(HJ) MINI-ME
|
Je bent goed bezig Weten ze al wat meer over de prijzen
|
|
|
MrRippey
|
Waar heb je die gevaren dan?
|
|
|
|
kiteron_niet ingelogd
Gast
|
Xray zit op Fuerte...
|
|
|
MrRippey
|
Oke dat verklaard weer een hoop, want in Nederland is er naar mijn informatie nog geeneen!
|
|
|
efgeha
|
Oke dat verklaard weer een hoop, want in Nederland is er naar mijn informatie nog geeneen!
Dicht op het vuur?
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
tja, ik ben er niet echt helemaal weg van van north rebel, ben wel benieuwd hoe de Rhino 2007 vaart
|
|
|
Passie
|
het is net 06 man;P.. net nieuwe kites..komen er alweer nieuwe:) dahaag
|
|
|
xray
|
Thomas, heb je de Rebel al gevaren dan want er is nog geen een in NL inderdaad. Die Rhino 7 weten ze nog niet eens wat ze willen maken dus dan is het leuk wachten voor je.....Ze weten namelijk nog niet wat voor concept ze gaan gebruiken en hij zal sowieso pas ergens begin 2007 komen......Dus wil je een Rhino dan moet je het tot die tijd doen met een Rhino6!
|
|
|
Griffin
Gast
|
Hij lijkt wel een beetje op de Monkey Griffin (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Sake
Gast
|
@Griffin: Vergelijkingen hebben ze op kitesurfing-kiel ook gedaan. Vergelijkingen gaan helemaal niet op. Je weet zelf hoeveel verschil er in C-kites zitten, laat staan hybrids/bows. De Griffin heeft nota bene 7 struts, waar de rebel er 5 heeft.
@XRay: Volgens testriders op Ktesurfing-kiel, Ron en Foxi, kan je de bardruk zelf wat aanpassen. Heb je dat ook nog gedaan? Volgens Foxi is de bardruk zelfs lager als van de V6, met name in low end bereik van de kite. Nog verschil gemerkt in bardruk in high en low end van de kite?
Thx voor de impressie!
|
|
|
Mikeb
Geen avatar
|
Heb net de nieuwe duitse Kite-Boarding.de binnengekregen, nr 4 2006 Juni. Op de binnenomslag staat een advertentie van North met de nieuwe Rebel. Ziet er wel strak uit!!
|
|
|
daanbanaan
|
@ x ray, zijn er al foto,s van die rebel vrijgekomen?? ben wel benieuwd ;-)
|
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Maar dan laat de Rhino7 wel erg lang op zich wachten. Ik heb vorig jaar augustus al gevaren met de Rhino6, deze kwam niet veel later in de shops te liggen. Als de R7 pas in 2007 komt, dan zit daar dus min. 16 maanden tussen......vaag.
|
|
|
xray
|
@surf, veranderde strategie volgens de productmanager bij North, ze weten ook niet zo goed wat ze moeten volgens mij...
@Sake, de bardruk is niet echt aan te passen maar je kan de stopper heel makkelijk verschuiven, dat lijkt er dan op dat je de bardruk veranderd maar volgens mij is dat een grondwaarde!
De foto´s zwerven al op het web.....
|
|
|
MakMan
|
@xray: ze hadden op de website van Acces al een deel van de folder van 2007 met daarop ook info van de Rhino 007 (waarom twee maal een 0?), maar met rare maten (geen 14 en 16 meer). kunnen we veronderstellen dat dat fake bladzijden waren?
komt de vegas dan nu wel eerder; oftwel, hebben ze de rhino en vegas qua launch date geswitched? of misschien dat ze er een vanwege teveel gelijkenis laten vallen...?
wanneer komt precies de rebel uit? is dat volgende maand? en is het nu waar dat dit ook de nieuwe schoolkite wordt? dus vervangt de rebel de Toro alsmede de buster?
|
|
|
Mikeb
Geen avatar
|
Volgens Produktnieuws in de duitse Kiteboarding.de Nr 4 van Juni 2006, op blz 72/73 is de Rebel leverbaar in: 3m, 5m, 7m, 9m, 10m, 12m, 14m en 16m
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Rebel ... Vind hem verdomd veel op Fusion lijken kwa print.
|
|
|
Mark-CRX@Work
Gast
|
Vet hoor die kleuren en design. Doe mij die banaan maar...
|
|
|
|
wasbeer
|
ligt het dan aan mij of heeft de rhino 007 dan ook van die trim tips en lijk hij verdacht veel op de vegas dan wordt het niet meer zo'n echte freestyle (denk dan aan hp's enzo) maar iets gematigder???
|
|
|
|
Marijn alias Vos
|
wtf moet men met ene 3m rebble
je neus in snuiten
|
|
|