helium
|
WHY`S THAT?
|
|
|
rikdekker
|
heeeeeeeeeee melvin! ging t lekker vandaag? haha.. enneh, zit je met deze vraag niet op t verkeerde forum? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
heeeeeeeeeee melvin! ging t lekker vandaag? haha.. enneh, zit je met deze vraag niet op t verkeerde forum? (grinnik_kitesmiley) nou dat lijkt me niet!! ik wil het namelijk op m'n depower koord smeren! lijkt mij dus wel degelijk met kiten temaken hebben!
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Sexwax gebruiken (golf)surfers om de onderkant van hun board gladder te maken. Dus op je depowerkoord kun je volgens mij ook gewoon een beetje vaseline doen toch??
|
|
|
VincentC
|
Sexwax gebruiken (golf)surfers om de onderkant van hun board gladder te maken. Dus op je depowerkoord kun je volgens mij ook gewoon een beetje vaseline doen toch??
Niet op de onderkant, op de bovenkant om grip te krijgen
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
nee juist om bovenop meer grip te hebben! als je vaseline zou gebruiken zou op den duur ook je bar vet worden en glijdt i uit je hand!!! lijkt me geen optie dus!
|
|
|
rikdekker
|
melviiiiin, was sarcastisch bedoeld man! haha! maar dat spul maakt t dus stroever? hmz..
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
kheb al iets besteld! is geloof ik niet de originele sexwex maar moet ook wel werken geloof ik! kost 2,75 dus dan kan het nog ns!~
|
|
|
bandito
|
van den berg kan je het kopen
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
van den berg kan je het kopen
klopt maar ik zocht het voor warm water en die hebben ze wel maar niet van mr. zog!!! maar goed!!!ik heb het al besteld! iedereen bedankt!
|
|
|
CHRIZZZZ
|
Met SPEEDWAX maak je je onderkant sneller..
SEXwax is voor grip, wordt bijde ook veel gebruikt met skimboarde
|
|
|
|
michiel v geel
|
dus dat je meer stimulatie oftewel meer plezier hebt tijdens het uhhh (surfen???)
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
SEXwax ???
ja ik wist al dat het woord sex er in zit! lachen he!(NOT)
|
|
|
Geen
|
waarom heet het sexwax als de boel er alleen maar stroever van word:P hehe
|
|
|
globe
|
Je kunt ook Sticky Bumps oid gebruiken hoor. Snowboardwax werkt ook.
|
|
|
Flexifool
|
Sexwax is top om je depowerlijn mee in te waxen.... minder slijtage.... werkt goed . Kun je halen bij zowat iedere kitewinkel.
|
|
|
Formula1
|
Ik heb zo'n wax ding, alleen vanwege de naam. Er staat onder the best for your stick. Kon het niet laten liggen. Je kan het kopen bij elke decathlon winkel je hebt er 1 in maastricht en 1 in amsterdam.
|
|
|
daanbanaan
|
dus dat je meer stimulatie oftewel meer plezier hebt tijdens het uhhh (surfen???)
ligt er aan waar voor je het gebruikt michiel
|
|
|
diederik
|
hmmmmmmmm...jongens toch begin al helemaal een strak plassertje te krijgen hehehe
|
|
|
DENNS
|
kan ook gewoon met een kaarsje depowerkoort insmeren! gaattielangermee
|
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
idd maar ze hebben niet die voor warm water!!! en das nou net die je nodig hebt!\ anders gaat het met warm weer lekken op je bar!
|
|
|
Jurrien
|
op wat voor materialen kun je die rommel smeren?
kwil het wel op me kiteboard smeren! zodat ik ook zonder voetbanden kan aankloten
|
|
|