Langbeest
|
Goed bezig Richard, is het al droogpakkie weer op schellie??? Eerder kom ik niet.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Vaar er sinds ik terug ben uit Tarifa in en bevalt prima, morge ook varen Erwin ??
|
|
|
Langbeest
|
Denk het niet, je weet wel werk.....maar op zee kan het nog lekker met wetsuite dus als het kon dan ging ik daar heen.
|
|
|
Fe®®y
|
morgen om een uur of half 2 op wijk bunker als het droog is kan de zooi van zondag ff droog wapperen
|
|
|
|
Chris c
|
10u. bij de parkeerplaats zeeweg 6 huisduinen.. Wie gaat er nog mee? De voorspellingen zijn goed om naar de razendebol te gaan.
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Hoe doen jullie het met kiten en je werk ? Ik werk in de ICT en werk eigenlijk elke dag doordeweeks, dus kan alleen in het weekend Kan af en toe wel hier en daar een dagje vrij vragen, maar dat is soms ook best lastig te regelen aangezien je de wind pas op het laatste moment een beetje goed kan voorspellen.
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Hoelang wil je gaan Chris? Moet eigenlijk nog een hoop huiswerk doen, maar rondjebol met de 7m is soweiso gruwelijk!! Is 9 uur iig niet nog beter? (Jannis) Hoe doen jullie het met kiten en je werk ? Ik werk in de ICT en werk eigenlijk elke dag doordeweeks, dus kan alleen in het weekend Kan af en toe wel hier en daar een dagje vrij vragen, maar dat is soms ook best lastig te regelen aangezien je de wind pas op het laatste moment een beetje goed kan voorspellen. Regel dat je weer student wordt of gewoon vroeg beginnen, als dat tot de mogelijkheden behoort natuurlijk. In de zomertijd periode kun je elke avond nog gewoon kiten. Dus spullen achterin de auto mikken voordat je naar werk gaat en daarna meteen door naar de dichtsbijzijnde spot waar de wind goed is!!
|
|
|
So_Surreal
|
Hoelang wil je gaan Chris? Moet eigenlijk nog een hoop huiswerk doen, maar rondjebol met de 7m is soweiso gruwelijk!! Is 9 uur iig niet nog beter? (Jannis) Hoe doen jullie het met kiten en je werk ? Ik werk in de ICT en werk eigenlijk elke dag doordeweeks, dus kan alleen in het weekend Kan af en toe wel hier en daar een dagje vrij vragen, maar dat is soms ook best lastig te regelen aangezien je de wind pas op het laatste moment een beetje goed kan voorspellen. Regel dat je weer student wordt of gewoon vroeg beginnen, als dat tot de mogelijkheden behoort natuurlijk. In de zomertijd periode kun je elke avond nog gewoon kiten. Dus spullen achterin de auto mikken voordat je naar werk gaat en daarna meteen door naar de dichtsbijzijnde spot waar de wind goed is!! Moet er elke dag 6:45 uit en ben 19:00 pas weer thuis dus tijdens de winter door de weeks kiten gaat sowieso nooit lukken. Maar in de zomer blijft het uiteraard langer licht
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Hoelang wil je gaan Chris? Moet eigenlijk nog een hoop huiswerk doen, maar rondjebol met de 7m is soweiso gruwelijk!! Is 9 uur iig niet nog beter? (Jannis) Hoe doen jullie het met kiten en je werk ? Ik werk in de ICT en werk eigenlijk elke dag doordeweeks, dus kan alleen in het weekend Kan af en toe wel hier en daar een dagje vrij vragen, maar dat is soms ook best lastig te regelen aangezien je de wind pas op het laatste moment een beetje goed kan voorspellen. Regel dat je weer student wordt of gewoon vroeg beginnen, als dat tot de mogelijkheden behoort natuurlijk. In de zomertijd periode kun je elke avond nog gewoon kiten. Dus spullen achterin de auto mikken voordat je naar werk gaat en daarna meteen door naar de dichtsbijzijnde spot waar de wind goed is!! Moet er elke dag 6:45 uit en ben 19:00 pas weer thuis dus tijdens de winter door de weeks kiten gaat sowieso nooit lukken. Maar in de zomer blijft het uiteraard langer licht Jezus, ga je met OV ofzo? Dan blijft er inderdaad akelig weinig kite tijd over als je pas om 19.00 thuis bent!
|
|
|
So_Surreal
|
Hoelang wil je gaan Chris? Moet eigenlijk nog een hoop huiswerk doen, maar rondjebol met de 7m is soweiso gruwelijk!! Is 9 uur iig niet nog beter? (Jannis) Hoe doen jullie het met kiten en je werk ? Ik werk in de ICT en werk eigenlijk elke dag doordeweeks, dus kan alleen in het weekend Kan af en toe wel hier en daar een dagje vrij vragen, maar dat is soms ook best lastig te regelen aangezien je de wind pas op het laatste moment een beetje goed kan voorspellen. Regel dat je weer student wordt of gewoon vroeg beginnen, als dat tot de mogelijkheden behoort natuurlijk. In de zomertijd periode kun je elke avond nog gewoon kiten. Dus spullen achterin de auto mikken voordat je naar werk gaat en daarna meteen door naar de dichtsbijzijnde spot waar de wind goed is!! Moet er elke dag 6:45 uit en ben 19:00 pas weer thuis dus tijdens de winter door de weeks kiten gaat sowieso nooit lukken. Maar in de zomer blijft het uiteraard langer licht Jezus, ga je met OV ofzo? Dan blijft er inderdaad akelig weinig kite tijd over als je pas om 19.00 thuis bent! Ja inderdaad, ben met de trein 1 uur kwijt + 15 minuten lopen (enkele reis). Met de auto zou dit ongeveer 45 minuten zijn. Maar de baas betaalt wel 278 euro per maand voor de trein, maar als ik met de auto ga krijg ik maar 130 terug.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Hoelang wil je gaan Chris? Moet eigenlijk nog een hoop huiswerk doen, maar rondjebol met de 7m is soweiso gruwelijk!! Is 9 uur iig niet nog beter? (Jannis) Hoe doen jullie het met kiten en je werk ? Ik werk in de ICT en werk eigenlijk elke dag doordeweeks, dus kan alleen in het weekend Kan af en toe wel hier en daar een dagje vrij vragen, maar dat is soms ook best lastig te regelen aangezien je de wind pas op het laatste moment een beetje goed kan voorspellen. Regel dat je weer student wordt of gewoon vroeg beginnen, als dat tot de mogelijkheden behoort natuurlijk. In de zomertijd periode kun je elke avond nog gewoon kiten. Dus spullen achterin de auto mikken voordat je naar werk gaat en daarna meteen door naar de dichtsbijzijnde spot waar de wind goed is!! Moet er elke dag 6:45 uit en ben 19:00 pas weer thuis dus tijdens de winter door de weeks kiten gaat sowieso nooit lukken. Maar in de zomer blijft het uiteraard langer licht Career move maken. Niet goed zulke werktijden.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Moet er elke dag 6:45 uit en ben 19:00 pas weer thuis dus tijdens de winter door de weeks kiten gaat sowieso nooit lukken Slavedrijvers, gauw een andere baan zoeke. Een baan in de onregelmatigheid is het beste. ,s nachts werke en overdag kite. ook heb je dan ochtendiensten en kan je vanaf 15.00 uur knalle. middagdiensten houd in dat je de hele morgen kan varen. Kortom je kan elke dag het water op
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Risico van het vak, shit happens maar als je hard ren heb je gelijk een warming up voor het kite
|
|
|
So_Surreal
|
Moet er elke dag 6:45 uit en ben 19:00 pas weer thuis dus tijdens de winter door de weeks kiten gaat sowieso nooit lukken Slavedrijvers, gauw een andere baan zoeke. Een baan in de onregelmatigheid is het beste. ,s nachts werke en overdag kite. ook heb je dan ochtendiensten en kan je vanaf 15.00 uur knalle. middagdiensten houd in dat je de hele morgen kan varen. Kortom je kan elke dag het water op Het probleem is alleen dat dat soort banen er amper zijn in de ICT. De meeste banen zijn allemaal tijdens kantoortijden...
|
|
|
|
TBK
|
Have fun mannen vandaag , de wind is nu nog bijna ZZO dus een beetje ruk voor Schellie, hopelijk gaat ie nog wat draaien !
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Naaaah om 11:00 laat ie dit zien... komwelgjoe
|
|
|
FlyingHigh
|
Over analen gesproken....tis net of kabouter buttplug bij mij binnen zit, ik ga maar eens het haringritueel uitvoeren Dan spullen pakken en op naar Schell.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
invasion of the buttdwarfs... Van het R2 (=RiesRitueeltje) hebben er veeeeeeul meer last
|
|
|
|