@LaurenS
|
Superrrr leuk filmpie .Als ik dat zie krijg ik ook weer veel zin om snel op de plank te stappen. Woensdag aanstaande nog mensen naar Schell of Zee
|
|
|
Joris
|
Vanmiddag nog mensen op schellinkhout? Hoe zit daar daar nu trouwens 'vroeger' was er altijd wel iemand als het waait, is dat met deze temperaturen doordeweeks nog steeds zo?
|
|
|
R@bert
|
Dat lachje... Voor Mick natuurlijk. ;-)
Wat lieffffffff..... Huub/Huib stickt ze idd lekkerrrrr..... idd...RESPECT voor Huib/Huub !! Heb toch nog hoop als 35 plussah !!!
|
|
|
360
|
hmmm ook maar eens inloggen... @ joris
ik probeer het vandaag op schellinkhout rond 1400 uur
groeten
Heiko
|
|
|
Davidoff
Gast
|
yoo! ben van plan deze week ook even naar schellinkwood te komen! hoe warm is t? of beter, hoe koud is het? heb handschoentjes en schoentjes. lijkt me voldoende! of toch maar een cappert? David
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@David, cappie niet nodig al zie je ze wel veel. Ik heb vrij kort haar maar vaar evengoed zonder cap. Voor mij prima te doen! En trouwens, het is er bloedheet... Best koud dus.
|
|
|
Morris
Geen avatar
|
Het was wel te doen met de kou vandaag. De wind was konings!!!
kortom, ik heb weer genoten.....
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ja zag er indd goed uit. Nou, lekker toch!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Waarom vaar ik niet met FS ? Toch een geldkwestie denk ik,en beinvloed door de massa. Toch een keer naar een testdag ? He Marsie, Het geld is geen excuus meer. Maar dat ik geloof ik al gezegd. Ze hebben elk jaar wel wat testdagen maar die zijn volgens mij vaak in het zuid-westen van het land.. Zal wel eens vragen aan Ramon. En als je een keer aan de mijne wil hangen (kite hoor Mark) (viespeuk) moet je me maar even aanspreken. Ik kan je effe niet voor de geest halen ben nogal slecht met namen en gezichten. Als het goed is ben ik woensdag weer op het water.
|
|
|
360
|
Rakkers, Wat een top weertje vandaag. En koud wat het niet op Schellinkhout. wat een windje: lekker met 9m2 meer van dit moois @ Morris, wat zeilde jij vandaag? North Rhino 06? groeten Heiko
|
|
|
|
Teigetje
|
Zo pik ben je ook weer in het land. Niks gebroken met de wintersport. Mot woensdag om 8.15 uur bij de chiropractor zijn en ben denk ik rond een uur of 10 weer thuis.
|
|
|
Marsie
|
@Theo Bedankt voor het aanbod,ja jij valt wel op met die FS. Richard weet wel wie ik ben,ik kite vaak met Oost in de windrichting,hier in de buurt. Zeker in de zomer na werktijd. En ga nu denk ik boven de 8- 10 graden weer eens naar S'hout,pak is hier en daar stuk. North toro 14 mtr blauw. North rebel 9 mtr.zwart roze struts en le (dolletjes)Mark Mick Doe nu nog rustig cruisen springen toeside switch nog opbouwen easy does it. Ik heb je wel eens aangesproken op de dijk,kwam je net aan met bussie. Ik spreek je wel aan als ik je zie.
Cya
|
|
|
Marsie
|
@Richard Weer in t'land was't wat ? wat ? op de lat!
|
|
|
|
Teigetje
|
Droger heeft het begeven motten dus er op uit voor een droger Je zus heeft er nog 1 op zolder staan heeft altijd binnen gestaan en weinig gebruikt. Een grote beurt en hij kan weer jaren mee..
|
|
|
|
TBK
|
Mot woensdag om 8.15 uur bij de chiropractor zijn !
Wat is dat nou voor een viezerik Theo ?
|
|
|
TBK
|
Droger heeft het begeven motten dus er op uit voor een droger Welkom thuis Richard, alleen gezien bovenstaand citaat weer geen nieuwe kites (BEST) dit jaar. Vrouwtje gaat altijd voor, dat weet je ?
|
|
|
Teigetje
|
Wat is dat nou voor een viezerik Theo ? Mot jij toch weten Frank met je medische achtergrond.. Hier in Nederland wordt de chiropractor ook wel bottenkraker genoemd. Netjes gezegd zet hij mijn ruggewervel weer recht, dit doe ik twee keer per jaar. Tsja 44 he
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen (woensdag nog mensen op tijd(rond 12) naar schell of zee?
|
|
|
Morris
Geen avatar
|
@ Morris, wat zeilde jij vandaag? North Rhino 06?
Hee man, Ik had een Vegas 06 10 meter opstaan(groen/geel). Was jij met de rebel?
|
|
|
PeeWee
|
Morgen (woensdag),
Rond 12 uur nog mensen die gaan kiten bij S'hout?
|
|
|
|