Ricardo
|
Vette foto's dude!! k heb er ook nog een paar (niet zo vet als deze ) ik zal ze morgen ff in deze topic posten.
|
|
|
GenesiZ
|
Thanx (grinnik_kitesmiley). Ik ben benieuwd naar je foto's.
|
|
|
pauluzz
|
Wat een vette beul foto`s gasten, echt nice!
|
|
|
Lex
|
mooie foto's man! Je staat er goed op he Rutger
|
|
|
Harm
|
Lekker bezig!
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Zo zo mooie foto's.............. Zie dat mijn ballet ervaring van vroeger nu toch goed van pas komt met kiten Ha ha ha ha ha. Sterk bezig..... Stay low or Kitehigh Gr, Rutger
|
|
|
Vincettt
Gast
|
Foto 14 is echt té mooi! Ga ik ook eens proberen. Het lijkt net of je ergens in de rij staat te wachten met je boardje zo man!
|
|
|
MakMan
|
Die lichtgroene is toch de nieuwe Raven?
|
|
|
Elevation
|
12 ja, ziet er super uit... inzetbereik is super, was soms volle bak met 12..
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Rutger, wat een gestylde one footer! Heeeel mooi!
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Rutger vaart idd al met de Raven 3, in lelijk groen (kiss_kitesmiley)... Maar de toepasselijk vette rose Torch 3 van Richelle staat volgens mij ook op de plaat...
|
|
|
MakMan
|
12 ja, ziet er super uit... inzetbereik is super, was soms volle bak met 12..
Hoe hard waaide het op dat moment? Ben benieuwd hoe goed die nieuwe Naish-kites (Torch, Raven) nu depoweren met die nieuwe ronde tips...
|
|
|
KiteDemon
|
Strakke pics Het was rond de 20 knopen schat ik.
|
|
|
Ricardo
|
Hier zijn ze dan, de foto's zijn niet zo vet als die anderen (het waaide ook veel zachter en mijn fototoestel en mijn fotgrafische kunsten zijn niet zo goed).
|
|
|
Ricardo
|
En nog een paar
|
|
|
|
Ricardo
|
en nog meer
|
|
|
MakMan
|
Mooie foto's!
Heb je misschien ook foto's van close-ups van de nieuwe Naish kites? Dus de Torch III/ Raven III?
|
|
|
GenesiZ
|
Stond je in het water? Zo ze zien is het daar niet diep. Toch maar eens op zoek naar een waterdichte zak en onder de kiters tegaan staan
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
regenbroek,strak vast tapen, tadaaaa mieschien laarzen aan en die met een dikke laag tape afplakken zodat ze niet vol lopen
|
|
|
Jolien.
|
echt super foto's! ziet eruit als een perfect dagje
|
|
|
Ricardo
|
Ik stond in het water op een onder gelopen zandbang, achter die zandbank waar zij dus landen is wel wat dieper en diep genoeg om niet je nek te breken.
|
|
|
GenesiZ
|
Is het niets om in een rubberbootje te gaan zitten en daarvandaan foto's van onderaf te schieten ?
|
|
|
erik_is_gek
Gast
|
GOdver wat een chille flash site dude.....
|
|
|