Morres
|
die bruine kite met die strepen erop lijkt wel vet en dat rocketboard ook
|
|
|
jeroen90
|
en hopen dat je er een flyloop mee kan maken.. ziet er opzich wel vet uit. alleen dat board met 3 rondjes
|
|
|
Hessel
|
Vraag me idd af wat het idee is van dat gekke bolletjes board
Verder wel vet ja, maar hebben we nou alweer een nieuw merk nodig?
|
|
|
daanbanaan
|
Vraag me idd af wat het idee is van dat gekke bolletjes board Verder wel vet ja, maar hebben we nou alweer een nieuw merk nodig?
heh dat lijkt wel dat pinda board van wimt!!!! heeft wimt het "pinda-concept" verkocht aan lou wainman??? gefeliciteerd WIMT je ben nu binnen denk????
|
|
|
|
|
Kevin
|
Ik had het al gevonden emiel maar toch bedankt Wel appart board die met die bolletjes. Ben benieuwd of zoiets nou ook echt zo goed vaart.
|
|
|
DENNS
|
The Lou kite/ The ultimate kite for pro's C-shape ??
|
|
|
Sjemmel
|
Pump it hard, Rip the waves, Love your mom
|
|
|
|
WaZuP
|
of t flopt of t word echt de bruutste kites ooit, wil ze graag proberen
maar vergeet niet mensen, deze man deed alles wat ze nu in de pkra doen terug in 2000 en heeft zijn leven meer in t water gezeten dan op t land.
|
|
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
De man rockt.....met of zonder zijn eigen brand.....2000....damn das ff geleden...
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Ik heb anders nog wel een leuk stukje video van hem, chris tronolone, shantee (of hoe je dat ook schrijft), zal ik straks nog wel eens online zetten
|
|
|
|
jeroen90
|
[youtube]ONK0s1Iw5GI[/youtube] vind de kites er maar raar uit zien
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Lou is een levende legende en een pionier in de kitesport. Hij heeft altijd al gewaagde en vernieuwende ideeen gehad. Zo is hij een van de eerste geweest die met een wakeboard is gaan kiten begin 2000/2001 terwijl iedereen nog op directionals voer.
Ook heeft hij boardjes ontworpen met een extreme concaaf, ronde rails, zeer kort (1m - 60cm) zonder finnen samen met Jimmy Lewis.
Ook was hij de eerste die de handlepass deed (vanuit het wakeboarden) en kiten met zeer korte lijnen.
Lou is al jaren bezig om zijn eigen merk op te zetten. Hij heeft al vele prototypes gemaakt. Ik volg hem al jaren en ben ook erg benieuwd hoe zijn kites varen. In ieder geval supersnel sturen zoals op de filmpjes is te zien, zonder extreme drukopbouw. Ik heb hoge verwachtingen in ieder geval.
Het design doet me vaag herinneren aan RRD.
|
|
|
Super Cooper
|
En aan de bandit, vooral die witte met zwarte rand.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
En aan de bandit, vooral die witte met zwarte rand. Zeker, alleen staan er geen logo's op, dus vermoedelijk nog een prototype. Het zwarte zal net zoals bij North en F-one wel dacron zijn.
|
|
|