FaBian
Gast
|
een paar dan.....tot morgen!
|
|
|
KiteKoe®t
|
FAAAAP, topfoto's man!
Morgen die van mij ook online...
|
|
|
Buur
|
wahaaa wat een chaos, op het water... die van mij komen zo.....
|
|
|
|
xray
|
Gave foto's mensen!
|
|
|
Buur
|
en daar zijn ze dan.... http://www.my4s.nl/kite.htm Was een top dag, om te kiten dan, maar wat een drukte, mogelijk een nieuwe soort tak binnen de sport, ontwijk je tegemoet komer, ook als je door de lucht vliegt.....naunauw wat een mensenmassa. maar heb het lekker naar mijn zin gehad. hoop de rest ook!
|
|
|
Erwin de B
Gast
|
Zo aardig gek zeg mooie foto's!
|
|
|
Buur
|
haha... zie net pas dat een foto best grappig is, je zou maar zelf je vluchttijd bij proberen te houden. goede actie, gast!
|
|
|
drifter
|
haha vet, echt iets voor niels om dat te doen
|
|
|
xray
|
Hey Buur, thanks, ik sta er ook nog op, als uitsmijter!
|
|
|
|
La Flauwurhman
|
Zooooooo.....lekkere foto's weer! Ik ben blij dat ik toch mijn wekkertje om vijf uur had gezet én er ook nog uit kon komen. Een bijzondere ervaring om het zonnetje op te zien komen als je aan het kiten bent! En een lekker lang daggie gehad, helemaal super!!
|
|
|
Jappy
|
Wat een dag was dat...en wat een drukte.
Het viel ons ook op dat er een stuk of 50 kiters (als het er niet meer waren) weer lekker in het vogelrustgebied bezig waren, de eikels.
Maar het was gewoon een top dag.
|
|
|
drifter
|
hulde aan de fotografen
|
|
|
Sebastiaan
|
wat een topper gister, coole pics allemaal. ben benieuwd naar je shots vanuit het water koert..
|
|
|
|
alexx
Gast
|
was lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
|
|
KiteDemon
|
Zeker lekker dagje. Alleen wat een drukte zeg.
|
|
|
|
|
|
|
Rutger II
|
Haha neej dat ben ik niet Leander, zou willen dat ik zohoog kon loopen, maar wel leuk dat je zo`n vette skyrider vergelijkt met mn Ugly board gheghe
|
|
|
Barbara
Gast
|
jullie hebben een echt te gekke sport, kitesurfers. de mooiste actiefoto die ik tot nu heb gezien. Ik wens jullie alle succes en veel wind toe. hihihihi groetjes van een buitenstaander van deze sport. BARBARA
|
|
|