Mark-Fizzer
|
Hey Gasten, Gaat er nog een selectie kitesurfers naar Texel dit jaar? En zo ja wanneer? Ik zou me graag bij dit zooitje ondeugd voegen!! gr Mark
|
|
|
PeeWee
|
Kan je dan nog een beetje kitesurfen Markie See Joes Trouwens, Texel Last minute is altijd leuk om te doen!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Hey Peet, Ja dat lukt me nog aardig hoor! Maar nog geen plannen begrijp ik? Ltr M
|
|
|
PeeWee
|
Nee nog geen plannen.
In Oktober ook last minute meegegaan toen de wind in orde was. Beviel me goed. Dus niet te lang van te voren plannen en gewoon gaan als het mooi gaat waaien.
See joes
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ok, net wel Hans gesproken over het plan Brouwersdam, waarbij ik zeker present ben!!
|
|
|
niels195
Geen avatar
Logs: 0 | 23 uur
|
Iemand die hier trouwens op Zandvoort/bloemendaal Kite? Ik woon zelf in Haarlem en heb net een nieuwe kite dus maar even snel proberen:D
Ben je beginner of ervaren? Als beginner zou ik niet gelijk naar Bloemendaal/Zandvoort gaan. Al is het alleen maar om de stroming. Ben je ervaren en nieuw in de omgeving: Ga naar 'the spot' in Zandvoort en maak kennis met de kiters aldaar... Maar als je in Haarlem woont, zou ik naar IJmuiden/Wijk aan Zee gaan: minder tot geen stroming, en mooiere golven. Ik ben beginner maar heb ook gelest op Zandvoort en Bloemendaal en dat ging opzich wel oké. Maar hoe kan je met kitesurfen eigenlijk last hebben van stroming?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Als de stroming naar het noorden gaat en je heb ZW wind dan ga je met de stroming en wind mee dus dan staat er minder druk in je kite dus heb je dan ook meer wind nodig.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Hey Gasten, Gaat er nog een selectie kitesurfers naar Texel dit jaar? En zo ja wanneer? Ik zou me graag bij dit zooitje ondeugd voegen!! gr Mark Meestal begin oktober Mark, komt vanzelf langs hier op het forum! Eerst ff snowkait'n am Feldberg 2 - 5 februari Jihaa
|
|
|
|
@LaurenS
|
Als de stroming naar het noorden gaat en je heb ZW wind dan ga je met de stroming en wind mee dus dan staat er minder druk in je kite dus heb je dan ook meer wind nodig.
En nu nog een keer
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Voorlopig geen ijskite Tom ....zoals het er erziet kunnen we van het weekend weer eens het water op ...Westenwind en een graadtje op 9 ...Wijk ?
|
|
|
|
onderaqua
|
Kijk uit voor cruiseschepen met italiaanse kapteins.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Geile loopsessie zaterdag met de 7m en dat op ijmuiden ! Gopro....?!
|
|
|
Jelle
|
Wijk Pier uurtje of 2?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Hebben jullie allemaal geen werk meer ofzo gvd! ;-)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Hey Gasten, Gaat er nog een selectie kitesurfers naar Texel dit jaar? En zo ja wanneer? Ik zou me graag bij dit zooitje ondeugd voegen!! gr Mark Meestal begin oktober Mark, komt vanzelf langs hier op het forum! Eerst ff snowkait'n am Feldberg 2 - 5 februari Jihaa Dan pas?!?! Have fun daar!
|
|
|
|
Jelle
|
Hebben jullie allemaal geen werk meer ofzo gvd! ;-)
Waar zou jij in de winter zitten als je geen werk had???????? Denk je dat ik hier zit omdat ik een hekel heb aan zonnebrand smeren? Of aan de CO2uitstoot van het vliegtuig, onverstaanbaar Braziliaans, kinderloze dagen en nachten, zoutvleesrestaurants, beachboys die je kite oppompen, hobbelend local bustransport?
|
|
|
|
Jelle
|
Frank gefeliciteerd! Peter, zoals-ie nu is IJmuiden. Ik kan nog niet weg nu, uur of 1 moet wel lukken.
|
|
|
|
Chris c
|
Wind gaat lekker idd, nu de temp nog.. Ga vanmiddag naar Den Helder.
|
|
|
|