|
spoetnik
|
Of het k*t boards zijn....
|
|
|
CeesV
|
die rasta pro was zeker een topper! lekkerste board dat ik ken... moet je ff een mail sturen of bellen... 2009 moet binnenkort komen dacht ik!
|
|
|
Lukadukido
|
Kijk daar heb ik wat aan, maar ff mailen dus? Want er stonden alleen maar 08 boards op de site. En het voelt niet echt fijn om 500 euro uit te geven aan iets waar nog nooit iemand op gevaren heeft.
|
|
|
CeesV
|
ja, staat onder contact wel een mail adres en telefoonnummer... ik heb op de meeste van die boards gevaren... maar testen was vaak niet zo'n probleem bij ben geloof ik hoor, kan je zelf kiezen/ervaren.
|
|
|
|
CeesV
|
Waarom dan 500 euro uitgeven aan een relatief onbekend board. In de UK koop je voor 450 euro de bekende merken en heb je waarschijnlijk meer inruil wanneer het het board weer wil verkopen.
tis natuurlijk niet onmogelijk dat je een board van een onbekend merk beter vindt varen dan die van een bekend merk......
|
|
|
Lukadukido
|
Ja das waar Cees, maar ik denk dat Mini wel gelijk heeft. Als ik weet dat de bekende boards lekker varen, waarom dan die onzekerheid opzoeken?
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Goedkoop, goede service, sterke!! strakke boards, daarom ?
|
|
|
Mr the Emperor
|
Ooit eens een 'choc - radical boy' gevonden op het autostrand. Dacht toen echt dat ik een relikwie uit de pioniersdagen van het kitesurfen gevonden had. Blijkt nu dat dat board gewoon uit 2008 was. Terwijl ik de boards er ongelofelijk flex uit vind zien. Wel knap dat je de flex van een board kunt bepalen aan zijn looks, wil ik graag van je leren.
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Hier in Groningen is iemand die zich met dit merk bezighoudt..... Hoor best heel positieve dingen over deze boards.. met name de prijs en duurzaamheid en niet geheel onbelangrijk de VAAREIGENSCHAPPEN. TESTEN DIE MEUK
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Waarom dan 500 euro uitgeven aan een relatief onbekend board. In de UK koop je voor 450 euro de bekende merken en heb je waarschijnlijk meer inruil wanneer het het board weer wil verkopen.
tis natuurlijk niet onmogelijk dat je een board van een onbekend merk beter vindt varen dan die van een bekend merk...... Ik zeg toch niets over het merk "Choc". Ik ken het merk niet en kan er weinig over zeggen maar maak gewoon een algemene opmerking over afschrijving in het algemeen.
|
|
|
Gj
|
neem contact op. je kunt ook kijken op www.ksna.nl Ik vaar zelf de Rasta - 133 met LF luxery pads. de perfecte combinatie voor mij! Als je het een keer wilt testen stuur me anders een PM ..
|
|
|
Geronimo79
|
choc boards zijn goede boards. hoor er uitsluitend positieve dingen over. importeur woont 500m van mn huis.
ze mogen dan nog onbekend zijn.. maar dat zegd niks over de kwaliteit/service. idd gewoon even contact opnemen met hem. Gast kan je goed voorlichten en is niet het type wat je verziekt omdat ie zo graag iets wil verkopen.
@ mini me.. jij vaart een skywalker.. ook niet bepaald bekend.. waarom voor minder bekend merk gaan. niet iedere debiel heeft et.. kost minder.. is niet minder. etc etc.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
@ mini me.. jij vaart een skywalker.. ook niet bepaald bekend.. waarom voor minder bekend merk gaan. niet iedere debiel heeft et.. kost minder.. is niet minder. etc etc.
dat was juist mijn punt... Ik begreep dat het board 500,- euro moest kosten en dan kost het board dus meer dan een gemiddeld board.. Ik vaar idd Skywalker maar daar heb ik ook geen 500,- euro voor betaald Nee ik wordt ook niet gesponsord
|
|
|
Geronimo79
|
neej denk meer aan een range van 300/400 voor 2009 boardje.. (weet echt niet precies.. maar veel meer was et niet afgelopen jaar)
|
|
|
Morres
|
Ik heb die radical boy ook gevaren, ik vond het een HEEL erg fijn boardje, als ik een nieuw board MOEST kopen op dat moment, had ik de een choch gekocht en die 300euro die ik over had lekker gebruikt om op reis te gaan. Normaal ben ik niet zo van het budget, tenzij het goed is, en dat is die radical boy. Tuurlijk is een nobile 666 beter (valt ongeveer in zelfde eigenschappen) maar die is het geld extra NO- WAY waard. Verder heb ik geen betrekkingen met choc of de andere merken van Ben. Overigens, brambix, je vage opmerking dat 'iemand uit groningen zich er mee bezig houdt' vind ik een beetje suf hoor, je kent m bij naam en spreekt m regelmatig, noemt paard dan gewoon bij zn naam. Verder geen commentaar op je commentaard gewoon goed board
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik heb die radical boy ook gevaren, ik vond het een HEEL erg fijn boardje, als ik een nieuw board MOEST kopen op dat moment, had ik de een choch gekocht en die 300euro die ik over had lekker gebruikt om op reis te gaan. Normaal ben ik niet zo van het budget, tenzij het goed is, en dat is die radical boy. Tuurlijk is een nobile 666 beter (valt ongeveer in zelfde eigenschappen) maar die is het geld extra NO- WAY waard.
Kosten die Choc boards maar 200,- euries dan.. Want een nieuwe (2009) 666 kost net iets meer dan 500,- . Maw als je ff gaat schoppen dan zijn die prijsverschillen niet zo groot. Verder heeft dit niets met merkgeilheid te maken en ben ik altijd een groot voorstander van het uitproberen van de wat onbekendere merken. Luka...succes met je zoektocht
|
|
|
KappuhH
|
Choc is een prima merk. Goedkoop en topkwaliteit! De site is volgens mij niet actueel daarvoor moet je Ben zelf even bellen. Anders gewoon een keer testvaren.
Heb zelf de Rasta Pro en ben er erg tevreden mee!
|
|
|
Gj
|
Ik heb zelf niet de ervaring dat de choc onderdoet aan kwaliteit bij een nobile. Ik heb zelf mijn nobile boardje kapot gesprongen en dat is me nog niet gelukt bij een Choc.
ABS Rail Woodcore Goede pads en straps Laagje Carbon
top!
|
|
|
Morres
|
Ik heb zelf niet de ervaring dat de choc onderdoet aan kwaliteit bij een nobile. Ik heb zelf mijn nobile boardje kapot gesprongen en dat is me nog niet gelukt bij een Choc.
ABS Rail Woodcore Goede pads en straps Laagje Carbon
top!
gesponsord door ben, misschien wel leuk om te vermelden..... @HJ, ja ik weet het dat ie in UK 530euro kost, maar het ging om het idee
|
|
|
Lukadukido
|
Top jongens,, als ik er 1 koop dan is het een 08' radical boy,, of ik moet toch is bellen voor die 09
|
|
|
KappuhH
|
Ik zou proberen een Rasta te krijgen. Heb horen zeggen dat dat ut fijnste boardje uit de Choc line. Vaar zelf de Rasta ook en ben tevreden maar heb nog geen andere Choc gevaren...
|
|
|