flyingkite
|
Succes en sterkte, ben benieuwd naar wat komen gaat!
|
|
|
|
|
Frits
|
k ben benieuwd!
|
|
|
Pieter!
|
Weer bezig om KiteHigh nog beter te maken! Ga zo door.. En ik ben zéér benieuwd naar het nieuwe design!
|
|
|
Jim
Geen avatar
|
kitehigh weer vernieuwd, cool . Veel suc7
|
|
|
Derpertje
|
Goed bezig jongens sterkte ermee
|
|
|
KiteKoe®t
|
Arjan heeft alle bestanden op de andere webserver gezet en we gaan de komende dag(en) testen. Meer info volgt
|
|
|
dimitri
Gast
|
We zullen zien wat voor moois het allenmaal brengt.
|
|
|
slufterhufters.com
|
Het enigste wat piep en kraakt is Dimitri (grinnik_kitesmiley).....voor de rest te vet natuurlijk (hangloose_kitesmiley) Ene ik blijf me gewoon aanbieden voor elk soort hulp die kitehigh kan gebruiken Arjan.
|
|
|
pepijn12
Gast
|
dat hoop je maar arjan dat je site als vanaouds blijf hahah Beste KiteHigh'ers,
KiteHigh piepte en kraakte afgelopen tijd soms. Dit kwam door de stormachtige groei aan bezoekers.
Deze week, maandag of dinsdag, zal KiteHigh.nl oproepbaar zijn vanaf een andere server. We hebben alles zo goed mogelijk voorbereid maar storingen zijn te verwachten in de overgang.
Nadat de verhuizing heeft plaatsgevonden en alles weer als vanouds is gaan we verder met het uitrollen van een nieuw design. (hangloose_kitesmiley)
All the best, Arjan
|
|
|
|
Joost
|
Kitehigh is gewoon zooooo relaxt zoooo chill niet gezond. Ze zitten gewoon in mijn hoofd. (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
~Arjan
Founding Father
|
De verhuizing vindt op een latere datum plaats. Mijn fout; ik had een windows pakket aageschaft terwijl we linux willen. Sjongejonge, ik merk dat ik al even niet meer gekite heb! Thx voor de reacties in ieder geval.
|
|
|
|
skyrider 138
Gast
|
thanx, zo komen we het komende millenium wel door !!!!
|
|
|
~Arjan
Founding Father
|
Wat voel ik mijzelf nu een prutser zeg! Hele site gewoon uit de lucht door een paar stomme fouten.
We werken hard om de problemen op te lossen.
100 x sorry..
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Kom op Ar. Kin omhoog borst voorruit. We komen er wel weer. ;-)
|
|
|
Joost
|
Zo zat ik even in paniek. Kreeg mijn shotje kitehigh even niet. Afkickuh
|
|
|
plaaggeest
|
komt allemaal weer goed! nog even geduld! de site is nu wel uber traag
|
|
|
|
jeroen90
Gast
|
beetje langzaam is die nu maar top gedaan
|
|
|
trettrettret
|
Kwa adres en zo is er toch niets veranderd? ik had vanmiddag ook gemerkt dat het ff uit de lucht was, maar nu werkt het op sommige plaatjes na weer perfect!! Ik moet zeggen, Super dat jullie de site fiksen en bij houden! Kitehigh is relaxed, thanks!
|
|
|
-M@rc-
Logs: 0 | 17 uur
|
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden. Ik ben ervan overtuigd dat het mooier en beter word. Succes ~Arjen
|
|
|