|
matman
|
Bericht verstuurd! :
L.S.
Ik wilde reageren op een artikel dat ging over het gesloten autostrand (noordzeestrand) bij oostvoorne. Ik ben zoals de gehele kitesurf-gemeenschap in Nederland TEGEN de sluiting van dit strand. Als je ziet dat er nog steeds veel gekitesurft wordt, en het strand dus intensief gebruikt wordt, waarom dan zover moeten lopen met al je surfspullen. Mijns inziens is het gewoon recreantje pesten, en is "de natuur" en het "milieu" niet beter af in de huidige situatie, gezien de hoeveelheid "natuur" die door de bulldozer is verwijderd om daar PARKEERPLAATSEN te maken. Hoeveel vierkante meter zeldzame planten zijn daar mee verdwenen? Geen verdere argrumenten meer, want die zijn al in honderdvoud naar buiten gebracht.
|
|
|
Pieter!
|
Ookal kom ik helemaal uit het noorden van het land! Toch maar ff een mailtje gestuurd! (want jah, wie weet kom ik er ook nog eens!)
|
|
|
|
Fox
|
Done!
|
|
|
TtHoM@s
|
ik heb mijn steentje bijgedragen nou hopen dat het werkt kom op jongens mailen
|
|
|
®obbe®t
|
ik ook gedaan maar weer
|
|
|
Maarten112
|
kheb ook ff een mailtje gestuurd! is er iemand die het krantenbericht ok eventjes kan posten?
|
|
|
Rudolf
|
Voor de zekerheid nog een mailtje gestuurd met plaatsnaam erbij
|
|
|
|
Socaa
Gast
|
kheb ook ff een mailtje gestuurd! is er iemand die het krantenbericht ok eventjes kan posten?
het is een bericht van 2 hele bladzijdes (tabloid formaat) met een grote foto.. waardeloos om in te scannen, ik had trouwens wel verwacht dat het bericht bij www.ad.nl zou komen te staan.
|
|
|
Rudolf
|
En dat allemaal terwijl de meeste vogels juist op de parkeerplaats rondhangen, omdat daar de vette snacks te krijgen zijn en ander kitevoer!!!!!! Aarrgghgh
|
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Ik heb ze ook een mailtje gestuurt, ben benieuwt...
|
|
|
NIELZZZZ
|
ik heb ook handjes geholpen
|
|
|
tjoep
Gast
|
en ik ook
|
|
|
Airforce1
Gast
|
Jep gedaan Autostrand OPEN!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Brenkie
|
Verstuurd, en nu maar hopen... (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
Mich
|
2x Verstuurd vanuit 2 mailadressen Ik ben er nog nooit geweest, ik kan eigenlijk nog maar net een heeel klein beetje kiten Maaaaarrr ik hoop er toch wel een keertje heen te gaan (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
|
Rippey
|
Is niet mijn spot, maar voor jullie een mail van mij aan het AD.
Zal het zin hebben?
|
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Is niet mijn spot, maar voor jullie een mail van mij aan het AD.
Zal het zin hebben?
Ja, dat vraag ik me ook af, wie gaat al die mailtjes lezen, en waarom moet iedereen nou eigenlijk een mailtje sturen?
|
|
|
Socaa
Gast
|
dat beseft de krant dat het nog steeds erg leeft en zullen ze er binnenkort weer aandacht aan besteden. Hoe meer media, hoe meer aandacht, hoe meer mensen die erover lezen en zich in de sluitingsprocedure gaan verdiepen.. en aangezien de hele sluiting nergens op slaat zitten ze bij ZHL steeds meer te vrezen dat de boel teruggedraaid wordt. Want ééns zal die jurist of die bestuurskundige er overlezen en concluderen dat er niks van klopt.. (hangloose_kitesmiley)
|
|
|