Hoe, wat, waar Kaapverdie

Rippey

November 14, 2005, 21:44:03
edit2Rapporteer  
We willen nog even weg in januari, inderdaad we denken aan Kaapverdie.

We kunnen al redelijk kiten, komen heen en weer, lopen hoogte en hier en daar een voorzichtig heel klein sprongetje (volgens mij kom ik los van het water, volgens mijn 'vrienden'bijna) Toch vinden we kiten op zee prettiger als er een rescueservice is, zeker bij de schuinaflandige wind op het eiland.
Nu hebben we een paar vragen.

-klopt het dat het aflandige wind is
-Is er een betaalbare rescueservice (stalling van spullen bij een kiteschool)
-Is dit voor ons wel 'the place to be' in januari (of heb je een betere tip)
-Zelf kunnen we weinig reizen die kant op vinden, weet jij er waar we die kunnen vinden (alleen skytours.nl
 kunnen vinden)
-Alle andere tips en trucs die je wil delen...

Alvast bedankt!
drifter

Antwoord #1 November 14, 2005, 21:54:39
edit2Rapporteer  
Kijk eens een keer op www.happysport.nl  kun je een hoop info vinden  ThumpsUp

Schijnt goed te zijn van dec-mei.
PeeWee

Antwoord #2 November 15, 2005, 17:18:06
edit2Rapporteer  
He Rippey,

Nu de Kaap Verden op het oog? Zelf heb ik ook al weer wat uurtjes op het internet rondgesurfd om te kijken of er nog mooie betaalbare kitreisjes te boeken zijn.

Kaap Verden ziet er qua wind inderdaad goed uit maar de aanbiedingen zijn schaars (geld blijft de beperkende factor  (grinnik_kitesmiley))

Trouwens zaterdag en gisteren nog lekker gevaren. Moet jij niet het water op? Ik heb zoiets van 'nu nog pakken die uurtjes' voordat het straks koud wordt.
DREI
Gast
Antwoord #3 November 16, 2005, 10:36:12
edit2Rapporteer  
gasten, zou kaap verdie niet direct doen als je net kite.

GEEN rescue boot, punta preta is golven 6 meter, santa maria schuin aflandig(meestal)
en shark zone is goed(schuinlaanlandig, maar wel veel schuimrollers van toch gauw meter of 2 en wat riffen.

alleen daar zit je wel van alles en iedereen afgezonderd.

verder is de croque wel lekker, en de temperatuur goed.
rest van het eiland is echt belabberd, en vrij duur.

plus voor baardrijvers is er weinig te doen, behalve een heerlijk zoutbad, goed voor de baardeieren
Rippey

Antwoord #4 November 28, 2005, 17:12:14
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de reacties, het gaat Mexico worden. Beetje luieren, beetje kiten.

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.