Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Neem dan ook flink wat kleine kites mee. Want hoe dichter bij Jeri, hoe harder de wind. Een dikke windkracht 8 is daar geen uitzondering. Ik heb ze daar overpowered gezien met 6m2 kites!
|
|
|
Jan Willem in Brasil
Gast
|
ik heb net een downwinder als dit gedaan en mooier kan het gewoon niet in 6 dagen van Cumbuco naar Jericoara, daar ben ik nu en idd hier waait het elke dag super hard, vandaag 33 knopen, heerlijk. Ik heb heel de trip gedaan met een Waroo Pro 9 meter. Echt een super kite voor deze trip. Van 16 tot 35 knopen geen probleem. Maar het is echt een aanrader. Ik was in een groep van 10 man, 2 landrovers en 2 braziliaanse drivers die de stranden goed kende. Beter kan het niet worden denk ik! Brazil I love it
|
|
|
T]-[0/\/\@S
|
helemaal gek dus nog heel veel plezier en plebier!
|
|
|
daan111111
Gast
|
He Jan Willem,
Cool!!!! Heb je tips? Waar had je de landrovers gehuurd? prijs?
Ik hoor graag van je!!
have fun!!
Daan
ps Als je nog een keer wil!!!!!??? Weet je ons te vinden
|
|
|
Arilex
|
Hoi,
Ik wil wel meedoen met de downwinder. Hebben jullie nog een tip voor goedkope vliegreis? Het zal waarschijnlijk een enkeltje worden, want ik wil lang blijven. Is Waroo 9 klein genoeg of anders gezegd: Is een Waroo 7 groot genoeg? Ik wil in Preá (Jeri) blijven. Ik weeg ± 72. Daan ik mail je.
Lex
|
|
|
Bassie
Geen avatar
|
Lex, enkeltje met QXXL zou ik zeggen - heb ik vorig jaar ook gedaan. Jeri is een leuk plaatsje maar waait hard en golven mwahh, er zijn betere spots maar dat vind je vanzelf uit.
|
|
|
Daan111111
Gast
|
nog maar een paar weken!!!
|
|
|
Daan66
|
Hi all,
Inmiddels weer een paar stappen verder:
We zullen Vrijdag 10 Nov uit Cumbuco vertrekken en in 7 etappes naar Jeri, oa Taida, Paraguru, Icarai...etc etc. In de meeste plaatsen blijven we 1 dag en de accomodatie is van te voren afgestemd. Tevens hebben we een Toyota Hilux 4x4 voor alle bagage. De laatste 4 dagen blijven we in Jeri. 22 Nov is de bedoeling om weer terug te gaan naar Fortaleza (voor wie terug moet vliegen) en naar Cumbuco wie nog even door kan!!
Zin?? Bel of mail me voor details!!
gr. Daan
|
|
|
Rich
|
Van 15 tot en met 21 november ben ik in Vila Prea. Ik zie jullie wel voorbij komen varen.
|
|
|
Bassie
Geen avatar
|
Daan ben je al uit de autohuur, kreeg de mannen uit noordwijk niet te pakken om nog even na te vragen waar zij huren. houden nog even contact!!!
|
|
|
Daan66
|
check deze site eens: http://www.kiteshuttle.comDit is een beetje gemiddels : 250 Re......ongeveer 90 euro / dag zonder chaufeur!! Checken op dit moment nog een paar aanbiedingen maar als je die van Jan Willem hebt .....top!! Goed voor het vergelijk!! Ook belangrijk is : verzekering en borg!! Ik stuur je een mail met het voorlopige reisschema..!! Ciao, D
|
|
|
Daan66
|
Hi All,
Dit is het overzicht van de etappes die we gaan doen:
Aankomst in Cumbuco : 8 nov van : wat: naar: op: Cumbuco rust Cumbuco 9-nov Cumbuco kiten Taiba 10-nov + auto met chaufuer Taiba rust Taiba 11-nov Taiba kiten Paracuru 12-nov Paracuru kiten Lagoinha 13-nov Lagoinha kiten Guajiru 14-nov Guajiru kiten Mundau 15-nov Mundau kiten Baleia 16-nov Baleia kiten Icarai 17-nov Icarai rijden Jericoacoara 18-nov Jericoacoara spelen Jericoacoara 19-nov Jericoacoara spelen Jericoacoara 20-nov Jericoacoara spelen Jericoacoara 21-nov Jericoacoara retour naar Fortaleza 22-nov
De etappes zijn zo'n 30km per stuk....paar uurtjes varen...dus redelijk relaxed!! In Jeri hebben we de auto nog en kunnen we de spots in de omgeving verkennen!!
voor meer info, bel/mail mij ff, Daan
|
|
|
Daan66
|
Nog een paar weekjes!!! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|