Alferink
|
Natuurlijk, Met een luchtverfrissert
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ik wil geen parfum achtig iets...ik wil de er uit...heb al wat gelezen over koffie en azijn er in... maar mischien iemand nog meer huis tuin en keuken dingetjes?
|
|
|
TtHoM@s
|
nou... op tv had ik gezien dat ze er een soort elektrisch apperaat in zetten en na 2 uur waren de vieze geurtjes weg was volgens mij de grote beurt ofzo
|
|
|
Vinni
|
Moet je even aan Leon vragen, die weet al jaren zijn vieze absint geurtjes voor zijn vrouw verborgen te houden!
|
|
|
Flyingtrunkie
|
uit ervaring: laat iemand in die auto kotsen: dan ben je die asbakstank wel krijt!
|
|
|
Alferink
|
Dan kom je toch weer uit op die luchtverfrissert
Gewoon ff flink bussie leegspuiten, vooral dakbekleding, heb je 2 weekies die lucht in je auto daarna is het een neutrale geur, en de rook luft is weg.
|
|
|
roeb
Gast
|
Een andere auto kopen!
|
|
|
Geen
|
daar hebben ze bij de dealers, en automaterialenzaken een spuit voor, en de lucht is weg, gebeurt bij leaseauto's etc. waar veel in gerookt is en de verkoop weer inmoeten, daarom ruik je eigenlijk nooit een rookgeur al sje bij de dealer een waggie koopt,, good luck
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Waarom laat je je interieur niet reinigen bij zo'n poets-turk... (Met alle respect, maar ik ken alleen turkse gasten die dat doen, misschien wel toeval...)
Maar eeh, voor 3 a 4 tientjes maken die gasten hem helemaal als nieuw. Ik spreek uit ervaring...
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Waarom laat je je interieur niet reinigen bij zo'n poets-turk... (Met alle respect, maar ik ken alleen turkse gasten die dat doen, misschien wel toeval...)
Maar eeh, voor 3 a 4 tientjes maken die gasten hem helemaal als nieuw. Ik spreek uit ervaring...
die turken hier(en nee het lijkt me geen toeval dat die dat overal doen)hebben van inflatie gehoord!!! kost hier gewoon 150euro!!!doen ze binnen en buiten!!!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
je had het niet over de buitenkant tijger...
Maar je hebt gelijk, de prijzen zijn indd omhoog gegaan. Maar ik vind er hier 1 voor 7 tientjes, wel alleen interieur...
|
|
|
leeany
|
en dag alle deuren open zetten.. maar dan ben je meer als de geur kwijt en die dennenboompjes die altijd in die films ziet?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
je had het niet over de buitenkant tijger... Maar je hebt gelijk, de prijzen zijn indd omhoog gegaan. Maar ik vind er hier 1 voor 7 tientjes, wel alleen interieur... En over die turkenlucht, daar heb je weer een poets-Chinees voor...
|
|
|
kitebart
|
Zelf beginnen roken dan ruik je het niet meer
|
|
|
Micky
|
Er stond 2 jaar geleden een bijna nieuwe Porsche te koop voor 12.000 euro....had 4 maanden een lijk in gelegen. Niemand die klaagte over een asbak geur....
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Er stond 2 jaar geleden een bijna nieuwe Porsche te koop voor 12.000 euro....had 4 maanden een lijk in gelegen. Niemand die klaagte over een asbak geur.... daarvan weet ik zeker dat je de geur er niet meer uit krijgt!!! \maar goed...ik heb de beemer toch nog maar ff niet gekocht!!! ik spaar nog ff verder voor 'n nog vettere kitemobile!!!
|
|
|
|
a3ian
|
een schoonmaak midel op basis van enzymen met een ph waarde 7 of 8
|
|
|
|
sinasplank
|
gewoon helemaal oproken,tot je geen rook meer ruik.
|
|
|