|
martijnc
|
yoo ride volgende week klaag ik niet meer dat ik het koud heb
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
yoo ride volgende week klaag ik niet meer dat ik het koud heb Heb je de Enforcer besteld??????? 'Edit' lees net in het andere topic dat je een topsetje besteld hebt. Ik hoop dat je hem op tijd binnen hebt. Lekker man, welkom bij de clubbbbbbbbbb.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Was wel een rode peugeot 205 met een ingelagen zijraam. Iemand hierover iets bekend ???? Spullen gejat ???? Niemand hierover iets bekend ????? Dat zou ik ook wel willen weten. Het moet niet gekker worden, gewoon in het zicht (eerst rij voor het grasveld) een raam inslaan
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ja dat was ook raar, misschien stond die 205 er al de hele nacht of niet ? Gisteren voor het eerst kiteloops geprobeerd toen de wind aan het afzwakken was, ging eigelijk wel erg goed alleen de laatste niet omdat ik mezelf in een rotatie trok toen ik aan 1 kant van me bar trok dus ik viel gelijk als een baksteen naar beneden . Iemand nog tips om stabiel te blijven, ik heb het gevoel dat je echt recht voor je kite of iets tegen moet hangen in de richting waar je de kite eerst intrekt.
|
|
|
|
Retard
|
Reageer dan niet EDIT : Dat laatste had ik niet gelezen .
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Reageer dan niet EDIT : Dat laatste had ik niet gelezen . Niet zo serieus Richard. We moeten vooral lol hebben op dit prachtige forum en alles wat we leren is meegenomen. Vertel jij ons eens hoe het moet.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Reageer dan niet EDIT : Dat laatste had ik niet gelezen . Reageer dan zelf ook niet, alsof jij weleens een nuttige post heb...denk dat er wel meerdere zo over denken maargoed ik ga er niet meer op in Hopen dat het nog een beetje rond de 10 graden blijft dan vind ik het nog wel te doen in me wetsuit
|
|
|
martijnc
|
Had het afgelopen zondag erg koud dus maar droogpakkie bestelt. ik geef je een tip, niet met je gezicht naar het water gericht een loop maken had 2 dagen last van me neus
|
|
|
audi
|
wie o wie woensdag naar schel.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Moet alleen morgen nog werken en de rest van de week vrij, dus laat de wind maar weer komen dan. Wind heeft vandaag en morgen rust en woensdag moet ie dan maar weer komen.
|
|
|
360
|
|
|
|
Teigetje
|
Gefeliciflapstaart 360. Maar er is een special topic he voor nieuwe speeltjes, opgestart door ene Teigetje ghe ghe. Veel plezier er mee man, dat je er maar veel vlieguren mee mag maken.
|
|
|
|
|
360
|
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
ik heb hem met liefde ingepat in de loods voor je heb ik de juiste kleur gepakt voor je
|
|
|
360
|
@Naish-kiter Dank je wel voor de service. Ik heb hem thuis meteen opgepompt om hem in volle glorie te bekijken. het lijkt wel Sinter Klaas @ Ride mijn vliegbrevet mag je alleen zien als de een officiele Cockpit Inspectie komt doen. Koffie en en oliebollen neem ik mee !!!
|
|
|
audi
|
he teiger hoelaat ben je er morgen of ga je naar zee
|
|
|
Teigetje
|
Windje wat er is is ZZO dus dat wordt geen zee. Als het waait wordt het misschien wel Enkhuizen, maar dat zie ik morgen wel weer.
|
|
|
|
sann
Geen avatar
|
hallo hallo,
gaat er nog iemand kiten morgen? is beetje zzo dus moet ijsselmeer worden? iemand een lift in de aanbieding? (A)
|
|
|
@LaurenS
|
Ik pik donderdagochtend /begin middag ff mee denk ik. Goede wind is in aantocht (20 plus knuts)
|
|
|