Ja dat zou wel aan je ellebogen liggen dan want dan hadden er wel meer bowkiters last van gehad
Maar inderdaad teveel bardruk is niet lekker maar te weinig is ook niet lekker,vaar nu ff met de helix maar is wel wennen zo weinig bardruk ik voel graag aan mijn armen dat ik de dag ervoor gekite heb
Het is tenslotte een sport voor bikkels als ik niks geen spierpijn wil hebben dan ga ik wel schaken
He bikkel.... ik heb het niet over mij dus goed lezen.. Ik zeg ook niet dat het waarschijnlijk door het kiten is gekomen. NEE het is door het kiten gekomen en hij heeft de Xbow 1 en 2 gehad (punt). Bovendien als je zo bikkel bent en bardruk graag wilt voelen dan moet je die Helix maar gewoon op 2:1 zetten... Toch??
Of ben je dan toch geen bikkel meer :-)
@ Vincentt ik vroeg het mij ook al af.
Waarom Cabrinha?
Is het vanwege de kwaliteit? (nee dat kan haast niet).
Dan zal het wel vanwege de goede service zijn
Maar goed het is gewoon mijn mening.
Ik vind de bardruk en het aan/uit effect van een kite met pully's gewoon niet fijn.
Bovendien heeft een Xbow tov de Switchblade een veel platter profiel en dat geniet ook niet echt mijn persoonlijke voorkeur.
Maar het gaat hier om de vraag van Massari
Dus als hij opzoek is naar het zelfde vaar gevoel dan is de Xbow een goede vervanger van zijn Switchblade I.
Na de Sw I heeft Cabrinha de pully's van de bar van de Switchblade verwijderd.
Maar de vraag blijft wel... Waarom zulke dure kites want er zijn ook goedkopere opties