wouterb
|
vergeet je duitse woordenboek niet! lol Have fun.
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik zag ze net in Medemblik varen.. 2 kiters, geen idee wat voor maat, leek op 16's..
Het bleef ook alleen bij varen..
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Zijn er nog mensen die morgen en overmorgen op het strand van wijk aan zee te vinden zijn? Wind is minimaal, maar het weer is in ieder geval lekker. Wind is aan zee denk ik beter dan op schellinkhout.
|
|
|
sjorsmaster
|
ik ben in zandvoort te vinden als er wind staat:P vandaag was wel best lekker voor 1½uur lekker zeetje
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vanaf Zondag wordt er weer wat wind ( West) voorspeld ,Na een paar dagen ziek in bed gelegen te hebben ben ik er weer helemaal klaar voor ..... Wordt Zee denk Frank ?????????????? Als het gaat waaien waar ga jij dan heen ,Richard ?
|
|
|
sjorsmaster
|
ik weet niet hoeveel maar genoeg om ff met me airush halo 10m2 te knallen het was ongeveer 1½uurlekker daarna stortte hij in
|
|
|
sjorsmaster
|
oja ik weg maar 50 kg he (ben 13)
|
|
|
|
|
Bossy
|
veel (plezier) HArry I'll give it a go at schellink;)
|
|
|
silviav
|
hey! is het vandaag de moeite om als beginners naar schellinkhout te gaan? we hebben een 8m en wegen ongeveer 57k
|
|
|
Roy Ek
Gast
|
Met een 8m kan je beter thuisblijven!
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
hey! is het vandaag de moeite om als beginners naar schellinkhout te gaan? we hebben een 8m en wegen ongeveer 57k kan je toch mooi bodydragen en misschien gaat het wel wat harder waaien... je weet het nooit! gewoon ff gaan
|
|
|
vinnie
|
Hoe is het nou op enkhuizen e.o...? Is het nog wat vandaag... ?
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Hoe is het nou op enkhuizen e.o...? Is het nog wat vandaag... ?
Wou je van enkhuizen naar lelystad ofzo? De Wind komt uit West hoor!!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Lekker daggie gefietst met vrouw en kids rondom akersloot en volgens mij wel goeie wind om te kiten Heeft er nog iemand gevaren vandaag en hoe was het
|
|
|
Haring High Richardt
|
veel (plezier) HArry I'll give it a go at schellink;) Hoe was het ??? Kite nu een betje onder controle ????
|
|
|
Bossy
|
Hey Richard!!! Kites gaan topper!!! Dikke 20 knopen op schellink vandaag Toen we aankomen maar 2 kiters later waren er een stuk of 30. Wendy gecrashed bij een "jump" :-( Nu last van het knietje....man wel een daggie gemist morgen nog varen?
|
|
|
The Submarine
|
Morgen naar Wijk. Vandaag alles opgepompt.. alle moet bijeen... voor het eerst het water op/in dit jaar. Kite lekkkkkkk . Aangezien hij geleend is van het Coraaltje omdat ik daar mijn kite heb besteld . Morgen snel ff naar coraaltje... en dan hopen dat ie het ff doet nog op Wijk want anders #%#@@%^$
|
|
|
PeeWee
|
Hey Richard!!! Kites gaan topper!!! Dikke 20 knopen op schellink vandaag Toen we aankomen maar 2 kiters later waren er een stuk of 30. Wendy gecrashed bij een "jump" :-( Nu last van het knietje....man wel een daggie gemist morgen nog varen? 20 knp. Meen je dat nou. Ik heb vanaf ongeveer 13:00 uur gevaren maar vond het niet echt lekker doorwaaien. Wil niet zeggen dat het geen prachtige dag was. Heerlijk zonnetje en een aardig windje. Morgen weer!?!?!? Zie jullie daar.
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
Morgen naar Wijk. Vandaag alles opgepompt.. alle moet bijeen... voor het eerst het water op/in dit jaar. Kite lekkkkkkk . Aangezien hij geleend is van het Coraaltje omdat ik daar mijn kite heb besteld . Morgen snel ff naar coraaltje... en dan hopen dat ie het ff doet nog op Wijk want anders #%#@@%^$ dat is minder!! je hebt niet heel veel gemist vandaag! waaide niet echt lekker en hoogte pakken ging al helemaal niet... morgen weer een dag:D ik ga rond 11 uur heen als het een beetje waait
|
|
|
Mark-Fizzer
|
20 knooooooopen???, neej man, dat geloof ik niet. Daarentegen wel heerlijk gevaren met 13 mtr, met 10 man op het water!!! Zonnetje op de kop, helemaal goed weer! De hele dag board-grabs geoefend, maar ik kan hem niet vinden hoor dat plankje, krijg em niet te pakken... G*dver Whhahahaehehehehehe.
neej hoor, gaat de goede kant op!!!!
@Heer Zwaan, nog lang door kunnen varen??? en je 555 al besteld?
|
|
|