kitehigh testteam: zoekt testers

R.B.

Antwoord #25 Februari 08, 2008, 15:26:36
edit2Rapporteer  
Ook ik denk dat je beter erg gevorderde kiters kunt laten testen, maar dan ook onderscheid in diseplines.
Even een vraag aan michiel: (niet persoonlijk bedoelt hoor)
In wat kan jij een kite beter testen dan iemand die b.v. al een Hp doet?

Zo denk ik dat je eerst is een heleboel punten moet gaan bedenken op wat je een kite wilt gaan testen en niet te vergeten de boardjes trapeses etc.
En dan bedenken welke personen er geschikt voor zijn om het te testen.

Het idee is leuk maar als ik het zo lees denk ik dat de uitwerking niet zo veel zal zijn.

Kusje
michiel v geel

Antwoord #26 Februari 08, 2008, 16:05:35
edit2Rapporteer  
ik denk hoe justin mijn kwaliteiten schets wel een heel zwart-witte indruk is

zoals onze vriendelijke noordwijker weet zijn mijn wakestyle kwaliteiten nog niet enorm dik omdat ik de laatste maanden me volledig op golfrijden heb geconcentreerd en pas de laatste paar weken (dat ik met jus vaar) weer met kiteloops en raileys bezig ben gegaan.

deze reactie vloeit ook voort uit een onenigheid tussen ons 2en op msn dus ik zou het op het moment niet te serieus lezen.

maar justin is op dat punt een beetje narrow minded ik heb hem al geprobeerd dat er voor mij meer is als een railey doen. ik vind het ook geweldig om een golf van 2/3m met een dikke storm te berijden maar justin schijn dat niet te begrijpen... pity
¦Tim¦

Antwoord #27 Februari 08, 2008, 17:32:37
edit2Rapporteer  
Alsof je je kite het best kan testen als je met een hp bezig bent.

Zeker weten dat je wakestyle tricks moet kunnen maar je kite reageert zoals die reageert ik geloof niet dat je er meer `info` uithaald als je  opeens de meest sicke trick gaat doen ....

hangtime is hangtime en draaisnelheid is draaisnelheid.

Just my 2 cents

Voor de rest  is het kite test idee wel tof volgens mij krijgen een hoop mensen hier profijt van.
Zeker omdat de gene die de test heeft gedaan ook vrijwel meteen aanspreekbaar is om meer informatie te geven omdat die hier ook op het forum zit....

Waar gaan julie testen..?
Tom

Antwoord #28 Februari 08, 2008, 17:36:34
edit2Rapporteer  
Kom maar op!!! Lijkt mij een leuke taak gasten Smiley
Even kijken hoor wat wilde jullie weten? Ben 21 en kitefreak voor ik dacht 6 jaar komend seizoen moet dacht ik mijn 7e worden.. Kite op de wereld spot s-Gravenzande heb een auto, werk in Watersport scheveningen en studeer Commerciele Economie op INHolland Grin
(HJ) MINI-ME

Antwoord #29 Februari 08, 2008, 17:42:06
edit2Rapporteer  
Mijn niveau is niet van wereldklasse maar wil mijn lichaam best ter beschikking stellen om producten te testen.
Soort van proefkonijn  ThumpsUp

Ps ik word niet gesponsord en heb door de weeks regelmatig veel vrije tijd... Let me know  ThumpsUp
Heb PB gestuurd  loser
pigs

Geen avatar

Antwoord #30 Februari 08, 2008, 18:19:11
edit2Rapporteer  
Kiters, ik zou ook graag deel uit willen maken... omgeving Friesland, Mirns/Workum/Harlingen/Korn

Groet,

Marijn

ps. Ervaring 2 jaar...
michiel v geel

Antwoord #31 Februari 08, 2008, 18:56:00
edit2Rapporteer  
@ TOM  diverse locaties zijn we nog erg vrij in

@mini-me ik heb je aanmelding verwerkt

@pigs kan je iets uitgebreider zijn en een mailtje sturen dit is wat makkelijker dan in een post hier in het topic

alle aanmeldingen naar kitehightestteam@hotmail.com

mini-me je hoeft je aanmelding niet opnieuw te sturen die heb ik verwerkt
andy
Moderator

Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #32 Februari 08, 2008, 19:19:26
edit2Rapporteer  
Ik denk juist dat de meeste testers van gemiddeld niveau moeten zijn. De meeste gasten die Hp's enzo doen willen vaak het gevoel van een C-kite. Terwijl eigenlijk het grootste deel van de kiters die tricks helemaal niet doen.
Morres

Antwoord #33 Februari 08, 2008, 20:24:08
edit2Rapporteer  
i(<-HOOFDLETTER!)k zie meer behoefte aan een cursus n(<-HOOFDLETTER!)ederlandsch voor het test team (spatie teveel) ! e(<-HOOFDLETTER!)en test verslag komt niet erg geloofwaardig over als(het woord 'men' invoegen) de n(<-HOOFDLETTER!)ederlandsche taal niet eens machtig is.
michiel v geel

Antwoord #34 Februari 08, 2008, 22:10:37
edit2Rapporteer  
ook zullen we een docent nederlandse taal de revieuws laten nakijken voordat ze online gaan dus maak je over de spelling maar geen zorgen.
Morres

Antwoord #35 Februari 08, 2008, 22:22:45
edit2Rapporteer  
Die vent heeft boter op zn hoofd joh, laat 'em maar.
krullebol

Antwoord #36 Februari 08, 2008, 22:40:47
edit2Rapporteer  
Ik denk dat R.B. wel gelijk geeft dat je er het meeste aan hebt als je kiters met verschillende diciplines hebt. Wakestyle heb je al (Kevin) etc. Dan zou het mooi zijn als je iemand hebt die beetje allrounddoet, een golfrijder, enz. Dan krijg je denk dat in elk review in ieder geval ook positieve dingen staan. Elke kite heeft immers zijn goede kwaliteiten en mindere kanten, en elke dicipline vraagt immers andere eigenschappen.
Daarbij denk ik dat het niet perse nodig is om beginners te hebben, iedereen is namelijk een keer een beginner geweest Wink
Ik vind het een goed plan, succes Kevin, Michiel en anderen Wink
Spoon

Antwoord #37 Februari 08, 2008, 22:51:12
edit2Rapporteer  
wat wel belangrijk is voor de validiteit en kwaliteit van een test is dat je consistent blijft. Het heeft dus niet veel zin als je met de eene kite een hp gaat doen en met de andere kite alleen een beetje cruised. Eigenlijk zouden dus 4 a 5 verschillende mensen van verschillende niveaus dezelfde kite moeten testen en dan samen een review schrijven. Dan heb je niet alleen het gevoel wat de beginner met de kite heeft maar ook de "pro" en alles wat er tussen zit.

Alle tests moeten dus wel gestandaardiseerd worden. Probeer alleen de kite de wisselende factor te laten zijn. Hierdoor krijg je betrouwbaardere tests en is je informatie relevant.
toch?
Morres

Antwoord #38 Februari 08, 2008, 22:59:13
edit2Rapporteer  
volledig mee eens, zo werkt KSM dus ook
Kevin

Antwoord #39 Februari 08, 2008, 23:01:46
edit2Rapporteer  
Het moet ook zo zijn dat elke kite op de zelfde punten wordt getest maar dat is toch logisch
Alleen heeft een beginners kite andere belangrijke punten dan een Wakestyle kite
Micky

Antwoord #40 Februari 09, 2008, 10:08:03
edit2Rapporteer  
Wat ik mij eigenlijk afvraag: Waar komt de fanatieke "tegen" reactie bij Justin en Bram B. eigenlijk uit voort?

Tongue
(HJ) MINI-ME

Antwoord #41 Februari 09, 2008, 10:22:37
edit2Rapporteer  
Wat ik mij eigenlijk afvraag: Waar komt de fanatieke "tegen" reactie bij Justin en Bram B. eigenlijk uit voort?

Tongue

Roll Eyes
Tom

Antwoord #42 Februari 11, 2008, 04:05:24
edit2Rapporteer  

alle aanmeldingen naar kitehightestteam@hotmail.com

Die heb ik net hier op het forum gezet Wink die mag je ook verwerken Wink
junil

Antwoord #43 Februari 11, 2008, 23:24:23
edit2Rapporteer  
kan ongeveer 10 meter staan, mag ik dan ook meedoen  loser

ilsie
Burb

Geen avatar

Antwoord #44 Februari 12, 2008, 02:32:29
edit2Rapporteer  
Maar wat is nu gesponsord, het met korting kopen van kites...?? Hé dan wordt iedereen gesponsord, je krijgt tegenwoordig toch overal korting.
En uh ik ben het wel met Justin eens over het beginners niveau van Michiel, hij doet net of ie een super kiter is maar ik moet zijn eerste uitgehaakte trick nog zien behalve dan die drie dubbele gekatapuleerde frontmobe landing face first.
Morres

Antwoord #45 Februari 12, 2008, 02:50:06
edit2Rapporteer  
ik ben ook geen superkiter. Ik doe ook weinig uitgehaakt, neemt niet weg dat ik een kite snel in kan schatten. Dat is het doel van testpanel, een verscheidenheid van riders erin.
Burb

Geen avatar

Antwoord #46 Februari 12, 2008, 05:44:44
edit2Rapporteer  
Ik hou het maar bij de tests van kiteboarding.de, betrouwbaar en enigsinds nog onafhankelijk zover dat kan. Ik ga wel een topic starten over gesponsort wat is dat nu precies.
Tom

Antwoord #47 Februari 12, 2008, 06:10:05
edit2Rapporteer  
Ik hou het maar bij de tests van kiteboarding.de, betrouwbaar en enigsinds nog onafhankelijk zover dat kan. Ik ga wel een topic starten over gesponsort wat is dat nu precies.
Waarom? Geen vertrouwen? Als ik kites zou gaan testen voor bv kitehigh kan ik daarover echt wel een goede beoordeling geven denk ik. Ik kite al geruime tijd, test zowiezo veel spul geef les bij een IKO school en beoefen zowel new als old school
michiel v geel

Antwoord #48 Februari 12, 2008, 23:09:27
edit2Rapporteer  
En uh ik ben het wel met Justin eens over het beginners niveau van Michiel, hij doet net of ie een super kiter is maar ik moet zijn eerste uitgehaakte trick nog zien behalve dan die drie dubbele gekatapuleerde frontmobe landing face first.

ten eerste ben ik geen id id wie jij bent en zeker niet om zo over mij te praten

ten 2e ben dan ook nog eens totaal niet op de hoogte van mijn niveau dus daar moet je geen oordeel over geven

en dat ik heb gezegd dat ik ''een super kiter'' ben klopt ook al niks van athans ik kan het niet terugvinden in dit topic

ik denk dat je je moet gaan bemoeien met zaken waar je van op de hoogte bent en geen dingen gaan roepen die je niet kan bekrachtigen met een argument
VincentC

Antwoord #49 Februari 12, 2008, 23:19:56
edit2Rapporteer  
Ik ben het eens met Burb, die is het eens met Justin, dus ik ben het ook eens met Justin.

Verder vind ik een testteam opbouwen geen slecht idee, maar met teamriders erin gaat dat toch nooit wat worden, of ze nou meewerken aan hun eigen gear of niet.

Ik denk dat Michiel een beetje op z'n teentjes is getrapt en niet op de hoogte is dat Burb op de hoogte is...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.