|
skyhigh as a
|
bij rotaties de boel nie in de war??
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Morres, je hebt vraag 2 nog niet beantwoord!
|
|
|
TtHoM@s
|
1. Wie is hier creatief geweest? 2. Wat is het? 3. Durf jijh ermee het water op?
1. Wimt 2. Rotzooi 3. NOOIT
|
|
|
Joy.H
|
1. die maffe idioot 2.de grootste hoe verneuk ik mijn bar uitvinding 3.als ik geen zin meer in het leven heb
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ga je vissen ofzo, lijkt wel een paternostertje...
|
|
|
FunkyoneNL
|
een half verteerde Wimt bar..... misschien wil Wimt hem terug....
|
|
|
Lex
|
1 Wimt 2 Onveilige rotzooi 3 dat je die vraag durft te stellen...
|
|
|
Benjooh
|
Gokje... een 5e lijn DOOR de depowerlijn ipv dr langs? Dat witte stokkie zou ik echt niet weten
|
|
|
Geen
|
Omgebouwde recon 2 met 5e lijn, weet alleen niet waar ide xtra buis voor dient tussen de stuurlijnen:P
|
|
|
Morres
|
Ik d8 eerst dat het een misplaatste post was over die parodie 'creatief met kurk', maar is het dus niet :S masterlijk topic
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Ik weet het, het is een " dromenvanger" van één of andere indiaanse stam...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Gezien de bar set-up van Wimt op zijn LF Assault07 14m2 moet het wel zijn van de man die ons de Pinda's bracht
|
|
|
Marsie
|
1.kabouter plop 2.depowerkurk 3.zonder kite wel lol
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
1. Wie is hier creatief geweest? 2. Wat is het? 3. Durf jijh ermee het water op?
1 De grote knutselsmurf. 2 een vangdinges voor Azrael. 3 Absoluut.
|
|
|
|
|
LOEN
|
Haha sjongejongejongejongejongejongejongejon gejongejongejongejongejongejongejongejo ngejonge 1: Macgyver 2: Nog niets, maar het word een helicopter 3:
|
|
|
kabouter plop
|
hier wil ik niet mijn naam aan verbonden zien
|
|
|
Fré
|
1. Wimt?
2. Kan alleen maar een systeem zijn om de kite-draaisnelheid te verlagen... grote bar-input, omgezet naar kleine afwijking op 't stangetje dat op zich een kleinere draaiing veroorzaakt op de kite... Toch?
3. no comment
|
|
|
|
VincentC
|
Dat extra stokje heeft volgens mij te maken met het feit dat je tijdens het varen de afstelling van je kite op de een of andere manier aan kan passen, dus niet depoweren maar iets anders.
Laats ergens een filmpje/animatie van gezien...
|
|
|
Idefixe
|
morge weer wind , kunnen we ons weer met zinnige zaken gaan bezighouden dan..........
|
|
|