DENNS
|
voetballe:D
|
|
|
tsteen
Gast
|
snowboarden..... eigenlijk alle boardsports zijn wel vet!
|
|
|
Boardhead
Geen avatar
|
Na 30 jaar windsurfen alles verkocht.Alleen nog maar kiten !En zoveel mogelijk snowboarden. Squashen om je benen een beetje te trainen.
|
|
|
Passie
|
ik doe fanatiek aan schaken en dammen. Ook vind ik monopoly heeeel leuk
|
|
|
niels
|
uuuuuhh zijn er nog meer sporten dan ?
|
|
|
Fe®®y
|
Kitesurfen, wakeboarden, skyskiën, blokarten
|
|
|
|
Otto
|
Hockey (ook voor de feesten (grinnik_kitesmiley)), skieën soms (wil freestyleski's gaan kopen), mountainbiken, ook wel snowboarden en natuurlijk LO2 (soort van extra gym)
|
|
|
Erwin
|
waterpolo, zeilen ,surfen,kite,schaatse,zwemmen er zal vast nog wel iets wezen maar kom ik zo snel niet op
|
|
|
marc010
|
mountainbiken... darten..... nou ja das meer een hobby of eigenlijk een excuus om naar de kroeg te kunnen..neee mountainbiken.....
|
|
|
Idefixe
|
eeeuh, kitesurfen ook goed?
oh ja: op de pc kijken waar het waait (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
vinnie
|
ben net begonnen met duiken... is ook kicken. verder niet regelmatig mountainbiken en een enkele keer snowboarden/skieen..... maar kitesurfen doe ik veruit het meest! mijn sport moet wel echt een funsport zijn, anders vind ik het niet leuk. hoop snel ook eens te gaan snowkiten, lijkt me echt übercool.
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ik doe lekker helemaal niet behalve dan kiten, kiten en nog eens kiten!!!
|
|
|
® € M © 0
|
Kiten Surfen Vliegeren Mountainboarden voetbal
|
|
|
dk23
|
Flyboarden, Skiën, snowboarden, fitnessen, vriendin, tennissen, zwemmen, motorrijden, bier drinken!
|
|
|
JCS
|
Naja, ben dus hard bezig met te beginnen met kitesurfen, maar verder ook nog flyboarden, bodypumpen en ik werk 11 uur in de week bij Super de Boer, vind dat sjouwen met al die dozen en kratten ook wel sport
|
|
|
Kaptain
|
(zaal)voetballen, tennis, windsurfen (als het boven 6bft waait), skiën, snowboarden, badminton, squash, duiken is ook top (laatste tijd niet meer gedaan helaas), golf, + volledige baan als gymleraar en dan af en toe dus ook met de leerlingen meedoen.
|
|
|
|
daanbanaan
|
klaverjassen als er geen wind is,
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Windsurfen, snowboarden, surfen, wakeboarden, fietsen en hopelijk binnenkort kiten....
|
|
|
D.D
|
ik doe fanatiek aan schaken en dammen. Ook vind ik monopoly heeeel leuk
Ik het zelfde, soms win ik met het schaken, maar met het dammen wint pascal bijna altijd:( Monopoly is wel leuk ja, maar we moeten het idd vaker spelen het is zoo verslavend! Maar als ik niet aan het schaken of dammen of monopolyen ben dan ben ik meestal aan het pokemonnen! Ik heb er nu al heel veel, ik heb ook al bijna gewonnen van iedereen
|
|
|
robin..
|
voetbal , powerkiten en kitesurfen
|
|
|
Tom Kite
|
Doe buiten kitesurfen eignelijk niet echt aan een sport, ga af en toe eens stukje lopen ofzo. Wil zeker nog wel een extra sport erbij kiezen, voor de windloze dagen snowboarden lijkt me echt wel vet, maar is dat niet duur om dat vaak te doen?
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Kitesurfen Skateboarden Snowboarden Wakeboarden
|
|
|