Lude
|
Ik zei net op lauwersoog vol goede moed 'tot morgen', maar dat laat ik toch maar even van de waarnemingen morgen afwachten... als het waait ben ik er 2uurtjes voor hoog vast wel
|
|
|
danny1984
Geen avatar
|
top dag gehad op workum. ging lekker met me nieuwe gear. hoop op morgen weer!! ff afwachten
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Waazuppp, dikke poest wind @ Workie. Heerlijk met m'n 13m2 gevaren. Niet genoeg voor de 7,5m2 vandoage denn mot er iets dikkere poeste wind weezuhn... t'was wel mega druk mot ik zegguuuh'n dásss niks. Morgen nog even zo'n sessie en de week wordt perfecto afgesloten yeaaahaaaa... Nog wel een stel duitse mallooten die over het strand heenvlogen ze konden weleens les van mie had hebben Have nice dreams dudes waaazup...
|
|
|
Gertjan
|
vandaag nog even naar lauwersoog als het waait
|
|
|
Mark04
|
Dat lag bij mij ook in de planning, maar zal er wel genoeg water komen? Komt maar rond de 80cm.
|
|
|
Krizze
|
Volgens mij is Gertjan teamrider van die snackbar daar bij Lauwersoog Ghehehehe
|
|
|
CeesV
|
Dat lag bij mij ook in de planning, maar zal er wel genoeg water komen? Komt maar rond de 80cm.
Wel lekker vlak dan! Wij gaan ook en we zijn er rond een uur of 4! Misschien eerst nog maar ff naar de snackbar dan. Heb wel zin in een broodje hamburger van de bakplaat met UITJES!
|
|
|
jetzu
|
BBQ gaat waarschijnlijk ook mee. Wel even zelf een hamburgertje o.i.d. meenemen.
|
|
|
Gertjan
|
Volgens mij is Gertjan teamrider van die snackbar daar bij Lauwersoog Ghehehehe Dat is me nog niet echt aan te zien dacht ik. Maar het is inderdaad wel mijn favoriete stekje. Het is ook maar een 1/2 uurtje rijden vanuit Bedum.
|
|
|
Mark04
|
Hoppa 8,2 m/s geeft KNMI actueel nu al aan, zouden we dan toch nog kunnen varen vandaag!
|
|
|
Gertjan
|
tot zo, weeronline nu al 5
|
|
|
|
danny1984
Geen avatar
|
Workum was vanaf 14.00uur goed vaarbaar . dit was de 2e dag met me nieuwe gear en kon gelukkig goed meters maken
|
|
|
Lude
|
Was loog nog leuk vanavond?
Mn poot was iets stukker dan ik dacht, dus na veel moeite toch maar besloten ff thuis te blijven. (stomme gasten die kites oplaten met gekruiste lijnen! geef mij maar doordeweeks kiten)
|
|
|
Mark04
|
Net terug van Lauwersoog, heerlijke sessie gehad. Wind was goed vaarbaar en genoeg voor wat tricks. Hoogte lopen ging wel erg moeizaam.
Op naar de volgende avond sessie @ Loog, wie morgenavond?
|
|
|
|
Benjooh
|
Ben dr vanmiddag/vanavond waarschijnlijk ook bij Wk 5-6
|
|
|
Jimmy
|
Ik ga vanmiddag/vanavond ook nog wel even naar Loog.
|
|
|
njitram
|
@ Jetzu
Idd kun je dat ook direct zeggen, heb ik meer aan dan dat je zegt dat ik niet moet zeiken.
En ja Mirns is beter geregeld, Mirns is komende 5 jaar natura 2000 vrij thx to thom. Vergeet trouwens niet dat je een strafblad krijgt indien je in Natura2000 zwemt/vaart/kite etc. (en een fixe boete)
|
Gertjan
|
vanavond weer druk op loog
|
|
|
njitram
|
Wie gaat heen?? iemand nog plek vrij ?
|
|
|
KappuhH
|
Iemand nog plekje vrij vanaf de stad?
|
|
|
Geronimo79
|
Ik denk dat voormalig forumlid seperti nog wel een plekje over heeft vanaf de stad...
mijn god wat een knuppel was dat zeg... beetje flippen omdat we vonden dat een lesje verstandig was als je gaat kaitn zonder dat ie zn lijntjes kon vast maken. En vervolgens wou die mn vriendje worden " als ik je ooit in de stad tegen kom ben je van mij" ....... maar dat wil ik helemaal niet.... Ach en nog wat andere schattige bedreigingen naar ons toe... wat een schatje heh.
|
|
|
Mark04
|
Er staat alweer een mooi bak wind op Lauwersoog, ik ben er rond 17:15.
|
|
|