xray
|
Goed lijstje, aanvulling van volgens velen goede boards, F-One Sk8, Skywalker en wat mij betreft de nieuwe Nobile 666....
|
|
|
m local
Gast
|
weet je ook een internetside met test ?
|
|
|
dimitri
Gast
|
@ m local Ik heb nog een AP board liggen, hij is nieuw nog nooit mee gevaren. mail me maar als je interesse hebt prijs komen we wel uit Lokeend12@hotmail.comGr Dimitri
|
|
|
grig
Gast
|
F-one beste boards bij uitstek op het gebied van kitesurfen, de Sk8 Parabolic, Demon, Style, persoonlijk vind ik de Demon een erg lekker board, lekker speels en zeer goed voor choppy water, kortom een heel lekker board.
|
|
|
Frenkie
Geen avatar
|
Fanatic Charles Deleau pro model = 130 bij 37,5 prima board. Hoge snelheid veel contole en goedwerkende flextips. Goede prijs kwaliteit verhouding. Er wordt er op Hang Los eentje aangeboden voor 450,-
|
|
|
Derpertje
|
JAMIE PRO is echt een onwijs lekker board
|
|
|
Claudia
|
Heb hier nog een slingshot sx130 liggen, helemaal nieuw uit 2005!
|
|
|
(R)Ikke
|
Mijn ervaring met een Sk8 is dat die niet heel relaxt hoogte loopt, mits je lekker gepowerd bent (over-powerd). Maar hij was wel relatief smal en had veel rocker 138/35. Om onder andere die reden ben ik naar een ander boardje gaan kijken. Het is de Thorn 2005 geworden 129/38.5 en dat bevalt prima. Goed hoogte lopen, goede flex (zoals Sk8), doet het goed in choppy en vlakke condities. Ik vaar met fuel 9 11 15 en weeg 80 kg en kan behoorlijk snel varen en hem lang houden.
Succes
|
|
|
Buur
|
(R)Ikke, jij hebt het over 2004, SK8 niet over 2005 sk8! want 2005 kent geen 138.
|
|
|
m local
Gast
|
weet iemand al iets over NOBILE 666 waar is die te koop ?
|
|
|
(r)ikke niet ingelogd
Gast
|
Klopt buur, maar ik moest een vergelijk maken
|
|
|
xray
|
m local, binnenkort bij een aantal winkels in NL te koop. Heb er op gevaren en ben er zeer te spreken over. Heerlijk board, goede pop, softe landingen, super grip en top in chop! Voetbanden zijn goed, pads mogen van mij net iets zachter.
|
|
|
Eddy Hangtime
|
Vergeet de Fanatic Skyrider niet 2004 en 2005 zijn toppers...
|
|
|
Alibali
Gast
|
Ben t met Ed Skyrider eens. Ik heb zelf een 2005 Skyrider en is echt een super board. Loopt goed hoogte, snel en goeie pop. Is bijna hetzelfde board als de North Jamie Pro, alleen 100 euri cheaper Bij Van der Berg zag ik m staan voor 475
|
|
|
dus dat
Gast
|
Ik heb voor je een SK8 2005 128 bij 35 liggen voor je voor €425,- teste van te voren kan altijd
|
|
|
brainwave
Geen avatar
|
he m-local ik heb nog wel een strijkplank voor je misschien hou je die wel heel! hahaha
|
|
|
M local
Gast
|
@ m local Ik heb nog een AP board liggen, hij is nieuw nog nooit mee gevaren. mail me maar als je interesse hebt prijs komen we wel uit Lokeend12@hotmail.comGr Dimitri hoe kan ik dimitri bereiken ? zeker heel druk leven
|
|
|
trettrettret
|
Mooie topic!!! ik wou net gaan zoeken naar info over boards aangezien ik ook een boardje aant zoeken ben! Heb hier nog een slingshot sx130 liggen, helemaal nieuw uit 2005!
Hoe zit het met die SX 130 met de flex en choppy water? Ik hoor super veel goeie verhalen over de jaimie pro, alleen zijn die boards redelijk prijzig. Maar misschien is zon skyrider dan juist wel relaxed! hey M local, in Acces (een al wat oudere) staat een hele review van een heleboel boards. Maar kan iemand mij vertellen wat voor een maat board verstandig is? ik vaar nu met een x2 12m2 en een rhino 16m2, en binnenkort ga ik een x4 8m2 of een soortgelijke kite der bij kopen. ik weeg 73 kilo. Ik merk dat ik met mn naish 149 niet echt flex vaar, dus wil nu echt een stuk kleiner....
|
|
|
Claudia
|
Ik weet niet precies hoe dat met die slingshot zit, moet je ff rondvragen. Hij is niet van mij, ligt hier wel maar diegene van wie hij is wil hem verkopen, voor maar 400 euro. Hij is echt nog super gaaf, net niet meer in karton. Kan het wel even voor je vragen, hij heeft er alleen niet zo veel op gevaren. 4 keer ofzo.
|
|
|