, welkom op het forum... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jolien.
|
idd vinnie !!
|
|
|