Hulp met lijmen board in Rdam

JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
Oktober 17, 2010, 16:18:33
edit2Rapporteer  
Hallo!
Mijn board heeft een loslatende toplaag...wil dit graag lijmen maar doe dat het liefst even met iemand met ervaring en de juiste middelen?

Wie in (de buurt van) Rdam verleent me deze vriendendienst? Stuur ff PM!

Alvast bedankt!
Jochen
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #1 Oktober 17, 2010, 18:12:58
edit2Rapporteer  
Jochen, lijkt me moeilijk fixen... vooral omdat de kier/spleet niet groot is en er zoals  op de foto lijkt, mogelijk zand/vuil tussen zit....ik heb wel wat komposiet lijmen en epoxy's  maar ik krijg hem waarschijnlijk nooit meer zo goed als nieuw.
Morres

Antwoord #2 Oktober 17, 2010, 18:42:01
edit2Rapporteer  
schoonspuiten, drogen, epoxy ertussen, 2 balkjes met plastic in pakken, lijmklem erom. das de makkelijkste en beste manier, denk ik.
Pbter

Geen avatar

Antwoord #3 Oktober 17, 2010, 22:50:17
edit2Rapporteer  
zoals morres zegt! gewoon zelf doen en ff langs polyservice om een beetje epoxy te halen.
- schoonspuiten met water
- 2 dagen op de verwarming
- base en deck afplakken met tape (gewoon cheapass transparant)
- board stabiel neerzetten zodat epoxy goed in de kier kan lopen
- epoxy aanmaken en met een dun stukje hout/potlodd/whatever rustig in de kier laten lopen
- twee stijve latjes en drie lijnmklemmen  en het zaakje op elkaar klemmen(slim is het om dit eerst eens droog te oefenen zodat je zeker weet dat er geen losse vezels in je kier zitten)
- zooitje verwijderen en rand schuren en je bent klaar.

easy does it!
Dirkie

Antwoord #4 Oktober 18, 2010, 08:56:53
edit2Rapporteer  
Misschien na het erin gieten nog even de fohn erop, wordt de epoxy lekker vloeibaar van.
Morres

Antwoord #5 Oktober 18, 2010, 15:03:47
edit2Rapporteer  
nee, ff naar hema, tube epoxy halen, je hebt bijna niks nodig en hema is overal Smiley
JB - On The Edge

Antwoord #6 December 28, 2010, 23:04:53
edit2Rapporteer  
Luitjes, weer even terug met dit topic.

Eagle-Jan is tijd terug langs geweest en heeft het board even goed bekeken en zelfs lijm kunnen regelen...maar helaas bleek er nog wat meer materiaal nodig wat ik niet voorhanden had.

Dus nogmaals een oproep:

Wie (uit de regio Rdam/Den Haag of iets verder) heeft alle kennis en materialen om de losgelaten toplaag van mn board te repareren? Uiteraard tegen (onkosten) vergoeding!

Ik wil het niet zelf gaan doen met de kans dat ik het verklooi. Als ik niemand kan vinden via deze weg dan gaat hij naar Eurofun voor reparatie.

Ik zie je PB graag tegemoet!
KappuhH

Antwoord #7 December 28, 2010, 23:07:43
edit2Rapporteer  
Luitjes, weer even terug met dit topic.

Eagle-Jan is tijd terug langs geweest en heeft het board even goed bekeken en zelfs lijm kunnen regelen...maar helaas bleek er nog wat meer materiaal nodig wat ik niet voorhanden had.

Dus nogmaals een oproep:

Wie (uit de regio Rdam/Den Haag of iets verder) heeft alle kennis en materialen om de losgelaten toplaag van mn board te repareren? Uiteraard tegen (onkosten) vergoeding!

Ik wil het niet zelf gaan doen met de kans dat ik het verklooi. Als ik niemand kan vinden via deze weg dan gaat hij naar Eurofun voor reparatie.

Ik zie je PB graag tegemoet!
Even bij Eddy Lansink langs gaan. www.versusshop.nl
JB - On The Edge

Antwoord #8 Januari 24, 2011, 19:29:26
edit2Rapporteer  
Dank voor de tip!

Heb inmiddels weer een boardje als nieuw...

Netjes, snel en voordelig gerepareerd door Eddy! Thanks!

PS: Ga nooit voor zulke dingen naar Eurofun...had me 2x zoveel gekost en zou het board 2 weken kwijt zijn....
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.