Heyy,
Jah mensen met een zwakke maag moeten ook niet op vakantie gaan.....
Panaorama super...all inclusive met kitesurfen heb je niet echt veel aan inderdaad, maar aangezien Panorama hotel het goedkoopste hotel is, en hij word alleen all in aangeboden.....!!!!
@hansol: die prijs is inderdaad met vlucht...!!!!
Greetings...Pro KIter....
Jah mensen met een zwakke maag moeten ook niet op vakantie gaan.....
Panaorama super...all inclusive met kitesurfen heb je niet echt veel aan inderdaad, maar aangezien Panorama hotel het goedkoopste hotel is, en hij word alleen all in aangeboden.....!!!!
@hansol: die prijs is inderdaad met vlucht...!!!!
Greetings...Pro KIter....
ohhhhhhhhhhhhhh...dat wordt het rustig in Egypte want ik heb daar al heeeeeeeeel veel mensen ziek gezien, ook beter bekend als de vloek van d farao!
Je moet in dit soort landen gewoon simpelweg even opletten wat je NIET moet eten, zoals;
* Op de eerste 2 dagen NOOIT ijskoud drinken (buikstreek aclimatiseren.)
* geen voorgesneden fruit
* geen salade die met kraanwater is gewassen (VRAGEN AAN HOSTESS)
* geen schepijs.
* en vaak je handen wassen (meesten vergissen zich hierin) zoiezo ALTIJD voor je gaat eten....
als je hier op let kan er weinig gebeuren
Je moet net doen alsof je smetvrees hebt
Dus geen leidingwater drinken, je tanden poetsen met water uit de fles (bier bijvoorbeeld), bolletje wit brood eten en handen wassen, handen wassen en handen wassen !!!!!!!!!!!!!!!
Tot dat gek wordt van het handen wassen
Ik had een flesje met desinfecterengel bij mij (zie bewijsstuk 1)
Elke x voordat ik wat in mijn mond ging stoppen maakte ik mijn handen schoon.
Dut eten halen en dan bord voor je neus neer zetten en je handen WEER met die gel schoonmaken voordat je een hap neemt..
Het eten is meer dan perfect en goed verzorgt maar het ligt echt aan je eigen bacteriën die aan je handen/ lichaam zitten..
Als je al deze bovenstaande zaken een beetje in de gaten houdt dan gaat het helemaal goed komen.
Mocht het toch mis gaan dan moet je gelijk naar de lokale arts gaan want die hebben veel beter spul dan die zooi die we in Nederland gebruiken...
Succes
Gel is verkrijgbaar bij "Kruidvat"