Bodhi
|
Waanzinnige actie! (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
LEAF
|
Zie ik het nou goed dat die gasten met zijn tweeën aan een parachute de berg afspringen en vervolgens één van die gasten zich los maakt en een kite opentrekt?? Sick of it all.... :
|
|
|
dkite
|
?...
Stoer, een flysurfer kite weggooien.
|
|
|
VincentC
|
Wat een lefgozers!
|
|
|
3rikj3
Gast
|
(geschokt_kitesmiley)
|
|
|
|
lennart
|
flysurfer he maar warom een 13 en niet een 17 ofzo ??
|
|
|
Passie
|
echt vet... 't zou maar fout gaan
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Wat een mafkezen een kite is geen parachute ,en is ook totaal niet geschikt daarvoor, Je ziet hem ook blijven rond draaien, Maarja ,Het is een leuke stunt ,En gelukig is hij veilig geland..
|
|
|
lennart
|
en waroim is armin (de maker van fs ) er van mee gaan paragliden ??? met zijn vele jaren ervaring ??
|
|
|
roelvdgun
|
weejow, dikke actie! respect voor die gasten!
|
|
|
Tom
|
wat een f*cking vette aktie !! Dit is al de 2e met een flysurfer, eerder wast al met een gozer die uit een balon sprong!
|
|
|
|
Mies
|
Was toch vorig jaar ofzo een gast die met een naish of wipika van 1 of andere brug afsprong? met een c kite?? Die mov heb ik ook gezien.... btw wat de film betreft..... waarom niet, 2 mtr of 100 hoog, geen verschil.
|
|
|
Rowin
|
sicke vid (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
Psychotic
|
wat een f*cking vette aktie !! Dit is al de 2e met een flysurfer, eerder wast al met een gozer die uit een balon sprong!
3e, Armin heeft geparaglide met een speed 17....
|
|
|
Remco_1
|
JT die gozer die jou FS PsycoI kocht die was toch geen kitesurfer maar die ging daar toch mee paragliden? hoe is het daar mee afgelopen? weet je dat
|
|
|
Joris
|
Ok, ga ook een flysurfer kopen??????
wat wil je daar mee zeggen? dat men niet enthousiast mag zijn over actie van een ander merk dan naish?
|
|
|
KiteIng
Gast
|
netzooo leip... heerlijk man!
|
|
|
Tom
|
Ok, ga ook een flysurfer kopen??????
Waar slaat dat op? mag toch best zeggen dat het een super aktie is zonder dat er gelijk zulke sacastische opmerkinge kome? hou het lekker bij me torchies
|
|
|
Psychotic
|
JT die gozer die jou FS PsycoI kocht die was toch geen kitesurfer maar die ging daar toch mee paragliden? hoe is het daar mee afgelopen? weet je dat
was een of andere flyboarder, geen spannende dingen dus
|
|
|
kitertjuh
|
ziet er wel erg bruut uit.
waaar zou die kite te recht komen. heel end verder op
|
|
|
Joris
|
ziet er wel erg bruut uit.
waaar zou die kite te recht komen. heel end verder op
was het maar in mijn achtertuin
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Tja, als je niks te doen heb ga je blijkbaar zieke acties bedenken. Zo ontstaan er nog eens leuke sporten. Ging niet ooit iemand met een vlieger op een surfplank staan??
|
|
|