schiedam, surfplasje...dombo aant kiten

Spoon

Februari 04, 2008, 01:25:03
edit2Rapporteer  
wat een vreselijk dom persoon ben ik vandaag tegen gekomen.. twaren we zelfs twee..

In schiedam heb je aan de rand van schiedam noord (tussen delft en schiedam in) een super klein meertje.. Ik weet niet of het gebruikt wordt voor surfen. ik denk het niet want er staan ook super veel paaltjes in dat water. Nu reed ik vandaag langs met de auto en ik zag ineens een kite boven de bomen uitsteken. Ik verrast want ik ken verder niemand uit schiedam die kitesurft. Ik dacht misschien kan ik hem via dit forum vinden.
Nu wil ik hem nog steeds via dit forum vinden alleen om hem even hartig toe te spreken. Hij bleek, toen ik dichterbij kwam, aan het flyboarden te zijn met een peter lyn (ik dacht de venom ofzo.). Of iig probeerde dat te doen. samen met een vriend/broer/ andere jongen die met zon buster, tweelijnig achtig ding aan het klutten was... Ik zeg klutten want echt rijden deden ze niet.
zoals hier :http://www.kitehigh.nl/veiligheid.php , te lezen is moet je uit de buurt van hoogspannings kabels blijven. Dat meertje dat ligt tegen deze kabels aan.. ik denk nog geen 20 meter. Nog geen 8 meter naast die hoogspanningskabels loopt het spoor "Schiedam - Den Haag". Haaks op het spoor is de weg, die dan weer een meter of 12 van de plek af ligt waar die gasten aan het klutten waren..

ik zeg dom...
Bovendien is het daar focking vlagerig...
Het is dat ik niet uit kon stappen, ik reed namelijk niet. Maar mensen denk daar toch ook een beetje over na..Je hebt niet alleen jezelf er mee maar ook duizenden anderen. Bovendien als je zon hoogspannings  kabel raakt dan heeft half schiedam geen stroom meer.

zo... ben mijn ei weer kwijt...
FunkyoneNL

Antwoord #1 Februari 04, 2008, 01:28:42
edit2Rapporteer  
hej Spoon,

Welk plasje bedoel jij nu?? ken daar niks....

Zoek nog leuk plekje om te kiten klein plasje ofzo met kabels is makkelijk om me kite te drogen Wink
Spoon

Antwoord #2 Februari 04, 2008, 01:31:24
edit2Rapporteer  
je kan daar niet kiten is te klein..
ligt net na de spoorweg overgang als je vanuit schiedam binnendoor naar de makro rijdt
sinasplank

Antwoord #3 Februari 04, 2008, 01:36:04
edit2Rapporteer  
daarom heb ik ook altijd rubberen schoentjes aan,
FunkyoneNL

Antwoord #4 Februari 04, 2008, 01:36:17
edit2Rapporteer  
oke daar midden delfland Wink hm en als ik een kleine kite pak? Wink Heb ook wel ergens klein boardje....
FunkyoneNL

Antwoord #5 Februari 04, 2008, 01:40:39
edit2Rapporteer  
http://www.advance-kites.com/image/products/kites/mikro/mikro.htm zoiets?
Spoon

Antwoord #6 Februari 04, 2008, 02:55:16
edit2Rapporteer  
**zie mijn volgende post!!**

links ligt schiedam en die weg is het spoor....
rechts onder de spaanse polder
Roon

Antwoord #7 Februari 04, 2008, 10:14:20
edit2Rapporteer  
Ik woon (nog even) in Schiedam maar was niet aan het kiten vandaag.
Ontzettend handig om vlakbij hoogspanning te gaan kiten, heb er geen woorden voor. Ook al zou je downwind staan op 20 m, dan nog kan de spanning overslaan op je kite...
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #8 Februari 04, 2008, 14:03:33
edit2Rapporteer  
oppakken die badgasten en snelrecht toepassen 

wat een stelletjes flapperts.
Spoon

Antwoord #9 Februari 04, 2008, 15:39:49
edit2Rapporteer  

heb de foto aangepast.

rode lijn zijn de hoogspanningskabels. zwart witte lijn het spoor ( duh)
en dat witte ding de vlieger met de windrichting die er was.. dus bij release en een upwindje vloog die zo het spoor op en de kabels in.. maar goed...

@ roon..
waar woon je dan in schiedam? ik ken niemand hier die ook kite!
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #10 Februari 04, 2008, 16:07:44
edit2Rapporteer  
plaatje is het zelfde?
Spoon

Antwoord #11 Februari 04, 2008, 16:14:13
edit2Rapporteer  
jah heb het geuploade plaatje geedit Grin

nu met lijnen Grin
ik zal het eerste plaatje weghalen
ROBST3R

Antwoord #12 Februari 04, 2008, 19:56:00
edit2Rapporteer  
Als je daar gaat kiten ben je echt niet goed bij je hoofd inderdaad, het is daar super klein!!!!
Dat is een klein meerjte dat pas is aangelegd in de polder van Schiedam, het is denk 150m lang en 30m breed.
Een surfplasje is`t dus al helemaal niet, tis om zomers in te zwemmen en mensen laten hun hond daar afkoelen:D
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.