Lex
|
Kijken of ik nou die meisjes uit me klas op de plank krijg
|
|
|
|
GlennVegas
Gast
|
Nou ik ben anders een flinke dikzak
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Nou je het zegt Ik stond laatst ook weer es op dat weegding en was/ben ook zo'n 3 kilo lichter Ik neem er een biertje op
|
|
|
@LaurenS
|
Pak ik er ook nog 1
|
|
|
pigs
Geen avatar
|
Ik kan het ook beamen....
Van 105 kg naar 87 kg ;-)
|
|
|
|
Lex
|
Maar bij jou zijn dat alleen maar spieren of niet Olten
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
niet echt normaal doe ik marathon mountainbiken 100km en langer in België, Oostenrijk en Frankrijk.
|
|
|
|
*Maximus*
|
maar olten dat komt omdat je altijd langs de mc rijd
|
|
|
Magic Hat
Geen avatar
|
niet extreem en zeker niet extreem vetverbranden... Wel superleuk! Laat alle ververbrandertjes ajb lekker de sportschool ingaan en daar lekker saai op een rolbandje gaan staan.
|
|
|
kitewouter
|
alsof je op een loopband zoveel vet verbrand. Ik zit dagelijks tussen de afvallende mensen.. en als ik anar mezelf kij.. ben niet dik ofzo.. en toch zelfde gewicht aan het eind van het kiteseizoen togh minder vetpercentage... het werkt zeker.. amar extreem? neee.. kom dan eens langs bij em voor een lesje spinning;)
|
|
|
Nicolas
|
dit is toch de vetste sport ...
|
|
|
bartvl
|
Ik ga stoppen ik wordt te mager van deze sport ...
|
|
|
Vinni
|
Ik vreet me helemaal dood op het station elke dag, maar ik kom niets aan. Zou het daar aan liggen? Ps. bij 100%melvin werkt het een stuk minder goed he
|
|
|
kitewouter
|
ik lees net het stukje.. best grappig.. ik snowboard.. wakeboard als het niet waait.. heb 10 jaar fietscross (bmx) gedaan.. en kitesurf al 4 jaar.. alleen skydiven staat op mijn to do list;) gaaf!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Vinni, wel makkelijk dat je meteen ook een eetgelegenheid hebt naast je slaapplek... (station) En dat je niet aankomt... Je gebruikt net ff teveel crack man... en die crack verdien je weer door je bips te verkopen... Hou dr toch mee op.. (sorry, moest ff die crx rechtzetten. ;-) ;-) )
|
|
|
Morres
|
skydiven verbrand denk ik minder kcal dan 5uur kiten, gaat nergens over dit, bmx-en is volgens mi jveruit de meest vermoeiende en kcal-verbrandende sport van het lijstje
|
|
|
Spinnerfreak
|
Skydiven: een sprong staat gelijk aan een uurtje rennen. Kijk, dat willen we horen! Vier sprongen op een dag, en ik heb in weze een marathon gelopen...
|
|
|
Tom
|
Skydiven: een sprong staat gelijk aan een uurtje rennen. Kijk, dat willen we horen! Vier sprongen op een dag, en ik heb in weze een marathon gelopen... Ik kan in iedergeval beamen dat je er een goeie rush van krijgt! Supppper vette sport
|
|
|
Otto
|
BMX is ook nogal een beetje een ruim begrip, hebben we het hier idd dan over fietscross, dirtjump (over zandheuvels springen) of bmx-en in een skatepark/street...?
|
|
|
Vinni
|
@Vinni, wel makkelijk dat je meteen ook een eetgelegenheid hebt naast je slaapplek... (station) En dat je niet aankomt... Je gebruikt net ff teveel crack man... en die crack verdien je weer door je bips te verkopen... Hou dr toch mee op.. (sorry, moest ff die crx rechtzetten. ;-) ;-) ) Haha, nu ben ik natuurlijk constant de lul omdat ik weer eens een foto heb geplaatst Maar ik heb een prima leven hoor. Ik bedoel, mijn bips verkopen doe ik natuurlijk gewoon voor mijn eigen lol. En mattias betaalt nog best goed! Daarvan kan ik af en toe wat crack halen bij tony, naast de burgerking onder het afdakje op Utrecht Centraal.
|
|
|
leeany
|
ik mis curling in de lijst..
wel grappig opzich, maar denk dat de race sport ook wel voor wat verbranding zorgt anders.
|
|
|