Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

Haring High Richardt

Antwoord #32850 Oktober 15, 2012, 18:07:25
edit2Rapporteer  
Citaat
Thx voor de tips, koffiebar meiden heb ik weinig aan, zit er met m'n vriendin

Ja , ennnn ?????  Grin

Was weer heerlijk vanmiddag op schelli met de 13  flink gepowerd  ThumpsUp ThumpsUp,

Begonne in mijn eentje en heel schel voor mij alleen. Toen kwamen er nog 3 bad gaste bij en met een zonnetje erbij was het heerlijk   ThumpsUp ThumpsUp
Wat een bikkel ben je toch Gerrit om in dat mooie pak zonder handschoenen te vare  ThumpsUp  ThumpsUp, diepe respect  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Morge voor de verandering ook maar weer  eens knalle, maar waar naar toe ???? Er schijne badgaste naar de Razende bol te gaan, hoelaat ?? ik ben er nooit geweest dus hoe gaat dat precies in zijn werrking

Langbeest

Antwoord #32851 Oktober 15, 2012, 18:11:01
edit2Rapporteer  
Goed bezig Richard, is het al droogpakkie weer op schellie??? Eerder kom ik niet. schater
Haring High Richardt

Antwoord #32852 Oktober 15, 2012, 18:20:25
edit2Rapporteer  
Vaar er sinds ik terug ben uit Tarifa in en bevalt prima, morge ook varen Erwin ??
Langbeest

Antwoord #32853 Oktober 15, 2012, 18:23:44
edit2Rapporteer  
Denk het niet, je weet wel werk.....maar op zee kan het nog lekker met wetsuite dus als het kon dan ging ik daar heen.
Fe®®y

Antwoord #32854 Oktober 15, 2012, 18:48:20
edit2Rapporteer  
morgen om een uur of half 2 op wijk bunker als het droog is  Tongue kan de zooi van zondag ff droog wapperen
FlyingHigh

Antwoord #32855 Oktober 15, 2012, 18:54:59
edit2Rapporteer  
John, moi en Klaas, zijn morgen om ongeveer 9.15 uur op Schell te vinden. 7-9 elementjes maar mee en knalluhhhhh Joepie YeSS
Chris c

Antwoord #32856 Oktober 15, 2012, 19:40:14
edit2Rapporteer  
10u. bij de parkeerplaats zeeweg 6 huisduinen.. Wie gaat er nog mee? De voorspellingen zijn goed om naar de razendebol te gaan.
So_Surreal

Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #32857 Oktober 15, 2012, 19:52:47
edit2Rapporteer  
Hoe doen jullie het met kiten en je werk Smiley ?

Ik werk in de ICT en werk eigenlijk elke dag doordeweeks, dus kan alleen in het weekend Sad
Kan af en toe wel hier en daar een dagje vrij vragen, maar dat is soms ook best lastig te regelen aangezien je de wind pas op het laatste moment een beetje goed kan voorspellen.
jantjuuh

Logs: 0 | 586 uur
Antwoord #32858 Oktober 15, 2012, 19:57:31
edit2Rapporteer  
Hoelang wil je gaan Chris? Moet eigenlijk nog een hoop huiswerk doen, maar rondjebol met de 7m is soweiso gruwelijk!! Is 9 uur iig niet nog beter? (Jannis)

Ik werk in de ICT en werk eigenlijk elke dag doordeweeks, dus kan alleen in het weekend Sad
Kan af en toe wel hier en daar een dagje vrij vragen, maar dat is soms ook best lastig te regelen aangezien je de wind pas op het laatste moment een beetje goed kan voorspellen.

Regel dat je weer student wordt of gewoon vroeg beginnen, als dat tot de mogelijkheden behoort natuurlijk. In de zomertijd periode kun je elke avond nog gewoon kiten. Dus spullen achterin de auto mikken voordat je naar werk gaat en daarna meteen door naar de dichtsbijzijnde spot waar de wind goed is!!

So_Surreal

Antwoord #32859 Oktober 15, 2012, 20:08:23
edit2Rapporteer  
Hoelang wil je gaan Chris? Moet eigenlijk nog een hoop huiswerk doen, maar rondjebol met de 7m is soweiso gruwelijk!! Is 9 uur iig niet nog beter? (Jannis)

Regel dat je weer student wordt of gewoon vroeg beginnen, als dat tot de mogelijkheden behoort natuurlijk. In de zomertijd periode kun je elke avond nog gewoon kiten. Dus spullen achterin de auto mikken voordat je naar werk gaat en daarna meteen door naar de dichtsbijzijnde spot waar de wind goed is!!

Moet er elke dag 6:45 uit en ben 19:00 pas weer thuis Sad dus tijdens de winter door de weeks kiten gaat sowieso nooit lukken.

Maar in de zomer blijft het uiteraard langer licht Grin
jantjuuh

Logs: 0 | 586 uur
Antwoord #32860 Oktober 15, 2012, 20:10:17
edit2Rapporteer  

Moet er elke dag 6:45 uit en ben 19:00 pas weer thuis Sad dus tijdens de winter door de weeks kiten gaat sowieso nooit lukken.

Jezus, ga je met OV ofzo? Dan blijft er inderdaad akelig weinig kite tijd over als je pas om 19.00 thuis bent!
So_Surreal

Antwoord #32861 Oktober 15, 2012, 20:15:22
edit2Rapporteer  

Jezus, ga je met OV ofzo? Dan blijft er inderdaad akelig weinig kite tijd over als je pas om 19.00 thuis bent!
Ja inderdaad, ben met de trein 1 uur kwijt + 15 minuten lopen (enkele reis).
Met de auto zou dit ongeveer 45 minuten zijn.

Maar de baas betaalt wel 278 euro per maand voor de trein, maar als ik met de auto ga krijg ik maar 130 terug.
Ride

Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #32862 Oktober 15, 2012, 21:19:21
edit2Rapporteer  

Ik heb een windclausule laten opnemen in mijn contract. Als het in Nederland boven de 20 knopen waait, krijg ik die dag van de baas. Heb wat bloed, zweet en tranen gekost, maar uiteindelijk toch gelukt. Grin Grin

Morgen lekker naar Schellie. Eerst effies die kleine naar school brengen en dan meteen door. Kan trouwens nog makkelijk in het wetsuitje. Schoentjes en handschoentjes aan en gaan met die banaan. Absoluut niet koud.  InLove InLove Stelletje ouwe pieperds zijn jullie ListenToMe ListenToMe
FlyingHigh

Antwoord #32863 Oktober 15, 2012, 22:04:53
edit2Rapporteer  

Career move maken. Niet goed zulke werktijden.
MEGALOOPBEUN

Antwoord #32864 Oktober 15, 2012, 22:35:42
edit2Rapporteer  
wat een korte werkdagen waar kan ik tekenen
 schater schater schater schater schater schater
Haring High Richardt

Antwoord #32865 Oktober 15, 2012, 22:56:21
edit2Rapporteer  
Citaat
Moet er elke dag 6:45 uit en ben 19:00 pas weer thuis  dus tijdens de winter door de weeks kiten gaat sowieso nooit lukken
Slavedrijvers,   ThumpDown gauw een andere baan zoeke.  ThumpsUp

Een baan in de onregelmatigheid is het beste.  ListenToMe  ThumpsUp  ThumpsUp
,s nachts werke en overdag kite. ook heb je dan ochtendiensten en kan je vanaf 15.00 uur knalle. middagdiensten houd in dat je de hele morgen kan varen.  Kortom je kan elke dag het water op  ListenToMe

MEGALOOPBEUN

Antwoord #32866 Oktober 15, 2012, 23:33:51
edit2Rapporteer  
hey rich dank als ik in de nacht een badkamertje ga slopen en wederop ga bouwen /slijpen /boren  ik geen tijd meer krijg om te kiten aangezien ik hard moet rennen met de gehele buurt achter me aan de rest van de nacht 
Haring High Richardt

Antwoord #32867 Oktober 15, 2012, 23:49:01
edit2Rapporteer  
Risico van het vak, shit happens  loser  Grin maar als je hard ren heb je gelijk een warming up voor het kite
So_Surreal

Antwoord #32868 Oktober 16, 2012, 07:20:40
edit2Rapporteer  
Citaat
Moet er elke dag 6:45 uit en ben 19:00 pas weer thuis  dus tijdens de winter door de weeks kiten gaat sowieso nooit lukken
Slavedrijvers,   ThumpDown gauw een andere baan zoeke.  ThumpsUp

Een baan in de onregelmatigheid is het beste.  ListenToMe  ThumpsUp  ThumpsUp
,s nachts werke en overdag kite. ook heb je dan ochtendiensten en kan je vanaf 15.00 uur knalle. middagdiensten houd in dat je de hele morgen kan varen.  Kortom je kan elke dag het water op  ListenToMe

Het probleem is alleen dat dat soort banen er amper zijn in de ICT.
De meeste banen zijn allemaal tijdens kantoortijden...
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Antwoord #32869 Oktober 16, 2012, 07:42:15
edit2Rapporteer  
ooh sapperijosia, dat wordt weer een daggi voor in de analen  Grin Joepie Hebbi hier nix met kabouter buttplug te maken...  Tongue

TBK

Antwoord #32870 Oktober 16, 2012, 07:49:38
edit2Rapporteer  
Have fun mannen vandaag , de wind is nu nog bijna ZZO dus een beetje ruk voor Schellie, hopelijk gaat ie
nog wat draaien !
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Antwoord #32871 Oktober 16, 2012, 07:53:10
edit2Rapporteer  
Naaaah  Wink om 11:00 laat ie dit zien... komwelgjoe  Grin
FlyingHigh

Antwoord #32872 Oktober 16, 2012, 07:53:50
edit2Rapporteer  
Over analen gesproken....tis net of kabouter buttplug bij mij binnen zit, ik ga maar eens het haringritueel uitvoeren Grin
Dan spullen pakken en op naar Schell. Joepie
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Antwoord #32873 Oktober 16, 2012, 08:02:25
edit2Rapporteer  
invasion of the buttdwarfs... schater Van het R2 (=RiesRitueeltje) hebben er veeeeeeul meer last  Grin
Ride

Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #32874 Oktober 16, 2012, 08:07:52
edit2Rapporteer  
Ik breng die kleine even naar school en dan kom ik ook die kant op.  YeSS YeSS YeSS
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.