Tips voor Australie

Frenkie

Geen avatar

December 26, 2005, 23:06:22
edit2Rapporteer  
De maand januari zit ik in australie. Eerst in de buurt van Melbourne dan in Perth. Hebben jullie nog tips over waar goede spots zijn?
Yannick

Antwoord #1 December 27, 2005, 06:34:12
edit2Rapporteer  

Misschien helpt het jou ook
Passie

Antwoord #2 December 27, 2005, 07:27:23
edit2Rapporteer  
misschien,, check www.monkeykites.nl en dan de link naar dow ( dominiques eigen siteje). en ask him. hij zit 'r voor 'n maand
Jets

Antwoord #3 December 27, 2005, 18:14:47
edit2Rapporteer  
bij Perth heb je Margaret River, dat is een echte surfspot (wel golfsurfen natuurlijk), maar ik denk dat je er ook echt vet kunt kiten!!
Ik ben vorig jaar 9 maand in Australie geweest, toen was ik nog niet aan het kiten, dus de echt goede spots kan ik je niet vertellen. Wel heb ik in Broome (westcoast) een hele dag zitten kijken naar een stel kiters, was echt gaaf!
Volgens mij moet je gewoon waar de surfers zitten, daar zijn vette golven en kun je vast ook lekker kiten. Veel plezier!
droppie

Antwoord #4 December 28, 2005, 09:46:09
edit2Rapporteer  
Rond Melbourne kan je goed kiten. Rondom Perth en richting het Noorden is ook perfect (Geraldton, lancelin etc). Esperance is ook perfect ( wel koud water). Verder eastcoast ook perfect, wel wat minder wind en minder windzeker.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.