zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ga vanmiddag ook naar Noordwijk....maar neem zeker mijn kitespullen mee Het Kmni geeft toch wat wind door 14-19 knp ...moet vaarbaar zijn.. ben er om een uurtje of 13.00
KNMI: WIND: TEN NOORDEN VAN DE RUGAS ZUIDWEST, LANDINWAARTS 2-5 KN, TOENEMEND NAAR 8-14 KN, LANGS DE KUST 7-12 KN, TOENEMEND NAAR 15-19 KN. TEN ZUIDEN VAN DE RUGAS NOORDWESTELIJK 2-4 KN, TOENEMEND NAAR 9-12 KN
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ga vanmiddag ook naar Noordwijk....maar neem zeker mijn kitespullen mee Het Kmni geeft toch wat wind door 14-19 knp ...moet vaarbaar zijn..
Heul veel plezier heren
|
|
|
PeeWee
|
Veel plezier in Noordwijk mannen. Ik heb me afgemeld, snotverkouden See joes
|
|
|
Langbeest
|
Ben het huisje effe aan het schilderen, wat een klus pffffffff Veel plezier mannen
|
|
|
PeeWee
|
Ik heb net de rekening van de schilders betaald, mega pfffffffff See joes
|
|
|
|
Langbeest
|
Morgen laatste dag, heb er 5 dagen over gedaan. Valt dus wel mee..........arghhhh
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ik ga vanmiddag ook naar Noordwijk....maar neem zeker mijn kitespullen mee Het Kmni geeft toch wat wind door 14-19 knp ...moet vaarbaar zijn.. ben er om een uurtje of 13.00
KNMI: WIND: TEN NOORDEN VAN DE RUGAS ZUIDWEST, LANDINWAARTS 2-5 KN, TOENEMEND NAAR 8-14 KN, LANGS DE KUST 7-12 KN, TOENEMEND NAAR 15-19 KN. TEN ZUIDEN VAN DE RUGAS NOORDWESTELIJK 2-4 KN, TOENEMEND NAAR 9-12 KN
geen last gehad van dat aangespoelde lijk daar? Hoewel... Veel last van een lijk zul je waarschijnlijk niet hebben...
|
|
|
zwafra
|
Phhh...net weer terug van de NKV dag ..was weer gezellig en informatief... Wind was vaarbaar maar ...wegens interessante clinics (over kiteboards en een meet and greet met Youri Zoon ) niet het water op gegaan... van het vandaag aangespoelde lijk op Noordwijk niets gezien... Hopelijk morgen weer wat wind ....heb er weer zin in.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Yup, was gesellie. Na de vergadering nog wat gedronken en happies. Daarna nog bij de strandtent wat gegeten met z'n viertjes. Lekker hoooooor. Morgen met de meiden weg en maandag na het werk maar weer het water op.
|
|
|
joosie
|
Was weer gezellig dagje NKV, met clinic van Versus, Youri met zijn pracht verhaal Daarna was het gesprek met Youri nog lache, Beun vroeg hem nog om ff een testdag te komen doen op schelwoody ben benieuwd wanneer............ was weer top geregeld door NKV Daarna nog ff lekker gezellig zitten eten bij http://etenbijnederzandt.nl/ was top dagje
|
|
|
zwafra
|
Nog mensen naar Schell. vandaag? de wind is redelijk en gaat nog wat toenemen de richting zou nu nog W/NW zijn maar gaat vanmiddag weer naar ZW .... ga nu richting Schell. See you
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Low wind sessie op wijk met de 13 toch ff lekker morgenmiddag om uurtje of 5 op wijk
|
|
|
bredo
|
ging net aan met mijn tien meter, heerlijk board die naish motion!! lekker windje voor tricks en trucs...
|
|
|
|
|
Kemperman
|
Morgenochtend nog mensen naar Muiderberg/ Ijmuiden?
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Wou morgen wel richting zee gaan, maar is Wijk niet lekkerder met NW dan IJmuiden ?
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Ijmuiden is met noord west veruit de beste spot. Golven lopen daar mooier met noord west dan wijk. Wijkis rommelig en meer stroming
|
|
|
Tim_GTS5
|
HaPe gewoon naar IJmuiden, zie je morgenochtend daar wel wordt een mooi loopwindje Vandaag Workum geweest en goeie wind gehad, wel erg choppy en druk daar. De 9m had ook mee gekund later in de middag trok het nog ff aan. Gisteren een Flat 3 geland en vandaag een dubbele S-bend , wat morgen ?
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Was het bekende nw windje op schellinkhout, in de vlagen heerlijk gevaren met de 12m, daar tussen wat minder, was wel weer gezellig veel bekenden gezien
|
|
|