NKV Ledenactie

wouterb

Antwoord #25 November 23, 2010, 13:13:15
edit2Rapporteer  
nee.
je wordt lid voor €35, en kan indien gewenst een trapeze kopen voor €100
KappuhH

Antwoord #26 November 23, 2010, 13:48:28
edit2Rapporteer  
nee.
je wordt lid voor €35, en kan indien gewenst een trapeze kopen voor €100
Dat maakt de actie nog een stuk slechter. Underwave verdient er dan gewoon flink op...
piede

Antwoord #27 November 23, 2010, 13:56:09
edit2Rapporteer  
De NKV/Underwave was slimmer geweest als ze gezegd hadden dat de trapeze nog maar 135 euro kost en het lidmaatschap gratis.....
Geronimo79

Antwoord #28 November 23, 2010, 14:25:52
edit2Rapporteer  
ehh.. dat zegd reflex toch net ergens.

in principe een harnas voor 65 euro..?? toch..??
KappuhH

Antwoord #29 November 23, 2010, 14:42:12
edit2Rapporteer  
ehh.. dat zegd reflex toch net ergens.

in principe een harnas voor 65 euro..?? toch..??
Zegd is met een T

Lees het eerste bericht maar. Daar staat als je lid wordt dat je dan de mogelijkheid aangeboden krijgt om een trapeze voor 100 euro te kopen...
Geronimo79

Antwoord #30 November 23, 2010, 15:26:50
edit2Rapporteer  
jah zag em zelf ook al kappuh.

en klopt was stukje van iemand anders over die 65 euro..

mjah los van alles is et een leuke actie die misschien wat extra mensen over de streep haalt.
mazzomrx

Antwoord #31 November 23, 2010, 21:00:47
edit2Rapporteer  
Volgens mij zijn er in de historie van NKV wel vaker zulk soort acties geweest. Ook ANWB leden en nieuwe leden krijgen korting op bestaande artikelen......dus zo gek is het.....btw ;

Kan iemand onderstaande bevestigen??!

"Bestaande NKV leden mogen tot 25/12 ook gebruik maken van deze actie."

Ben nml al een aantal jaar lid....
Bart13

Geen avatar

Antwoord #32 November 24, 2010, 01:50:45
edit2Rapporteer  
nog nooit zoveel verstandige woorden uit dr511 zijn mond zien komen ben trots op je! alleen heeft de nkv er een klein voordeel mee want een goedkoop harnas kan de motivatie zijn om dan toch maar lid te worden. Ookal is 135 eu voor een harnass nou niet bijzonder goedkoop zeker voor een onderbroek niet.
Bart13

Geen avatar

Antwoord #33 November 24, 2010, 01:52:05
edit2Rapporteer  
btw dat underwave logo is echt suuuuuuuuuuuuuuuper slecht uitgeknipt
Micky

Antwoord #34 November 24, 2010, 03:31:55
edit2Rapporteer  
Underwave is het nieuwe mystic lijkt het wel.

Underwave is de "oude" Mystic....  Wink
mazzomrx

Antwoord #35 November 24, 2010, 17:48:51
edit2Rapporteer  
Ik zag op Hanglos dat er werd geroepen dat ook bestaande NKV leden gebruik mogen maken van deze actie?

Weet iemand al meer??
dr511

Antwoord #36 November 24, 2010, 17:54:32
edit2Rapporteer  
mmm bart ik krijg het er helemaal warm van Wink
VincentC

Antwoord #37 November 24, 2010, 17:59:00
edit2Rapporteer  
Zelfde als wat ik al zei op Hanglos net voordat 't topic werd verwijderd:

Zwaar waardeloze actie van de NKV, hoezo het imago om zeep helpen.. Way to go !
VincentC

Antwoord #38 November 24, 2010, 18:01:31
edit2Rapporteer  
En ja je betaald eerst de 35 euro en dan kan je voor 100 euro een harnas erbij kopen.
NKV bind zich dus blijkbaar aan een merk, bovendien verdiend Underwave nog dik op deze actie, dus, kan iemand mij vertellen welk marketinggenie met dit idee is gekomen?
Idefixe

Antwoord #39 November 24, 2010, 18:19:14
edit2Rapporteer  
Ik citeer mijzelf dan maar even van Hanglos:

Persoonlijk begrijp ik heel goed dat deze "ledenactie" tot discussie leid. Ikzelf denk dat wij ( bestuur NKV ) in dezen op het gebied van communicatie in de fout zijn gegaan. ( is een persoonlijke mening hè) Ik word er absoluut niet vrolijk van als de integriteit / onafhankelijkheid van de NKV in twijfel wordt getrokken.

Deze "actie" vind zijn oorsprong in het NKV kitecamp te Fehmarn. Een aanwezige medewerker van de importeur van Underwave vertelde dat dit merk nieuw was in de markt en graag het NKV gebeuren wilde ondersteunen. Natuurlijk zit hier ook een commercieel / marketing belang achter maar dan moet je meteen iedere sponsor op welk gebied dan ook , afkeuren. De NKV wordt op dit moment nul, niets, nada gesponsord door welk bedrijf, onderneming, school dan ook.
Persoonlijk heb ik dit altijd als zeer vreemd ervaren. Ikzelf houd mij vnl bezig met het openhouden van spots en creëren van nieuwe. Je zou zeggen dat dit voor de shops en scholen toch behoorlijk interessant is? Maar goed.....

Vanuit Underewave is het voorstel gekomen: " een ieder die nu lid wordt van de NKV kan bij ons ............." Naar mijn mening is door onze ( NKV ) publicatie een verkeerd beeld gecreëerd. De publicatie had dus beter vanuit Underwave kunnen komen. Voor de inhoud maakt het geen drol uit maar voor het communicatieproces en beeldvorming duidelijk wel. Neem van mij aan dat we dit proces binnen de NKV nog goed gaan evalueren.

De NKV is een vrij unieke organisatie. Bij alle andere sportorganisaties is er sprake van een lange geschiedenis waarbij de organisaties zijn meegegroeid met de sport / maatschappelijke ontwikkelingen. Het kitesurfen en daarmee ook de NKV heeft de afgelopen jaren een explosieve groei meegemaakt. Binnen de NKV zie je vrijwlligers die allemaal met hun eigen belang ( het kitesurfen) bezig zijn.

Daarnaast natuurlijk de invoering van Natura 2000 ( een nieuwe sport met nieuwe Natuur regelgeving is een "lastige" combinatie. ) De ongevallen / veiligheid , de wedstrijdorgansitie ( die vol in ontwikkeling is) scholing, enz enz , allemaal zaken die zich explosief en vooral "op hetzelfde moment" afspelen.
Neem van mij aan dat dat voor een vereniging met vrijwilligers behoorlijk lastig is.

1 van de speerpunten voor 2010 binnen de vereniging is "professionalisering". Het aantrekken van sponsors is in dezen ( zoals bij iedere sportorganisatie) een duidelijke stap. Ik lees in dit topic al diverse goede opties. Kitescholen die bijv in hun lessen alleen al het bestaan van de NKV benoemen....... Er is overigens nog behoorlijk plaats voor het plaatsen van banners op de NKV site........

De NKV is en blijjft een onafhankelijke organsiatie die zich inzet voor de belangen voor de kitesurfsport. Er gebeurd veel en niet alles merk je direct op het water. Het is niet correct om te zeggen dat de NKV bijv wedstrijdsport , jeugdbegeleiding enz enz niet ondersteund. Onlangs heeft de NKV besloten om de ondersteuning van de wedstrijdcomissie te vergroten zodat zij meer middelen hebben om hun "ding" te doen.

Ik ( en met mij de mede bestuursleden zoals ik die ken) heb zaken als integriteit / verenigings / kitesurf belangen hoog in het vaandel staan.

We zullen op weg naar een professionele organisatie nog best wel hier en daar fouten / blunders maken. Zaken kunnen altijd beter. We doen ons best.

markus

Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #40 November 24, 2010, 18:49:16
edit2Rapporteer  
waar gaat deze discussie eigenlijk over?   wordt wel of geen lid, en neem een trapeze of niet.   Grin
dr511

Antwoord #41 November 25, 2010, 00:37:04
edit2Rapporteer  
nou boefjes niet weer doen
en de volgende keer beter nadenken en niet in ieder hapje bijten wat je word voorgehouden.
wouterb

Antwoord #42 November 25, 2010, 08:59:48
edit2Rapporteer  
Zo zie je maar hoe makkelijk je opbasis van oprecht goedbedoelde borrelpraat met open ogen een moeras in wandeld.

Ik geloof echt dat dit met de beste intenties tot stand is gekomen. Er is ook voldoende uitgelegd hoe de vork in de steel zit. Geen reden voor een rel wat mij betreft.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.