wat een vreselijk dom persoon ben ik vandaag tegen gekomen.. twaren we zelfs twee..
In schiedam heb je aan de rand van schiedam noord (tussen delft en schiedam in) een super klein meertje.. Ik weet niet of het gebruikt wordt voor surfen. ik denk het niet want er staan ook super veel paaltjes in dat water. Nu reed ik vandaag langs met de auto en ik zag ineens een kite boven de bomen uitsteken. Ik verrast want ik ken verder niemand uit schiedam die kitesurft. Ik dacht misschien kan ik hem via dit forum vinden.
Nu wil ik hem nog steeds via dit forum vinden alleen om hem even hartig toe te spreken. Hij bleek, toen ik dichterbij kwam, aan het flyboarden te zijn met een peter lyn (ik dacht de venom ofzo.). Of iig probeerde dat te doen. samen met een vriend/broer/ andere jongen die met zon buster, tweelijnig achtig ding aan het klutten was... Ik zeg klutten want echt rijden deden ze niet.
zoals hier :
http://www.kitehigh.nl/veiligheid.php , te lezen is moet je uit de buurt van hoogspannings kabels blijven. Dat meertje dat ligt tegen deze kabels aan.. ik denk nog geen 20 meter. Nog geen 8 meter naast die hoogspanningskabels loopt het spoor "Schiedam - Den Haag". Haaks op het spoor is de weg, die dan weer een meter of 12 van de plek af ligt waar die gasten aan het klutten waren..
ik zeg dom...
Bovendien is het daar focking vlagerig...
Het is dat ik niet uit kon stappen, ik reed namelijk niet. Maar mensen denk daar toch ook een beetje over na..Je hebt niet alleen jezelf er mee maar ook duizenden anderen. Bovendien als je zon hoogspannings kabel raakt dan heeft half schiedam geen stroom meer.
zo... ben mijn ei weer kwijt...