[Pepper]

|
Link klopt niet.....
|
|
|
Molliebollie

|
Link klopt waarschijnlijk wel, maar je moet een account hebben  dus wordt je direct weer verwezen naar de inlogpagina 
|
|
|
DaPiedro

|
Link klopt waarschijnlijk wel, maar je moet een account hebben  dus wordt je direct weer verwezen naar de inlogpagina  hmmm, ik ben kennelijk altijd automatisch ingelogd.. Hier een linkje op Hanglos gevonden
|
|
|
xray

|
mooi stuk
|
|
|
|
[Pepper]

|
Goed verhaal. Nu maar hopen dat het ook eens door de landelijke pers wordt opgepakt.....
|
|
|
Lex

|
Top! 
|
|
|
|
|
rikdekker

|
zeker een strak stuk! het is gewoon de realiteit...!
|
|
|
Joren

|
Briljant! Nu hopen dat die ambtenaren willen luisteren.
|
|
|
roeb
Gast
|
Mooi en lekker stuk! (grinnik_kitesmiley) Had de auteur een beetje "kiters-bloed" : 
|
|
|
michiel v geel

|
komt er ook nog respons van niet kiters op die site? ben daar wel heel benieuwd naar
|
|
|
Henning

|
Jan Piekstra alias "Loard of the Boards" top stuikje in ons krantje 
|
|
|
Kevin

|
Top stukje hopelijk wordt er op deze manier wel naar ons geluisterd.
mzzl Kevin
|
|
|
Goonie

|
Ja en deze artikelen moeten we zeker meer lezen inderdaad.. Mischien zien er mensen met connecties in de media en probeer daar iets mee te doen.. Toevallig vandaag nog met een paar mensen over gesproken op strand horst waar weer te weining wind was ha ha.. Maar goed daar deed zich maar weer eens een situatie voor waardoor het voor ons allen onmogelijk word gemaakt.. Als ik de conecties had in de media zou ik er zeker wat mee gaan doen..
Laterrrrr :-)
|
|
|
Lord of the Boards

|
Mensen, bedankt voor alle positieve reacties. Ik was erg verbaasd dat het toch nog geplaatst werd. Ik had het vorige week al naar diverse kranten gestuurd, maar verder niets meer gehoord. Ik ben blij dat de Leeuwarder Courant het toch nog heeft geplaatst. Ik ben ook blij dat iedereen het een positief stuk vindt. Het heeft nog wel wat negatieve kanten over de veiligheid, maar het is gewoon eerlijk geschreven, precies zoals de zaken er voor staan. Het komt ook nog op een mooi moment. Ik had het al verstuurd voordat in het nieuws kwam dat de waddenvereniging naar de rechter stapt, maar het komt er wel mooi achteraan zo.
En ja Robert V, de auteur heeft zeker kitersbloed. Heel veel zelfs........... (grinnik_kitesmiley)
Greets,
Jan P.
|
|
|
Morres

|
Jan, heb jij contact gehad met jaap hellinga? die heeft ons toen geinterviewd met dat tripje naar vlieland. ik denk dat die goede gozer dit er ff door heeeft gedrukt 
|
|
|
Gertjan

|
mooi stukje om uit te printen en dan ophangen bij Hvdb op dat vogeltjesbord.
|
|
|