Nazar
|
iemand die vandaag naar t bovenwater gaat?!
|
|
|
Idefixe
|
iemand die vandaag naar t bovenwater gaat?!
als jij graag met waterplanten wil stoeien
|
|
|
Stanley
|
ga met een half uurtje kijken wat de wind doet en anders toch maar marina
@idefixe
die waterplanten vind je nu ook ruimschoots op enkhuizen en muiderberg
|
|
|
Marko
|
Zijn die waterplanten al zo lang dat ze op het water drijven? dat is vreselijk eritand.
|
|
|
dahtimstah
|
Waterplanten , nee ze zijn nog net niet aan het oppervlakte ong 10 cm eronder. Even off topic maar een naish cult 2008 of een EVO 2008 ? Gr Tim , en de maten 9 m² ? ( ben 55 Kg) en ga vooral varen op horst bovenwater en milligerplas.
|
|
|
Stanley
|
@tim
gewoon beide uitproberen smaak is een persoonlijke kwestie. en die maat met welke wind wil je varen in de 25+ wordt die 9 echt wel een probleem. met 12 knopen zal je daar wel heerlijk mee kunnen varen
|
|
|
Nazar
|
@tim
gewoon beide uitproberen smaak is een persoonlijke kwestie. en die maat met welke wind wil je varen in de 25+ wordt die 9 echt wel een probleem. met 12 knopen zal je daar wel heerlijk mee kunnen varen
stanley ga je nog kiten?! dan ga ik wel mee!
|
|
|
Stanley
|
Nobie
sorry zie je berichtje nu pas was verder niemand en de wind was behoorlijk nnw ipv nw . donderdag maar opnieuw kijken waar de wind zich bevind
|
|
|
dahtimstah
|
er stond dat jullie lullie kite ooplaten net boven het eielandje. maar er is daar erg veel riet en maar 1 smalle opening laten jullie de kite op en vervolgens me de kite op 12 uur door dat " poortje "
Gr Tim
|
|
|
Idefixe
|
er stond dat jullie lullie kite ooplaten net boven het eielandje. maar er is daar erg veel riet en maar 1 smalle opening laten jullie de kite op en vervolgens me de kite op 12 uur door dat " poortje " Gr Tim
Tja d'r heeft ook niemand gezegd dat het daar erg makkelijk is om het water in te komen Overigens zijn schoentjes op het bovenwater ook aan te raden: overal langs de kant (net onder het water) rietstoppels.
|
|
|
dahtimstah
|
Rietstoppels slechte herrineringen . Pas geleden uit een kano gesprongen vol er in nogsteeds bloeduitstortingen, littekens.
Gr Tim Ps zijn die schoentjes van de lidl iets?
|
|
|
Nazar
|
ik zou ze niet kopen.
|
|
|
Stanley
|
nog mensen het water op? wil om 17.00 eigenlijk gaan varen
|
|
|
dahtimstah
|
Jammer dat ik het nu pas zie anders was ik ook nog gekomen Gr Tim Morgen miss. ?? als er wind komt ( onverwacht's)
|
|
|
dahtimstah
|
Morgen misschien? 10 knopen.
Zou dat trouwens genoeg zijn voor een 11m met 55 Kg?
Gr Tim
|
|
|
vinnie
|
Morgen volle bak op het bovenwater?
|
|
|
Stanley
|
west is niet ideaal voor het bovenwater zit zelf meer aan wijk te denken
plus het ligt nu ook achterin helemaal vol met wier men is wel aan het maaien maar denk niet dat het morgen schoon is
|
|
|
dahtimstah
|
Maaien yeaah binnenkort weer bovenwater
|
|
|
Henning
|
Wanneer er morgen nog wind is ga ik morgen eens een bezoekje wagen... nog meer?
@Stanley: Waar ligt dat wier?
|
|
|
Stanley
|
Henning wier kan je niet missen
ligt nu nog wat bij het eiland verder op het water ziet het er nu schoon uit. Morgen ook een poging ondernemen laat anders ff weten hoe laat je gaat dan sta ik ook op de dijk
|
|
|
Nazar
|
als er genoeg wind is dan kom ik ook
|
|
|
Henning
|
Rond 13.00 ben ik er... Psycho4's; Niet te missen...
|
|
|
dahtimstah
|
Miss bn ik er vandaag ook nog ( is het riet al weg?) Gr Tim Oh kan toch niet . Miss volgende week als er wind staad
|
|
|
vinnie2
|
En was het te doen vandaag op het bovenwater? Morgen en maandag avond lijkt ook goed te worden, noord 16-18 knopen. Vandaag kon ik niet, ik had geen vervoer. Kon ook niet meer inloggen op kitehigh, heb dus maar even een tweede account aangemaakt.
|
|
|