Jim
Geen avatar
|
Nou de voorspellingen zijn gunstig, dus als ik de auto kan lenen ben ik van de partij
|
|
|
Rowin
|
Nou de voorspellingen zijn gunstig, dus als ik de auto kan lenen ben ik van de partij
wind is nu Noord 14 knopen. Komen er nog anderen ?
|
|
|
Jim
Geen avatar
|
De voorspellingen zijn goed, dan zie ik je zondag misschien wel Rowin.
|
|
|
Jim
Geen avatar
|
Voor de rest niemand naar IJmuiden morgen : , dat is relaxed we zijn met z'n tween Rowin. Lekker rustig .
|
|
|
mathieu3
Gast
|
Misschien dat er nog 8 bijkomen... :
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Gaan jullie dan naar IJuimden aan zee of naar IJmuiderslag? (Zo heten die 2 stranden daar toch?)
|
|
|
|
Rowin
|
Ik kijk wel , zo ie zo tijdje ijmuiderslag (flyboarden), ietsjes later maby kitesurfen(pier). Als je een Oranje met Grijze Globerider ziet ben ik dat
|
|
|
Claudia
|
ik hou het ook ff in de gaten, zodra het aantrekt rij ik weg!
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Mmm ik wacht wel af! Mn 9 gister gesloopt! dus mischien ff naar callantsoog rijden voor me kite
|
|
|
Claudia
|
Snap er geen drol meer van, de wind draait opeens van 350 naar 120 graden.....waardoor ook de kracht afneemt van 7m/s naar 2m/s hoop dat het een foutje is, hoewel ik hier ook geen blaadje zie bewegen aan de bomen. Zou toch dinsdag pas oost worden?
|
|
|
Jim
Geen avatar
|
Een moeilijk daggie voor een beginner op IJmuiden, vlagerig weer en heb een paar slokken zeewater binnen gekregen. Moet toch maar eens leren hoogte lopen. Rowin jou heb ik niet gezien vandaag. Volgens mij ben ik Claudia wel tegen gekomen, je had een soort rokje aan over je wetsuit, een blauwe helm, wat voor soort kite of board weet ik niet. En je vroeg wat aan mij, ik heb een North Toro rode leading edge en voor de rest olijfgroene kleur, klopt dit?
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Hee,
Jim jou heb ik nog gezien!
En claudia heb jij nou een crossbow? Was echt top dagje behalve kiteloop 360 losgelaten.. minder!
Was wel erg vlagerig veel buien enzo
|
|
|
Jim
Geen avatar
|
Hey Tom had jij nou die rose short aan????
|
|
|
Claudia
|
Hey Jim, dat was ik niet hoor met dat rokje. Had gewoon een wetsuit alleen aan en de enige crossbow he. En was ook de enige vrouw geloof ik na die stortbui. Was wel lekker
|
|
|
Rowin
|
ik was de hele dag bij ijmuidenslag.. Ik was aan het flyboarden. Was beetje aan rijden etc. Hier nog een filmpje van die dag: http://members.home.nl/kappa/IJMUIDEN2Oktober.wmvBegin titel moest 2 oktober zijn, mar beetje te laat achtergekomen, en vind het zo wel leuk staan Tegen 4 uur kwam er een harde bui, met veel wind. Op zn meest heb ik stuk of 35 kiters geteld, bij die storm gingen er nog gewoon 11 door (hangloose_kitesmiley) maargoed, storm voorbij, even heeeel weinig wind, en achter elkaar vielen de kites in het water
|
|
|
Arjen
|
Leuk jongens dat jullie zo'n filmpje hebben gemaakt. Veel lol!! Toen de wind even helemaal weg was rukte de reddingdbrigade rap uit op de kitesurfers te helpen
|
|
|
Jim
Geen avatar
|
Hey Claudia, dan heb ik wel alleen je crossbow gezien, zat toen ff thee te drinken in het paviljoen.
Vaart dat nou super, zo'n crossbow?
|
|
|
|
Claudia
|
Ja, vaart echt super!
|
|
|