JorritPi
|
Als dit een vvorbode is voor de rest van het jaar dan teken ik ervoor. stroming ter hoogte van de golfbreker was een grote klots bak!
Lekker water, niet te koude bovenlucht. Maar toen de eerste lading wegging En de uitslapers kwamen, was het een rare draaiende wind!
Rare wind? Hoe laat begonnen de uitslapers dan? Ik was er om 12:00 tot 15:00 en ik vond het allemaal perfect tot 15:00. Om 14:00 was het laag water en waren er aardige vlakke plaaten. Van stroming heb ik niks gemerkt en vaarde vrolijk met mijn 10m HP
|
|
|
NIELZZZZ
|
oke jorrit jij vaart met een die hp best,weer een kite bij een naam. ja de gezichten zie je nu ook niet zo goed met de cap op. maar volgens mij draaide jij een backloop kiteloop klopt dat,zag er netjes uit
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Ik was met mijn 11m2 fuel bezig, maar met mijn gewicht van ongeveer 78kg is het net niet met deze wind.
Ik had wel voldoende druk in de kite om net aan hoogte houden, maar ik kon geen hoogte lopen. Helemaal niet als ik wat verder uitging. Dan stond ik echt te stuiteren zo shopy vond ik het. Ik wilde toch af en toe nog een spongetje wagen, maar dan had ik niet voldoende wind om weer lekker hoogte te winnen.
Maar voor het begin van het jaar niet slecht en sluit ik me bij HDFrank aan, als dit een voorbode is voor de rest van het jaar....
|
|
|
NIELZZZZ
|
78 kilo tegen mij zei je wat anders in de auto...maarja als je je echte gewicht niet durft te zeggen. maakt niet uit hoor vele vrouwen liegen er ook over
|
|
|
|
koen-tjeee
|
Ondanks het wachten op mijn vervoer toch nog 1,5 uur gevaren. Wind was helaas toen pleite.. Met deze temperaturen verzoek ik de HTM toch wat de tram te verwarmen Want dan had ik vanmorgen vroeg al aanwezig geweest..! Al met al, heerlijk begin van het nieuwe jaar! P.s. mooiee blauwe handen Niels. Vroeg me later af wat er dan 'echt' in het busje is gebeurd
|
|
|
NIELZZZZ
|
jaja ik reageer snel op kou,ik heb het niet koud dan. op wintersport lijk ik ook altijd een smurf....
waar kom je vandaan dan koen?anders ken ik je wel oppikken als je geen vervoer heb en beetje op me route is.
|
|
|
koen-tjeee
|
Den Haag Centraal licht in me achtertuin. Vandaag heb ik vaders opgebeld met als belofte koud bier in de koelkast! (Werkt prima in het weekend). Ik ben weer toe een de +10graden dagen! Haha. Mocht het gaan waaien, ik wil altijd mee! P.s. Wintersport is voor mij nog een weekje weg, lekker weekje boarden! Yeahhh
|
|
|
|
|
koen-tjeee
|
Volgens dhr Paulusma: A.s. week komt de winter terug. Met Oostelijke wind Kortom; koud, rukwind de verkeerde kant op en gewoon drama! Dan het goede nieuws, ik verlaat jullie allen! Dat kiten, vind er niets meer aan. Ga nu lekker een weekje boarden @ Oostenrijk!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Volgens dhr Paulusma: A.s. week komt de winter terug. Met Oostelijke wind Kortom; koud, rukwind de verkeerde kant op en gewoon drama! Dan het goede nieuws, ik verlaat jullie allen! Dat kiten, vind er niets meer aan. Ga nu lekker een weekje boarden @ Oostenrijk! Kites meenemen. Hoef je geen skipas te betalen, om omhoog te gaan. Veel plezier.
|
|
|
NIELZZZZ
|
iedereen maar op wintersport ik baal al erg genoeg dat ik dit jaar niet kan. de baby is er nog niet eens maar heb er nu al last van veel plezier koen
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Zijn er nog gasten die vandaag of morgen naar de slufter gaan. Wind is goed en vandaag het zonnetje.
|
|
|
spoetnik
|
mmm, twijfel, twijfel. Knie is een beetje kapot, misschien maar sparen voor tarifa eind januari, of toch maar even gaan....
|
|
|
spoetnik
|
Ik hoorde geruchten over zondag aanstaande???
|
|
|
spoetnik
|
Het blijft een beetje te zuid, maar wie gaat er mee het water op???
8 Graden, dus teenslipper weer!!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Het blijft een beetje te zuid, maar wie gaat er mee het water op???
8 Graden, dus teenslipper weer!!
Zaterdag en vandaag naar de slufter geweest. Mooie dagen gehad. Af en toe het zonnetje. Komende week ziet eht er ook goed uit. Ik denk alleen dat ik niet kan ivm werk. helaas
|
|
|
JorritPi
|
De wind is al lekker aan het draaien. Als de wind ZW genoeg is dan ben ik vandaag op Scheveningen te vinden. Zijn er meer die vandaag nog even gaan? (maandag)
|
|
|
pimpoldi
|
net ff op de webcam 2 beulen gespot! zag er heel vet uit om te kijken hoor
|
|
|
JorritPi
|
net ff op de webcam 2 beulen gespot! zag er heel vet uit om te kijken hoor Haha, lachen die beelden!! haha Die met spay dat ben ik en die andere (rode kite) is Rachid dit een dikke kiteloop maakt! Het was zeker beulen!! Er stond in het begin van de middag een dikke 7bft met uitschieters naar 9bft. (44 knopen) Maar het was echt heerlijk!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
net ff op de webcam 2 beulen gespot! zag er heel vet uit om te kijken hoor Haha, lachen die beelden!! haha Die met spay dat ben ik en die andere (rode kite) is Rachid dit een dikke kiteloop maakt! Het was zeker beulen!! Er stond in het begin van de middag een dikke 7bft met uitschieters naar 9bft. (44 knopen) Maar het was echt heerlijk! Helaas heb ik dit weer niet mogen meemaken. Als de voorspellingen blijven zoals nu aangegeven wordt, dan ben ik vrijdag van de partij. Was zeker wel vlagerig gezien de windrichting.
|
|
|
pimpoldi
|
haha ik vond ett egt gaaf om te zien! die loops waren inderdaad heeel dik!!
|
|
|
JorritPi
|
Het was rond 14:30 heel vlagerig maar naar mate de wind ietsje af nam werd het beter.
|
|
|