KiteDemon
|
Yep, tussen 10 en 11 ben ik aanwezig
|
|
|
Hieronymus
|
Mooi, ik waarschijnlijk rond 12!
|
|
|
Mak
|
zou het gaan waaien dan?? guru zegt 11 knopen
|
|
|
LEAF
|
Yep kom ook weer eens kijken maar pas aan het eind van de middag dus laat even wat wind over aub (tong_kitesmiley)
|
|
|
Hieronymus
|
Guru kijk ik eerlijk gezegd niet meer naar, heb daar nog nooit een goeie voorspelling vandaan gehaald! Maar knmi geeft zzw 4-5 mogelijk 6! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Lex
|
ik ben op oostvoorne (grinnik_kitesmiley) , Hieronymus je hebt me dag weer goed gemaakt met de voorspelling van het knmi (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mak
|
is ZW wat voor autoplaya, dacht dat dat 1 van de weinige richtingen was die niet goed is voor playa ?
|
|
|
Lex
|
Gaat toch gewoon goed, alleen nw kan vlagerig zijn, omdat de wind dan over de duinen bij de slufter komt. Maar ZW kan volgens mij gewoon goed
|
|
|
Bodhi
|
Is er morgen nog volk op het slufter, ziet er naar uit dat het weer een beetje gaat waaien!
Werken is niks! (cry_kitesmiley)
|
|
|
jeffrey
|
ik ben er morgen ok weer met mijn torch 12
|
|
|
Jeks one
|
is ZW wat voor autoplaya, dacht dat dat 1 van de weinige richtingen was die niet goed is voor playa ?
` dacht het niet, zw is "de" windrichting voor autoplaya + hoogwater...........hmm ik ben jaloers. maar zaterdag ben ik ook weer van de party.
|
|
|
Hieronymus
|
HAHA Wesseltje..... Werken zal je! Doe je ook eens wat! Nu is het mijn beurt om te knallen! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
jeroen90
Gast
|
voor mij ook autostrand
|
|
|
harryCab
|
Watersportweer.nl geeft vanaf 15.00 pas wind op, vanaf 18.00 kan de 12 uit de tas. Lekkah, mijn nieuwe Ravens2 testen
|
|
|
kitestertje
|
wiehiee k ben ook autoplaya
|
|
|
|
D.D
|
Jippy, al een paar weken niet geweest staat er wind moet ik werken! (cry_kitesmiley) . Volgende x dan maar...
|
|
|
LEAF
|
Nou maar ff kijken wat het weer gaat doen hopellijk blijft het vanmiddag droog met een lekker briesje voor de 12m. PS: mooi topic zo met al die Naish avatars , HarryNaish, foto maken van je nieuwe Raafjes en in je profiel knallen dude...
|
|
|
jeroen90
Gast
|
het waait nu al 9m/s hopen dat ik me 12 kan houden ga op me scooter kan maar 1kite mee nemen
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Nou maar ff kijken wat het weer gaat doen hopellijk blijft het vanmiddag droog met een lekker briesje voor de 12m. PS: mooi topic zo met al die Naish avatars , HarryNaish, foto maken van je nieuwe Raafjes en in je profiel knallen dude... Knal ik mij naishje avatar er ook even bij, maar ga vanavond naar Scheef mijn nieuwe Boxer/SLE 9 testen als kubus tenminste de kite optijd heeft verstuurd!!
|
|
|
Mont
|
al 9.2 M/s op hoek van holland windmeter (en stijgende) spring zo in de auto ZZW = Slufter
|
|
|
Lex
|
wiehiee k ben ook autoplaya Was jij met die rode Torch? Het was echt super vandaag, lekker gespoeld, en ik heb op advies een paar slokken zeewater gedronken, om mijn weerstand te verhogen, kortom, was superrrr (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
jeroen90
Gast
|
zo het was echt een lekker windje vandaag:P soms me torch niet meer kunnen houden in een vlaag
|
|
|
kitestertje
|
haha jaa k was met die rooie torch...
|
|
|