MV87
|
hier ook animo : mail staat in profiel. Bedankt
|
|
|
|
Hessel
|
En als je dan toch bezig bent, kun je mij er dan ook even eentje mailen, t liefst die op breedbeeldformaat.
BVD
|
|
|
Coen2000
|
zet em gewoon online....zie het probleem niet...zal toch niet maar als 15MB zijn?
|
|
|
Arnie26736
|
Stuur um naar mij, zet ik hem online voor iedereenn
|
|
|
Morres
|
lol dutchy thx, maar volgens mij heb je em gewoon opgerekt...?
|
|
|
|
fransie
|
ik ook dan!! alsjeblieft
|
|
|
xray
|
is maar 138 k, niet echt hoge resolutie
|
|
|
|
Passie
|
stuur dan ook maar ff naar mij pascal'at'kitestyle.nl
|
|
|
Morres
|
tis crap versie man, hijs blokkerig. volgens mij heeft dutchy em gewoon opgerekt met paint ofzo, hehehe
|
|
|
Dutchy
Logs: 0 | 9 uur
|
zoals je al eerder kon lezen was de foto breedbeeld en moest em converteren naar normaal dus een beetje fotosoeper weet dat je beeld iets vervormt ik heb naar de meeste 2 foto,s gemaild de uitgerekte en de normale versie...........en je kunt ook zelf met je rechtervingertje op je rechtermuisknopje afbeelding opslaan en gebruiken als bureaubladachtergrond...
|
|
|
Morres
|
nee ik bedoel de grote versie die je stuurde.
ik zoek dus een grote versie op hoge resolutie van goede kwaliteit
|
|
|
Jeroen Oomen
|
Waar blijft hij nou? Kan iemand de orginele even opsturen naar info at vliegerweer.nl ? Dan zet ik hem op mn server.
|
|
|
apie23
Geen avatar
|
he te gekke fot man, zou je hem ook naar mij kunnen sturen? breedbeeldformaat, please?
|
|
|
sinasplank
|
wil er wel behang van hebben over m'n huiskamers muur,zou echt vet zijn...mooie foto ja
|
|
|
R@bert
|
En ik....hihi topfoto man...
|
|
|
Emma
|
Vette foto, vooral dat de achtergrond allemaal een beetje in dezelfde groen/grijs/zwart tinten is en dan dat die kites met hun kleuren er echt zo eruit worden gelicht!
|
|
|
|
H98
|
Hmmzz, gaaf! Aangezien mijn 2-de stekkie Zandvoort is zou ik ook wel graag deze foto in high-res ontvangen in mijn mailbox. rene@vliegerforum.nlThnx!! (Kan hem wel hosten, geef maar een gilletje)
|
|
|
H98
|
Bump.... :
|
|
|
Morres
|
ja bumpt idd, moet toch tevinden zijn, ik post wel ff op hanglos
|
|
|
KappuhH
|
Indien mogelijk mag hij ook gestuurd worden naar hendrikkappe[aepenstaertje]gmail[puntje]com
|
|
|