|
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
ik wil niet gemeen doen maar das wel hele simpele photoshop
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ik wil niet gemeen doen maar das wel hele simpele photoshop
waarom moet het moeilijk zijn om vet te zijn??? is trouwens niet eens met foto shop gedaan maar met 'n progi na nog geen 2mb!!! maar vind je ze niet mooi dan????
|
|
|
|
|
Jolien.
|
Dik hoor Melvin! Bart hoezo zo'n nutteloze opmerking, die foto's zijn gewoon dik!
|
|
|
|
Erik de Berik
|
wordt er niet egt opgewonden van.sorrie ...
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
maakt niet uit...daar hebben we ook die vriendelijke bots voor he!!!
|
|
|
|
D.D
|
Negerkiter is weer aan eht beulen (tong_kitesmiley) Vette fotos maar mijn plasser is ook nog niet echt hard..
|
|
|
Wouter
|
Ik vind ze ook wel vet. toch gaaf om jezelf zo op een T-shirt te hebben. Die Melvin gaat het nog eens helemaal maken met die foto-carriere!
|
|
|
rikdekker
|
melvin geeft straks zn kites aan mij, en gaat zelf lekker fotograferen! hij wordt oud joh, met z'n knieen, rug en dergelijke.. grapje melvin
|
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Nou iig niet van je Photoshop skills Melv, sorry... Wel vette pics.
|
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Nou iig niet van je Photoshop skills Melv, sorry... Wel vette pics.
is geen photshop!!!!
|
|
|
R@bert
|
Hardleers zijn ze, he Melvin? He, kan je ze naar me mailen maar dan de kleuren andersom? Ben niet zo'n computerwizzard. Dus kiter wit en achtergrond zwart? Laat je nog wel weten waarom...thx alvast, dude
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Hardleers zijn ze, he Melvin? He, kan je ze naar me mailen maar dan de kleuren andersom? Ben niet zo'n computerwizzard. Dus kiter wit en achtergrond zwart? Laat je nog wel weten waarom...thx alvast, dude
welke wil je en waar is het voor??? stuur anders liever ff 'n pbtje!!!
|
|
|
|