spoetnik
|
Hey Genius,
Gewoon lekker naar Oostvoorne gaan. Er zijn daar genoeg relaxte mensen. Gewoon een babbeltje maken, en je leert wel wat mensen kennen...
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
Hey hier kom ik/wij ook uit de buurt. Zijn met regelmaat op oostvoorne of meer richting hvh. zijn ook beginners.
|
|
|
Genius995
|
Wilcoos; HvH? Dat is toch niet echt een "beginners" spot? Ik ben dr wel vaker geweest om een beetje te bodydraggen enzo... maar nog nooit echt gekite daar. Ik was van plan om misschien zondag naar Oostvoorne te gaan, als de wind een beetje goed is
|
|
|
massari
|
Hey ik kite weleens op Oostvoorne, ben nog aan het leren, maar moet het hebben van de weekenden etc. We kunnen weleens een keer samen gaan? Ik woon in DH.
|
|
|
sam
|
Ik kom ook uit den haag en ik ga ook naar oostvoorne. Ben ook beginner. Vandaag eindelijk het gevoel van hoogtelopen een beetje te pakken. Dit weekend kan alleen helaaas niet...
|
|
|
Genius995
|
Helaas kon ik dit weekend zelf ook niet Zaterdag naar Extrema geweest en vandaag bijkomen Hopelijk lukt het deze week een keer na het werk, anders moet ik toch wachten of ik as. zondag weer kan... Ik heb overigens een station, dus kan in ieder geval 2 anderen meenemen. Dus wanneer je een keer naar Oostvoorne wil, laat maar weten, dan kan ik kijken of het mij ook lukt.
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
HvH is niet echt een beginners spot idd, wij hebben les (gehad) op monster, daar komen we ook nog wel eens. Verder zijn we veel in oostvoorne te vinden.
Ik rij eigenlijk overal heen als we tijd hebben, zeker als we een hele dag gaan. Vorig jaar in de avond uren veel Monster en Ter-Heijde geweest.
|
|
|
massari
|
Op Monster lijkt het me dat je nergens ver in het water kunt staan. Toch niet zo fijn voor echte beginners lijkt me? Het is wel lekker dichtbij!
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
Je moet het allebij leren branding is het lastigste, niet kunnen staan vind ik wel mee vallen. maar oostvoorne is super wat dat betreft.
|
|
|
Genius995
|
Eensch... maar eerst eens leren blijven staan... daarna maar kijken of het door de branding lukt Daarbij is het toch makkelijker dat je in de eerste instantie kunt staan om je weer voor te bereiden voor een nieuwe poging Ik ben zelf nog nooit in Monster geweest. Mijn lessen waren in Zandvoort, waar je ook niet overal kunt staan. Op zich is dat inderdaad niet het grootste probleem; je blijft toch wel drijven. Monster en Scheveningen zijn zeker dichterbij... zelfs Hoek van Holland. Maar om het makkelijker te leren, rijd ik wel dat halve uurtje meer... (lang leve de lease auto )
|
|
|
massari
|
Genius, laat maar een pb achter wanneer je denkt naar Oostvoorne te gaan. Ik ga wel mee.
|
|
|
Genius995
|
Will do... Hopelijk trekt de wind wat aan. De vooruitzichten zijn niet zo goed volgens Windfinder
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
Laten we idd een keer afspreken. Lijkt me gezellig, ik ga bijna altijd met een ander maatje van me of mijn vriendin. (allemaal beginners )
|
|
|
Genius995
|
Lijkt me een goed plan Wilcoos. Hopelijk is dat snel; maar helaas zien de vooruitzichten er niet goed uit voor dit weekend
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
Als het weer goed word zijn we zaterdag op monster te vinden. Dan heeft mijn vriendin nog een keer les.
|
|
|
HDFrank
|
Bij Joey neem ik aan?
|
|
|
|
Genius995
|
En Wilcoos. Is de les nog doorgegaan, want volgens mij stond er nogal weinig wind. Hopelijk is het volgende week weer wat beter qua wind; deze week kan ik helaas niet, aangezien ik stand-by dienst heb
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
Nee les is jammer genoeg niet door gegaan. maar lijkt erop dat er eind van de week een beetje wind komt. Misschien eindelijk eens de 13m uitlaten
|
|
|
thomasbridie
Geen avatar
|
heey ik ben thomas (16) woon ook in zoetermeer ga zondag voor mijn 2e les als dat bevalt koop ik spullen hier in zoetrmeer ik heb al een wet-suit heeft u een auto? ik wil wel meebetalen aan de reis
gr thomas
|
|
|
koen-tjeee
|
Mocht het in het weekend waaien, geef maar een gilletje! Wil ook wel kiten, probleem is alleen vervoer. Overigens geen echte beginner meer..!
|
|
|
Genius995
|
Erg vervelend, te weinig tijd. En als ik tijd heb, is er geen wind. Hopelijk waait het dit weekend wel. Dan waag ik eens een tripje naar Oostvoorne.
|
|
|