|
KiteKoe®t
|
Fucking gaaf filmpje Arno!!!!!
|
|
|
|
TtHoM@S
Gast
|
Gruwlijk filmpje man
zoo die board-off gaat zeker snel
|
|
|
Traxas
|
netjes gasten...
|
|
|
Kevin
|
Mooi gedaan
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Thnx 4 het het filmen Ar.... Maar waarom sta jij er niet op? Volgende keer film ik wel....zie je zo.
|
|
|
NW
|
REEEEETEVET
|
|
|
Frank77
|
Top clip Met welke kite vaart de Nobile 666 man die regelmatig door het beeld vliegt?
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Een Raven 2 natuurlijk...............
|
|
|
Lex
|
Vet filmje !
|
|
|
Erik Verhe1j
|
Top clip Met welke kite vaart de Nobile 666 man die regelmatig door het beeld vliegt?
Dat was ik..! Inderdaad Raven 2 ja.. Lekker filmpje Arno.. echt mooi gefilmd!
|
|
|
jeffrey
|
fucking relaxt arno wat een top dag was het. die f16 van mij staan er goed op haha
|
|
|
Merc
Gast
|
Lek gemonteerd, ging allemaal goed, vraag me wel af of die gast die uiteindelijk op zijn kont belande geen zere reet gekregen heeft.
|
|
|
Nick_66
Gast
|
Op welk strand is dit gefilmd?
|
|
|
Nick_66
Gast
|
Zit er allemaal erg mooi uit!! Zou willen dat ik het al zo goed kon!
|
|
|
jeroen90
|
Op welk strand is dit gefilmd? slufter is dit
|
|
|
(R)Ikke
|
Weet je wat vooral irri is aan dit filmpje? nou nou nou,......
Ik ben aan het harken en hakken en stunten en kloten en klooien om mijn backloops en frontloops een beetje leuk te maken.................vaart er een mafkees langs met een vinger in zijn neus bij het maken van een backloop. Nu snap ik waarom jullie slufterhufters genoemd worden.
Hahahahaha, respect mannen. Ik ga dit maar weer als een les videootje gebruiken
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
vet filmpje man! mogen er meer van komen... en erik gaat lekkeerrrr!!!
|
|
|
Elevation
|
nivo ligt wel erg hoog op de slufter, als zelfs familie langeree en fam lenten regematig komen checken !! vandaag ook weer, twee van die slufterhufters met nieuwe raven3's... pff, super vet, totdat bepaalde mensen zowat bovenop je landen !!! moet toch wel zeggen dat erik ze het vets draait, op ruim 6 of 7 meter hoogte loopje inzetten.. respect hoor, maar ja, 16.... dan doe je dat soort dingen nog, beetje onbesuist... over paar uurtje negen weer uit de tas, hoor het nu weer razen... tot straks !!
|
|
|
FunsportsFeep
|
De dokter geeft toestemming om voortaan met 2 vingers in m'n neus m'n 'tricks'te doen Arnie, goe gedaan hoor.....niet kiten terwijl het waait en intussen in het water staan filmen (tong_kitesmiley) zo meteen maar weer
|
|
|
FunkyoneNL
|
supervet....... respect mogen wel meer filmpjes gemaakt worden!!
|
|
|
Passie
|
netjes hoor..
|
|
|
|